Eetsequote:Op zaterdag 28 december 2024 18:01 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga even beneden kijken en eten enzo, tot later
Jaarlijks terugkerend fenomeen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dacht dat je ondertussen al wel de hele lijst kende? Met je
hmm ow das wel lastig want er is geen oudere generatiequote:
lange versie dit jaar, met extra Richard Burtonquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:02 schreef Arizona het volgende:
Laatste 4 nummers van komend uur vind ik het leukst![]()
Met Eve of the war als uitschieter.
Deze is het: https://www.hetkadocafe.nl/ Echt heel erg leuk.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zit zelfs nog dichter bij Groningen.
Was idd al van plan om even naar de stad te gaan
Krijg de link niet geopend. Wordt steeds naar de homepage gestuurdquote:
Dus goede aanbeveling gedaan?quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Erg goed. Moet alleen nog even uitzoeken waar ik nu de thee in ga slaan. Heb in elk geval twee grote bussen en een kleintje om straks na te vullen
OK Boomer…quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Krijg de link niet geopend. Wordt steeds naar de homepage gestuurd
#METOOquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Krijg de link niet geopend. Wordt steeds naar de homepage gestuurd
Misschien het draaien van de albumversie in de stemweek?quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:03 schreef Isorden het volgende:
Waar komt die stijging van 448 plaatsen van Eve of the War vandaan?
Ik bedoel ik klaag niet want ik heb er ook op gestemd.
Toch wel bijzonder.
Nog te laag wmbquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:03 schreef Isorden het volgende:
Toch wel bijzonder.
Ah, dat heb ik gemist.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Misschien het draaien van de albumversie in de stemweek?
Ja, maar ik ben heel slecht in weten welk liedje het is op basis van de titelquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dacht dat je ondertussen al wel de hele lijst kende? Met je
En toch houden we van jequote:Op zaterdag 28 december 2024 18:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben heel slecht in weten welk liedje het is op basis van de titel
Net was ik nog een tienermeisje. Kan snel gaanquote:
Jij bent beter in chocolade etenquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, scammerquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:04 schreef Diaan73 het volgende:
https://www.spellenrijk.n(...)oEAMYAiAAEgJfuPD_BwE
Wil je volgend jaar dan gewoon onze mascotte zijn bij een Top 2000-quiz?quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij bent beter in chocolade eten
Zo heet het spelquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Net was ik nog een tienermeisje. Kan snel gaan
Ik denk omdat we aan de vooravond van WW3 staanquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:03 schreef Isorden het volgende:
Toch wel bijzonder.
Ik stem normaal nooit op platen in de middenmoot, maar deze keer wel op deze. Dus misschien staan ze allemaal ex aequo in deze de regionen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:03 schreef Isorden het volgende:
Toch wel bijzonder.
ja geen kruimels in de thee tijdens het drinken was het belangrijkste. Dat vind ik met van die Thee eieren altijd dat ze net te open zijn..quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus goede aanbeveling gedaan?
*Haalt opgelucht adem
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wil je volgend jaar dan gewoon onze mascotte zijn bij een Top 2000-quiz?
Dan mogen de Putain en Bibi wel dankbaar zijnquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk omdat we aan de vooravond van WW3 staan
quote:
Ga je op je handen staan?quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Andersom kan ik het veel beter
maar waarom is `it's the end of the world as we know it dan gezakt?quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk omdat we aan de vooravond van WW3 staan
Nee met mijn rug er naartoequote:Op zaterdag 28 december 2024 18:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ga je op je handen staan?
best makkelijk... hoewel nee nu niet, ietwat last van het ruggetje maar normaal doe ik het in a heartbeatquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ga je op je handen staan?
Dat was 5 jaar geleden alquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar waarom is `it's the end of the world as we know it dan gezakt?
quote:
Ja dat vind ik ook van thee eierenquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja geen kruimels in de thee tijdens het drinken was het belangrijkste. Dat vind ik met van die Thee eieren altijd dat ze net te open zijn..
dus ja ben erg blij met je aanbeveling
ow gemist. ik kon zeker niet.quote:
21 december 2012 was iets langer geleden geloof ikquote:
3 jaar geleden nog live gezienquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:08 schreef Tussle266 het volgende:
Joe Jackson is wel een beetje de Schemer van 28 december van dit jaar hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |