Dat is wel leuk! Ik wist helemaal niet dat dat bestaat.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:03 schreef Leandra het volgende:
Mijn moeder deed dat ook altijd, die kocht voor mijn zusje en mij 2 duoloten, dat we allebei 2 dezelfde halve loten hadden.
Mijn vader zette dat niet voort toen mijn moeder overleden was, hij was niet van het gokken, dat was haar afdeling.
Dus ik heb het maar gedaan, en voor mijn oudste ook, klinkt ook lekker: "Als je wat wint hoef je het niet te delen, want ik heb hetzelfde lotnummer".
Met een 7 heb je de meeste kans schijntquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:54 schreef exode het volgende:
Goede, ik ga zo met B naar het winkelcentrum koop ik meteen een Oudjaarslot.
Daarna gaan we film kijken met popcorn uit de popcorn machine. B heeft gisteren kaartjes gemaakt met dingen om te doen tot maandag. Vandaag trokken we 'Gravitrax kopen' en 'film kijken met popcorn'. Gisteren was het Carcasonne Junior en Mario Party spelen.
Dat kan allang bij 1/5equote:Op zaterdag 28 december 2024 10:59 schreef Leandra het volgende:
Duoloten it is, ene helft voor mij, de anderen met dezelfde nummers weggegeven.
Dat zouden ze vaker moeten doen, de mogelijkheid een duolot te kopen, niet alleen met de oudejaarsloterij.
Of dat je 5 dezelfde eenvijfde loten zou kunnen kopen.
Ik zou dan vaker kopen en weggeven.
Bij Yoga Nidra lig je alleen maar op je rug, dat heeft niets te maken met lenigheid.quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:11 schreef Mushanga71 het volgende:
Yoga, daar is mijn lichaam niet geschikt voor
Ik heb altijd 17 als eindgetal nog nooit iets gewonnen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Met een 7 heb je de meeste kans schijnt
https://www.ad.nl/geld/ma(...)rstrekking~a60b909e/
Kom je nu mee... ik heb een 4.. of eigenlijk een 94 want de kinderen hebben gekozen...quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit geassocieerd met yoga.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:08 schreef Elleska het volgende:
[..]
Bij Yoga Nidra lig je alleen maar op je rug, dat heeft niets te maken met lenigheid.
Oh top!quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:06 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dat kan allang bij 1/5eje moet ze dan alleen bij een goed verkooppunt halen, want in de supermarkt snappen ze dat niet.
Je kan zelfs 3/5e loten kopen met hetzelfde nummer bijv. Alleen moet je dezelfde nummers wel in een koop kopen, want je kan niet later de andere 2/5e alsnog kopen.
Wij moeten nog beginnen aan de decemberkalenders
Dat is een dubbele natuurlijk, het is vooral omdat er (veel) meer loten met eindcijfer 7 verkocht worden en ze de prijzen uit de verkochte loten trekken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Preciesquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is een dubbele natuurlijk, het is vooral omdat er (veel) meer loten met eindcijfer 7 verkocht worden en ze de prijzen uit de verkochte loten trekken.
Mazzel dan van de sloffenquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:53 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik had nog geen sloffen gekocht voor hem nee
Team zellufdoenmodus... maar dat is niet altijd handig en het hoeft ook niet (een ander advies geven is nog altijd makkelijker dan het zelf toepassen). Maar lijkt me een goed voornemen om in het nieuwe jaar naar de huisarts te gaan!
Mooi dat jullie muziekspel ontspannend werkt! Zou ik er vooral inhouden.
Maak je jezelf ook blij met buiten de deur lunchen?
[..]
Ja precies! Gelukkig zit ik nu goed.
Het kost ook vaak tijd voor ik het achterste van mijn tong laat zien, maar ik heb nu wel het idee dat er iets gebeurt, al zijn het maar hele kleine stapjes. Ik hoop dat ze ergens toe gaan leiden uiteindelijk...
@:Mushanga71, ik haal ze bij de bruna. Veel boekhandels hebben ze wel en supermarkten denk ik ook. Volgens mij bij Jumbo in elk geval wel.
Ah, dat wist ik niet. Dacht dat je jezelf daarbij in de meest onmogelijke posities moest wurmen. Gewoon gaan liggen klinkt wel relaxed.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:08 schreef Elleska het volgende:
[..]
Bij Yoga Nidra lig je alleen maar op je rug, dat heeft niets te maken met lenigheid.
Ik vind zelf Yin Yoga fijner, daar kan ik mijn hoofd beter bij houden. Ook daarvoor hoef je niet super lenig te zijn want het gaat niet om het perfectioneren van de houding dus dat mag ook met hulpmiddelen of aanpassingen.
Dat is ook alleen bij deze vorm van Yoga. Nidra betekent "slaap van de yogi's" en 1 sessie zou gelijk staan aan meerdere uren slaap.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit geassocieerd met yoga.
Ja, dat zeggen alle lenige mensen. En dan laat je je overhalen en dan faal je werkelijk in alles en voel je je daarna nog kutter dan tevoren. #mijnpersoonlijkeyogarantquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:08 schreef Elleska het volgende:
[..]
Ik vind zelf Yin Yoga fijner, daar kan ik mijn hoofd beter bij houden. Ook daarvoor hoef je niet super lenig te zijn want het gaat niet om het perfectioneren van de houding dus dat mag ook met hulpmiddelen of aanpassingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |