Hij rijdt de hele tijd onrustig met armen los terwijl hij op de 5 juist heel rustig rijdt. Zijn opening was al harken. Was bij het WCKT toch ook al zo?quote:Op zondag 29 december 2024 12:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dat enorme verval in de slotronde kwam redelijk uit de lucht vallen
Erben is het met je eens.quote:Op zondag 29 december 2024 12:30 schreef vaarsuvius het volgende:
huizinga deed zijn handjes niet op de rug, daarom ging het mis
Aanwijsplekken moeten ze afschaffen.quote:Op zondag 29 december 2024 12:32 schreef AgnesGru het volgende:
Kok verdient mijn inziens wel een aanwijsplek, Roest niet.
Was me tijdens de rit niet opgevallen, maar is vrij duidelijk inderdaad.quote:Op zondag 29 december 2024 12:31 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hij rijdt de hele tijd onrustig met armen los terwijl hij op de 5 juist heel rustig rijdt. Zijn opening was al harken. Was bij het WCKT toch ook al zo?
Of ook afwijsplekken introduceren!quote:Op zondag 29 december 2024 12:33 schreef superniger het volgende:
[..]
Aanwijsplekken moeten ze afschaffen.
Skate-offs!quote:Op zondag 29 december 2024 12:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of ook afwijsplekken introduceren!
Aan de hand van een matrix?quote:Op zondag 29 december 2024 12:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of ook afwijsplekken introduceren!
Nee, gewoon persoonlijk gevoel.quote:
Nergens op, het zou zwaar onterecht zijn. Maar de wegen van de KNSB zijn in de regel vrij ondoorgrondelijk.quote:Op zondag 29 december 2024 12:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op basis waarvan zou Roest die verdienen? Het EK is al over 2 weken.
Zelden zo'n goeie schaatser gezien die zo'n slappe mentaliteit heeftquote:Op zondag 29 december 2024 12:40 schreef Pino112 het volgende:
Het is op bij Roest, is natuurlijk zo'n druk seizoen geweest.
Stereotype terrorboerquote:Op zondag 29 december 2024 12:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zelden zo'n goeie schaatser die zo'n slappe mentaliteit heeft
Mja, dit lijkt toch voornamelijk fysiek te zijn?quote:Op zondag 29 december 2024 12:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zelden zo'n goeie schaatser gezien die zo'n slappe mentaliteit heeft
Ik heb het niet over z'n prestaties maar z'n interview. Klinkt weinig vastberadenheid uit om te laten zien wat ie waard is.quote:Op zondag 29 december 2024 12:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, dit lijkt toch voornamelijk fysiek te zijn?
Ja, eens hoor, maar denk dat er nu ook wel bij zit dat er twijfel is wanneer het fysiek goed gaat komenquote:Op zondag 29 december 2024 12:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over z'n prestaties maar z'n interview. Klinkt weinig vastberadenheid uit om te laten zien wat ie waard is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |