Dan liever een echt goede plaat.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In plaats van een Soes & Freak moet wel kunnen toch?
en terechtquote:
Heb bijna een uur geleden besteld dus tja.quote:
Ik ga denk ik wel snel over in survival-modus.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het serieus oorlog wordt (vooral met mogelijke kernwapens) dan ben ik liever meteen dood.
Ja ok, maar soms moet je ook genoegen kunnen nemen met minderquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan liever een echt goede plaat.
100% Mad Maxquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hoe bereiden jullie je voor op de oorlog?
Wij hebben als een van onze goede voornemens eindelijk eens wat houdbaar eten en noodradio's etc in te gaan slaan.
Welke keten? of gewoon een restaurant wat niet bij een keten hoort?quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb bijna een uur geleden besteld dus tja.
Wat mij betreft hoort die er ook in.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:36 schreef DecoAoreste het volgende:
Als dit erin kan, dan kan Greatest Show On Earth toch ook?
Gelijk al mijn Fallout-skills uit de kast trekkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ga denk ik wel snel over in survival-modus.
Niet-ketenquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Welke keten? of gewoon een restaurant wat niet bij een keten hoort?
Dan ga ik lekker The Last of Us spelenquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hoe bereiden jullie je voor op de oorlog?
Wij hebben als een van onze goede voornemens eindelijk eens wat houdbaar eten en noodradio's etc in te gaan slaan.
Stelletje viespeukenquote:
Pizza's die er uit zien als echte pizza's ipv de amrikaanse kaasprutpizzakopietjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |