dat doen er al genoeg op FOK! niet nodigquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:57 schreef ok01 het volgende:
[..]
Kan wel een account aanmaken en dan net doen alsof ik nieuw ben
Hoe bevallen je theefilters?quote:
Misschien doet ie op Zoom toch stiekem even Davinaquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat kunnen er een aantal zijn en zal vast geen Davina zijn
Armin van Buurenquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:56 schreef Dagoduck het volgende:
Volgend uur een voormalig stemnummer van me. Topplaat.
Ik ben juist zo op ok01 gesteldquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:57 schreef ok01 het volgende:
[..]
Kan wel een account aanmaken en dan net doen alsof ik nieuw ben
Ik zal er vast een paar tekort doen, maar qua veelposters zit ik denk ik wel goed.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik geef dit niet lang meer dan..straks alleen nog maar boomers
Dan blijf ik nog welquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ben juist zo op ok01 gesteld
Erg goed. Moet alleen nog even uitzoeken waar ik nu de thee in ga slaan. Heb in elk geval twee grote bussen en een kleintje om straks na te vullenquote:
Peaceman vat het goed samen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat kunnen er een aantal zijn en zal vast geen Davina zijn
Ja, dat begrijp ik ook nooitquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:58 schreef Zorro het volgende:
Gaat die Joe Jackson weer die vreselijke a capella versie zijn?
en dat roep je nu dagelijks tegen peacequote:
Vrees van welquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:58 schreef Zorro het volgende:
Begonnen ze mee, toen paar jaar de studioversie, toen weer terugquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:58 schreef Zorro het volgende:
Waar woon je? In Noord-Holland toch? In Groningen zit een theewinkel met heel veel losse theequote:Op zaterdag 28 december 2024 17:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Erg goed. Moet alleen nog even uitzoeken waar ik nu de thee in ga slaan. Heb in elk geval twee grote bussen en een kleintje om straks na te vullen
Haha ik ben ouder dan peacequote:Op zaterdag 28 december 2024 17:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dat roep je nu dagelijks tegen peace
Zit zelfs nog dichter bij Groningen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waar woon je? In Noord-Holland toch? In Groningen zit een theewinkel met heel veel losse thee(als ik het goed begrepen heb)
Dacht dat je ondertussen al wel de hele lijst kende? Met jequote:Op zaterdag 28 december 2024 18:00 schreef essnhills het volgende:
874 Is She Really Going Out With… Joe Jackson
873 The Family Tree Venice
872 Uptown Funk Mark Ronson ft. Bruno Mars
871 Start Me Up The Rolling Stones
870 The Long And Winding Road The Beatles
869 Tears Dry On Their Own Amy Winehouse
868 Duurt Te Lang Davina Michelle
867 The Eve Of The War Jeff Wayne & Justin Hayward
866 In The Dutch Mountains Nits
865 This Is What It Feels Like Armin v. Buuren ft. T. Guthrie
864 Winter Tori Amos
| Forum Opties | |