abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216043848
En weer dooooorrrr
Fake it till you make it...
pi_216043917
Duoloten it is, ene helft voor mij, de anderen met dezelfde nummers weggegeven.

Dat zouden ze vaker moeten doen, de mogelijkheid een duolot te kopen, niet alleen met de oudejaarsloterij.

Of dat je 5 dezelfde eenvijfde loten zou kunnen kopen.
Ik zou dan vaker kopen en weggeven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_216043922
Wij krijgen met kerst altijd een oudejaarslot van mijn ouders. Maar de loten liggen nog onder hun kerstboom en we komen pas in het nieuwe jaar. Kunnen we gelijk checken of we iets hebben gewonnen ;) .
pi_216043958
Mijn moeder deed dat ook altijd, die kocht voor mijn zusje en mij 2 duoloten, dat we allebei 2 dezelfde halve loten hadden.

Mijn vader zette dat niet voort toen mijn moeder overleden was, hij was niet van het gokken, dat was haar afdeling.

Dus ik heb het maar gedaan, en voor mijn oudste ook, klinkt ook lekker: "Als je wat wint hoef je het niet te delen, want ik heb hetzelfde lotnummer".
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_216044420
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 11:03 schreef Leandra het volgende:
Mijn moeder deed dat ook altijd, die kocht voor mijn zusje en mij 2 duoloten, dat we allebei 2 dezelfde halve loten hadden.

Mijn vader zette dat niet voort toen mijn moeder overleden was, hij was niet van het gokken, dat was haar afdeling.

Dus ik heb het maar gedaan, en voor mijn oudste ook, klinkt ook lekker: "Als je wat wint hoef je het niet te delen, want ik heb hetzelfde lotnummer".
Dat is wel leuk! Ik wist helemaal niet dat dat bestaat.
pi_216044827
Wij hebben 4 halve loten gekregen van mijn moeder.
Vroeger kregen de meiden een chocolade advent kalender. Sinds een paar jaar krijgen ze een decemberlot.
A heeft tot nu toe ¤ 10 gewonnen en is nog in de running voor ¤ 200.000.
Ik ben nog in de runnen voor ¤ 10 en ¤ 20.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 28 december 2024 @ 11:54:17 #7
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_216044898
Oh die heb ik ook niet gekocht dit jaar, ach ja.
Het is nog steeds super rustig, hebben ze voor niks iedereen ingepland _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_216044901
Goede, ik ga zo met B naar het winkelcentrum koop ik meteen een Oudjaarslot.

Daarna gaan we film kijken met popcorn uit de popcorn machine. B heeft gisteren kaartjes gemaakt met dingen om te doen tot maandag. Vandaag trokken we 'Gravitrax kopen' en 'film kijken met popcorn'. Gisteren was het Carcasonne Junior en Mario Party spelen.
pi_216044925
Ik heb trouwens al wel ¤15 met mijn december kalender gewonnen dus niet met lege handen :)
  zaterdag 28 december 2024 @ 12:04:26 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_216045091
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 11:54 schreef exode het volgende:
Goede, ik ga zo met B naar het winkelcentrum koop ik meteen een Oudjaarslot.

Daarna gaan we film kijken met popcorn uit de popcorn machine. B heeft gisteren kaartjes gemaakt met dingen om te doen tot maandag. Vandaag trokken we 'Gravitrax kopen' en 'film kijken met popcorn'. Gisteren was het Carcasonne Junior en Mario Party spelen.
Met een 7 heb je de meeste kans schijnt :)

https://www.ad.nl/geld/ma(...)rstrekking~a60b909e/
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216045121
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2024 10:59 schreef Leandra het volgende:
Duoloten it is, ene helft voor mij, de anderen met dezelfde nummers weggegeven.

Dat zouden ze vaker moeten doen, de mogelijkheid een duolot te kopen, niet alleen met de oudejaarsloterij.

Of dat je 5 dezelfde eenvijfde loten zou kunnen kopen.
Ik zou dan vaker kopen en weggeven.
Dat kan allang bij 1/5e ;) je moet ze dan alleen bij een goed verkooppunt halen, want in de supermarkt snappen ze dat niet.

Je kan zelfs 3/5e loten kopen met hetzelfde nummer bijv. Alleen moet je dezelfde nummers wel in een koop kopen, want je kan niet later de andere 2/5e alsnog kopen.

Wij moeten nog beginnen aan de decemberkalenders :D
pi_216045166
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 08:11 schreef Mushanga71 het volgende:
Yoga, daar is mijn lichaam niet geschikt voor
Bij Yoga Nidra lig je alleen maar op je rug, dat heeft niets te maken met lenigheid.

Ik vind zelf Yin Yoga fijner, daar kan ik mijn hoofd beter bij houden. Ook daarvoor hoef je niet super lenig te zijn want het gaat niet om het perfectioneren van de houding dus dat mag ook met hulpmiddelen of aanpassingen.
pi_216045273
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 december 2024 12:04 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik heb altijd 17 als eindgetal nog nooit iets gewonnen.
pi_216045523
Ik koop soms krasloten van een euro.
Die geef ik dan bijvoorbeeld cadeau bij een kaartje ofzo.
Kan weleens een leuk prijsje aanzitten en anders ben je niet veel geld verloren.
Oudejaarsloten vind ik dan te duur.
pi_216046856
quote:

[..]

Kom je nu mee... ik heb een 4.. of eigenlijk een 94 want de kinderen hebben gekozen...
Ik heb iemand vd amsterdam housewifes geldmanifestatie zien doen, dat ga ik ook maar doen I love money and money loves me... O+

Mijn buurvrouw heeft al heel lang echt een vieze rochelhoest, en dat wordt alleen maar weer erger,ook in de ochtens al vroeg, ze weten alleen niet wat t is en ik wil er niet teveel over zeggen want ze voelt zich al opgelaten genoeg...

Vanmorgen vuurwerk gehaald, nu de kerstmeuk opruimen!
S. 2014
J. 2016
pi_216047073
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 12:08 schreef Elleska het volgende:

[..]
Bij Yoga Nidra lig je alleen maar op je rug, dat heeft niets te maken met lenigheid.
Dat heb ik nou nooit geassocieerd met yoga.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 28 december 2024 @ 13:57:26 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216047473
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2024 12:06 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Dat kan allang bij 1/5e ;) je moet ze dan alleen bij een goed verkooppunt halen, want in de supermarkt snappen ze dat niet.

Je kan zelfs 3/5e loten kopen met hetzelfde nummer bijv. Alleen moet je dezelfde nummers wel in een koop kopen, want je kan niet later de andere 2/5e alsnog kopen.

Wij moeten nog beginnen aan de decemberkalenders :D
Oh top!
Bij de AH vertelden ze me zelfs dat er geen 2 dezelfde halve loten voor de oudejaarsloterij gekocht konden worden, dus toen ben ik maar naar de Bruna aan de overkant gegaan, want ik wist zeker dat dat wel kon.

Vroeger haalde ik ze idd ook altijd bij de Bruna, maar nadat een van de medewerkers (of eigenaar) daar heel onbeschoft tegen me had gedaan (ging om iets anders) had ik de Bruna geboycot.

Maar goed, de AH is verbouwd en heeft nu in principe geen servicebalie meer, behalve dat ze die wel hebben voor de loten, die je daar dan vervolgens weer niet kunt afrekenen, daarvoor moet je dan met een medewerker naar een van de zelfscankassa's en dan moet een andere medewerker de leeftijdcontrole doen :')
Echt, hou dan gewoon op met het verkopen van loten, als je het allemaal zo ingewikkeld wilt maken.

Oh, over leeftijdscontrole gesproken: ik moest gisteren werkelijk mijn ID laten zien voor ik ergens naar binnen mocht :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 28 december 2024 @ 13:59:18 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216047498
quote:

[..]

Dat is een dubbele natuurlijk, het is vooral omdat er (veel) meer loten met eindcijfer 7 verkocht worden en ze de prijzen uit de verkochte loten trekken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 28 december 2024 @ 14:09:52 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_216047672
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 13:59 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat is een dubbele natuurlijk, het is vooral omdat er (veel) meer loten met eindcijfer 7 verkocht worden en ze de prijzen uit de verkochte loten trekken.
Precies
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 28 december 2024 @ 14:12:04 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216047712
Als er van ieder eindcijfer 1.000 loten verkocht worden, maar van eindcijfer 7 worden 10.000 loten verkocht, dan is er een totaal van 19.000 loten verkocht, waarvan 10.000 eindigend op een 7, dus de kans dat een prijs dan valt op een lot met eindcijfer 7 is ook veel groter, want meer de helft van de loten heeft een 7 als eindcijfer.

Om het even heel simpel uit te leggen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_216047824
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 10:53 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ik had nog geen sloffen gekocht voor hem nee ;)

Team zellufdoenmodus... maar dat is niet altijd handig en het hoeft ook niet (een ander advies geven is nog altijd makkelijker dan het zelf toepassen ;) ). Maar lijkt me een goed voornemen om in het nieuwe jaar naar de huisarts te gaan!
Mooi dat jullie muziekspel ontspannend werkt! Zou ik er vooral inhouden.
Maak je jezelf ook blij met buiten de deur lunchen? :*
[..]
Ja precies! Gelukkig zit ik nu goed.
Het kost ook vaak tijd voor ik het achterste van mijn tong laat zien, maar ik heb nu wel het idee dat er iets gebeurt, al zijn het maar hele kleine stapjes. Ik hoop dat ze ergens toe gaan leiden uiteindelijk...

@:Mushanga71, ik haal ze bij de bruna. Veel boekhandels hebben ze wel en supermarkten denk ik ook. Volgens mij bij Jumbo in elk geval wel.
Mazzel dan van de sloffen ;)

Echt hoor, jullie advies is precies wat ik een ander ook geef, maar zelf toepassen is dan wel weer een dingetje idd. Maar, deze beslissing heb ik nu genomen dus dan ga ik het doen ook :)

En lunch...jawel, ik heb er ook lol in. Eten is dan wel weer wat minder, kwam niet verder dan een kaneelbroodje ;)

En zoon kookt vanavond *O* Pasta met verse spinazie en feta. Hij vindt koken leuk (hij wel, dochter ook dus ergens is er iets fout gegaan :')) en hij haalde zelf de spullen bij appie. Moet hem echt vaker zn gang in de keuken laten gaan, denk ik.

Gaan we volgend jaar ook zo'n kraskalender halen :)

quote:

[..]

Ik vind zelf Yin Yoga fijner, daar kan ik mijn hoofd beter bij houden. Ook daarvoor hoef je niet super lenig te zijn want het gaat niet om het perfectioneren van de houding dus dat mag ook met hulpmiddelen of aanpassingen.
Ah, dat wist ik niet. Dacht dat je jezelf daarbij in de meest onmogelijke posities moest wurmen. Gewoon gaan liggen klinkt wel relaxed.

Zoon kwam nog 2 legosets van Harry Potter te kort voor het kasteel. Op mp hadden ze die wél. Dus eindelijk maar een account aangemaakt en besteld :)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_216047857
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2024 13:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat heb ik nou nooit geassocieerd met yoga.
Dat is ook alleen bij deze vorm van Yoga. Nidra betekent "slaap van de yogi's" en 1 sessie zou gelijk staan aan meerdere uren slaap.

Maargoed ik bak daar dus helemaal niets van. Het is de bedoeling dat je niet zelf nadenkt maar je gedachten laat begeleiden alleen mijn hoofd ratelt gewoon door.

Wie weet ooit. Met Yin Yoga lukt het het vaak wel, op moment dat mijn gedachten wegdwalen kan ik de houding verbeteren of is het tijd voor een nieuwe houding. Ik was er eigenlijk mee begonnen als opstap naar een actievere vorm van yoga of toch weer pilates maar het brengt ook mentale rust.
pi_216048000
https://www.happinez.nl/mind-meditatie/slaapyoga-yoga-nidra/

Niet ik die dan een slapende beer voor zich ziet…
  zaterdag 28 december 2024 @ 15:38:42 #24
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_216049370
quote:

[..]

Ja, dat zeggen alle lenige mensen. En dan laat je je overhalen en dan faal je werkelijk in alles en voel je je daarna nog kutter dan tevoren. #mijnpersoonlijkeyogarant
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_216049617
Die is wel herkenbaar livelink :D Ik kan nog niet eens met mijn vingertoppen bij mijn tenen dus ik voel hem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')