ik bereid me niet voor..... ik ben de eerste die sneufeltquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hoe bereiden jullie je voor op de oorlog?
Wij hebben als een van onze goede voornemens eindelijk eens wat houdbaar eten en noodradio's etc in te gaan slaan.
Ik kom de zolderkamer niet af.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wij hebben als een van onze goede voornemens eindelijk eens wat houdbaar eten en noodradio's etc in te gaan slaan.
Mooi om dit stukje sneuvelbereidheid te zien.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik bereid me niet voor..... ik ben de eerste die sneufelt
quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Niet, ben waarschijnlijk eerste dag al dood zonder dat ik het merk.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja, iedereen die mij heeft zien gamen weet dat je met mij geen oorlog gaat winnen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Liever niet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:37 schreef LTVDK het volgende:
Dat intro doet me denken aan Everybody's Free (To Wear Sunscreen), die mag er ook wel weer eens in trouwens
QFTquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, iedereen die mij heeft zien gamen weet dat je met mij geen oorlog gaat winnen.
Als het serieus oorlog wordt (vooral met mogelijke kernwapens) dan ben ik liever meteen dood.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
daar ga ik vanuit natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als internet het nog doet is dat best een aardige strategie.
Lekker ongegeneerd blijven Fokken
In plaats van een Soes & Freak moet wel kunnen toch?quote:
opgegeten door aliensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |