Die jorik is echt een griezel, met z'n snor. Misschien ligt het aan de naamquote:Op donderdag 9 januari 2025 15:53 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind Adrienne en Judith leuk , de rest meh.
Die vind ik op zich ook wel okay.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:54 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die jorik is echt een griezel, met z'n snor.
Rare pipo inderdaad. Echt, de minste deelnemer dit seizoen net zoals die Mike (heette die ook Mike trouwens) in B&B Vol Liefde in Spanje afgelopen zomer.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:39 schreef roos94 het volgende:
#episode7 deze Maarten heeft echt een goeie tik van de molen gehad. Wat een verschrikkelijk figuur is dit. Blijf alleen aub.
Waarom doet Jorik alsof het zooooo raar is dat iemand niet op wintersport is geweest? Weet hij niet dat wintersport vooral een upperclass ding is en dat heel veel gezinnen dat nieteens kunnen betalen(of niet willen!)
Ik ship Judith&Bart
Waarom zit die vriend er steeds bijquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:15 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind die nieuwe date van Jan in Zweden ook niets, echt zo'n betuttelend burgerlijk mannetje, type deurwaarder.
Ja, dat is net zo erg als de moeder van Mike. Overigens merk ik ook wel wat autistische trekjes bij Jan, dacht dat hij dat zelf tenminste ook wel eens had aangegeven hoog sensitief te zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Waarom zit die vriend er steeds bij
Ik vind het respectloos naar de mannen die speciaal voor Jan komen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Eens en met die eerste man bij Jan leek hij ook best wel attitude te hebben tegen die man. Non verbaal was hij al storend aanwezig.quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het respectloos naar de mannen die speciaal voor Jan komen.
Ze hebben wel weer een hoop foute mensen weten te casten
Nu hebben we Judith (leuke aardige meid wel).quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:04 schreef roos94 het volgende:
Ik mis wel de tenenlezers en andere spiriwele zweefteven
Judith is leukquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nu hebben we Judith (leuke aardige meid wel).
Wie weet dat de vrouwelijke kandidaten dat gaan brengen
Bart pleurt als een blok voor Judith, die ken zich er niet druk om maken. Ja toch, niettan.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:59 schreef freaky40 het volgende:
Weet niet of Bart dit ook zo leuk gaat vinden trouwens als hij dit weet van haar.
Boeien.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:59 schreef freaky40 het volgende:
Nou, dat vind ik wel een afknapper, Judith is dus een asfaltplakker geweest; een klimaatidiootje, kan ik opmaken uit het 1 op 1tje met die politieagente die nu bij haar op date is. Dan kan ze nog zo leuk zijn en er leuk uitzien, maar dat is echt een no go en ben je gewoon AF. Weet niet of Bart dit ook zo leuk gaat vinden trouwens als hij dit weet van haar.
Waarom sorry? Ik zie andere dingen in haar die ik veel belangrijker vind dan me druk maken over hoe ze praat.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze praat alsof ze parkinson heeft sorry
Ik denk dat jij ook niet bepaald in aanmerking was gekomen bij haar, dus niks aan het handje.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:59 schreef freaky40 het volgende:
Nou, dat vind ik wel een afknapper, Judith is dus een asfaltplakker geweest; een klimaatidiootje, kan ik opmaken uit het 1 op 1tje met die politieagente die nu bij haar op date is. Dan kan ze nog zo leuk zijn en er leuk uitzien, maar dat is echt een no go en ben je gewoon AF. Weet niet of Bart dit ook zo leuk gaat vinden trouwens als hij dit weet van haar.
Dat! Naast dat ik vond dat Michiel zich direct gedroeg als een enorme aandachtsslurper, viel mij op dat die vriend stoicijns bleef zitten op een tweepersoonsbankje naast egoist Jan en zweeg. Super irritant dat ie als een soort zwijgend beeld WEL in de aura van Jan kon wezen. Gun Jan een bouwvakker die die kan betalen ipv dit soort gedoe. Het beeld van Michiel staand naast die twee egoisten op dat bankje en niet eens in de kop komt van de BBF vriend van Jan om even plaats te maken zei honderd woorden. Als je het over ongastvrij wil hebben is dit wel een goed voorbeeld.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja dat, snap werkelijk niet wat de motivatie is geweest van de deelnemers aan dit programma, zelf hadden ze al jaren dit format kunnen zien op tv. Is het ijdelheid, promotie van eigen toko? Begrijp er werkelijk niets van.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:41 schreef Tamashii het volgende:
Het is weer echt een wonderbaarlijk figuurtje mensen die in deze serie zitten. Elke keer dat ik denk dat het niet erger kan, is de volgende aflevering nog meer plaatsvervangende schaamte.
Maar wel heerlijk om lekker over te zeiken.
Maakt toch niet uit, is toch genieten dit!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja dat, snap werkelijk niet wat de motivatie is geweest van de deelnemers aan dit programma, zelf hadden ze al jaren dit format kunnen zien op tv. Is het ijdelheid, promotie van eigen toko? Begrijp er werkelijk niets van.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:41 schreef Tamashii het volgende:
Het is weer echt een wonderbaarlijk figuurtje mensen die in deze serie zitten. Elke keer dat ik denk dat het niet erger kan, is de volgende aflevering nog meer plaatsvervangende schaamte.
Maar wel heerlijk om lekker over te zeiken.
Waarvan dan? Dommigheid en lachen om sukkels?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, is toch genieten dit!
Nou elke keer denk ik dat het niet erger kan, en dan kan het toch! Dat relativeert.quote:
Hahaha, ja, behoorlijk relativerend in een micro toestand. Zou jij een van de kandidaten eens een vraag willen stellen over geopolitiek? Vermoed dat ze dat woord niet eens kennen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou elke keer denk ik dat het niet erger kan, en dan kan het toch! Dat relativeert.
Ik kijk vanuit de hoop op liefdevolle menselijke communicatie. Wat ik zie geeft niet veel hoop.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:51 schreef Tamashii het volgende:
Hee als je het niks vind kijk je toch niet. Sommige mensen gun ik ook echt die liefde en vind het dan jammer dat het niet lukt.
Ik denk voor de kandidaten vooral de promotie en voor de dates ijdelheid. Kan me niet voorstellen dat zo'n Denise echt warmloopt voor een type als Mike. Maar ze is wel lekker op tv geweest! Nu door naar expeditie Robinson of zo. Of naar een of ander spelprogramma, net als die Els.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja dat, snap werkelijk niet wat de motivatie is geweest van de deelnemers aan dit programma, zelf hadden ze al jaren dit format kunnen zien op tv. Is het ijdelheid, promotie van eigen toko? Begrijp er werkelijk niets van.
Medelijden met jequote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:41 schreef Quoi het volgende:
Ik was in de sportschool vanmorgen en er waren serieus allemaal Denises daar. Met dito tongval
Same bij NLZiet. Daarmee kun je overigens ook een week vooruit kijken.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het voordeel als het op videoland staat, dan kan je altijd kijken wanneer je wilt
Dat is de helft van dit programma. Mike hebben ze echt nier gecast omdat ze hem zo graag een vriendin gunnen, maar om zn debiele moeder.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Waarvan dan? Dommigheid en lachen om sukkels?
Precies. En laten we wel wezen, als het programma echt alleen maar om de liefde zou gaan dan zou het ook niet zo goed bekeken worden. Nu is het toch vooral de ongemakkelijke beelden waar mensen van smullen. Zo’n 33-jarige kasthomo die nog met de navelstreng aan zijn debiele moeder vastzit. Dat is toch gewoon een recept voor geweldige televisie. Zo’n oud-basketball coach die zichzelf helemaal het mannetje vindt in Estland.quote:Op maandag 13 januari 2025 07:15 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat is de helft van dit programma. Mike hebben ze echt nier gecast omdat ze hem zo graag een vriendin gunnen, maar om zn debiele moeder.
Van die Jorit wisten ze ook wel dat het een lompe autist was. En dan sturen ze zon labiele vluchtelingenknuffelaar.
Dat Jan ergens een steekje los heeft zitten lijkt me ook na een eerste intake duidelijk.
Die Raven van Dorst-kopie vind ik wel leuk, met Bart(?). En die vrouw die dr man verloren is.
Dus tis een mix tussen freakshow en mensen liefde gunnen wat mij betreft.
Ow echt? Staat het daar ook op en met vooruitkijken? Dat wist ik niet. Mooi, dan kan ik Videoland opzeggen. Heb eigenlijk een hekel aan RTL programma's.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:42 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Same bij NLZiet. Daarmee kun je overigens ook een week vooruit kijken.
Wie is de Raven van Dorstkopie? Zie echt niemand die daar op lijkt, uiterlijk niet en ook niet in manier van doen.quote:Op maandag 13 januari 2025 07:15 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat is de helft van dit programma. Mike hebben ze echt nier gecast omdat ze hem zo graag een vriendin gunnen, maar om zn debiele moeder.
Van die Jorit wisten ze ook wel dat het een lompe autist was. En dan sturen ze zon labiele vluchtelingenknuffelaar.
Dat Jan ergens een steekje los heeft zitten lijkt me ook na een eerste intake duidelijk.
Die Raven van Dorst-kopie vind ik wel leuk, met Bart(?). En die vrouw die dr man verloren is.
Dus tis een mix tussen freakshow en mensen liefde gunnen wat mij betreft.
Ja, maar er zit wel iets vertraging in ten opzichte van Videoland. Op NLZiet staat nu alles t/m aflevering 10 en op Videoland t/m aflevering 11.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ow echt? Staat het daar ook op en met vooruitkijken? Dat wist ik niet. Mooi, dan kan ik Videoland opzeggen. Heb eigenlijk een hekel aan RTL programma's.
Nou ja, dat overleef ik wel, een dag achter. Bedankt voor de info!quote:Op maandag 13 januari 2025 11:43 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ja, maar er zit wel iets vertraging in ten opzichte van Videoland. Op NLZiet staat nu alles t/m aflevering 10 en op Videoland t/m aflevering 11.
Ik weet niet precies hoeveel die vertraging is, kan ook 24 u zijn en dat aflevering 11 morgen ook op NLZiet staat.
Judith, vooral hoe ze praat en dr maniertjes.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wie is de Raven van Dorstkopie? Zie echt niemand die daar op lijkt, uiterlijk niet en ook niet in manier van doen.
Zeg maaarrrrquote:Op maandag 13 januari 2025 13:21 schreef matthijst het volgende:
[..]
Judith, vooral hoe ze praat en dr maniertjes.
Hardop gelachen. Barbara is er klaar mee.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:49 schreef matthijst het volgende:
Die Barbara, die dan aan Maarten een vraag stelt. En dan verwacht hij hetzelfde aan haar gaat vragen.
"Waar woont die vader van je zoon dan?"
Die is dood!![]()
Anyway, er is wel duidelijk ook fysieke aantrekkingskracht. Hij vindt haar stoer en aantrekkelijk, zij vindt hem een ontwapende rotterdammer.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:59 schreef freaky40 het volgende:
Die Limburger past m.i. beter bij Judith, die Rotterdammer is het gewoon net niet en gaat het daar, mocht het uiteindelijk tot een match zijn gekomen aan het eind van dit seizoen geen lang leven beschoren zijn.
Oh dat zie ik echt niet. Totaal anders dan Raven.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:21 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:08 schreef roos94 het volgende:
Die Yan is echt doodeng. Serial killer vibes.
Antine komt wmb heel on-oprecht over. Ik geloof niks van haar. Wil gewoon op tv.
Prima, ik welquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh dat zie ik echt niet. Totaal anders dan Raven.
Die mok zag ik ook, maar dat was het hoofd van Leninquote:Op maandag 13 januari 2025 21:59 schreef freaky40 het volgende:
Die Limburger past m.i. beter bij Judith, die Rotterdammer is het gewoon net niet en gaat het daar, mocht het uiteindelijk tot een match zijn gekomen aan het eind van dit seizoen geen lang leven beschoren zijn, als het inmiddels al niet uit is want er zit precies een jaar tussen opnames en uitzending. Dat die politieagente niet lang zou blijven zag je gelijk al aan komen. En nu moet de klimaatactiviste nog komen, lastig lastig...
Die Maarten vind ik steeds meer lijken op een oudere Herman Koch (uit Jiskefet en schrijver). En hij heeft niet alleen boek van Erdogan in de kast, maar hij drinkt dacht ik ook een mok met zijn hoofd er op. Meneer is een fanboy dus.
Ik blijf die Mike een engerd vinden met die kleine kinderen die hij moet vermaken op de skipiste, hij heeft iets onaangenaams over zich als hij daar zo staat te klappen, brr. Kan ook niet wennen aan die Friezin. Maar die stewardess is het ook niet echt.
Blijft toch een raar ventje vinden die Yan, maar het lijkt er op dat Jan iets meer op zijn gemak is. Had zeker net een shotje Meth genomen zeker....
Zie ook wel vaak, op de achtergrond, bierflesjes in beeld. Denk dat zij en ook Bart, em wel lusten.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:21 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat neppe donkere haar is ook wat mij het meeste stoort en ik geloof niet dat zij zou verhuizen voor hem.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:13 schreef matthijst het volgende:
Ik vind die stewardess maar niks. Die neemt dr stewardessengedrag mee van dr werk.
Antina wel grappig, alleen dat haar moet ze niet zo dom donker verven. En ze mag weleens naar de tandarts voor een kroon
Daarom ga ik ook voor Lana. Zij is veel sportiever en dat past veel beter en als fotografe zou zij daar prima kunnen werken.quote:Vind Nienke de leukste bij Jorick. Lana is wel net zon vaag figuur dus die zou goed bij m passen. Lekker samen de hipster uithangen.
Closeminded zijn vinden veel vrouwen niet aantrekkelijk. Wel grappig dat Judith haar Destroy the Patriarchy shirt aanhadquote:Op woensdag 15 januari 2025 12:51 schreef matthijst het volgende:
Mooi dat die gast aangeeft dat hij geen behoefte heeft aan "hen"-freakies in z'n leven![]()
Vraag me af of ze meer dan 3 shirts heeftquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:18 schreef aquawoman het volgende:
Wel grappig dat Judith haar Destroy the Patriarchy shirt aanhad
Antine is CDD analist, dat werk kun je prima vanuit waar dan ook doen zolang je maar een goede internetverbinding hebt.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:22 schreef Gia het volgende:
Vind Antina niet leuk. Ze is nep. Wil gewoon winnen. En als ze gewonnen heeft, zul je zien dat ze toch niet de klik heeft die ze zocht. Geloof niet dat zij voor Mike Friesland in zou ruilen voor de besneeuwde bergen van Oostenrijk. Dan vind ik die stewardess, Eefke, leuker. En past beter. Die is dan bijvoorbeeld een week of 1,5 - 2 aan 't werk en heeft dan weer een paar dagen vrij. Mike kan zijn werk doen, zij het hare.
En ook de enige die vrij straight forward en eerlijk is naar de anderen dat hij inmiddels een van de kandidaten wel ziet zitten.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:29 schreef aquawoman het volgende:
Monique ziet antina niet zitten want "ze is een sexbom". Dus ik ben wel benieuwd naar wat daar gaat gebeuren
Lijkt me juist een pre voor Mike, btw. En ook goed dat ie er niet in meeging en gewoon zei "Waar komt dit opeens vandaan?" Ik vind Mike een beetje een natte dweil, maar ik vind het wel verrassend dat ie toch zijn eigen keuzes maakt en ook echt aardig voor de dames is (anders dan bijvoorbeeld Jorik, Maarten of Jan).
Mama Monique is gewoon bang dat die navelstreng eindelijk wordt doorgeknipt wanneer Mike kiest voor Antine.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En ook de enige die vrij straight forward en eerlijk is naar de anderen dat hij inmiddels een van de kandidaten wel ziet zitten.
Ik heb hem ook nog niet chagrijnig of bot gezien. Dus ondanks dat ‘we’ moeite hebben met de verhoudingen van zijn hoofd of het ontbreken van lichtjes in zijn ogen kennelijk toch wel een lieve man!
Dat zalquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:12 schreef n0sferat2 het volgende:
[..]
Mama Monique is gewoon bang dat die navelstreng eindelijk wordt doorgeknipt wanneer Mike kiest voor Antine.
Zou me niets verbazen eigenlijk.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:16 schreef Ygritte het volgende:
Allicht heeft ze zelf geen seksleven dus gunt ze dat haar zoon ook niet.
Toch vooral aan die moeder als ik het zo lees. Dat Mike een moederskindje is was wel al duidelijk.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:22 schreef freaky40 het volgende:
Er zit een verdacht luchtje aan die Mike en zijn moeder....https://lovereality.nl/fa(...)-vol-liefde-monique/
Ik zeg toch niet dat dat niet kan! Ik geloof niet dat ze naar Oostenrijk verhuist voor Mike.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:32 schreef n0sferat2 het volgende:
[..]
Antine is CDD analist, dat werk kun je prima vanuit waar dan ook doen zolang je maar een goede internetverbinding hebt.
Ik las het alsof Eefke beter zou passen omdat Mike zijn werk kan doen en zij het hare.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat dat niet kan! Ik geloof niet dat ze naar Oostenrijk verhuist voor Mike.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:41 schreef n0sferat2 het volgende:
[..]
Ik las het alsof Eefke beter zou passen omdat Mike zijn werk kan doen en zij het hare.![]()
Of Antine degene is die naar Oostenrijk verhuist zullen we wel zien.Eefke zal, denk ik, minder moeite hebben om te verhuizen uit Nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan van 10 km afstand zien dat die vrouw niet spoort.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:22 schreef freaky40 het volgende:
Er zit een verdacht luchtje aan die Mike en zijn moeder....https://lovereality.nl/fa(...)-vol-liefde-monique/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |