Ik vond mijn download van Echoes al verontrustend lang duren.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Limewire bestaat al 15 jaar niet meer gek
Opbokken met je constipatieplatenquote:
wel een leuke allemansvriendquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
De allemansvriend die ook al in de Kinklijst is te vinden
Die heb ik zo vaak gehoordquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Limewire, mooie tijden. Soms had je een beschadigd bestand en dan hoorde je een AI ish stem een Bill Clinton quote opdreunen
NSB-erquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:09 schreef PzKpfw het volgende:
Zo vuurwerk ook alweer binnen, lang leve Duitsland.
Klopt jaquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Limewire, mooie tijden. Soms had je een beschadigd bestand en dan hoorde je een AI ish stem een Bill Clinton quote opdreunen
Arme postbezorgerquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:09 schreef PzKpfw het volgende:
Zo vuurwerk ook alweer binnen, lang leve Duitsland.
verontrustende postquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:11 schreef MTheBassman het volgende:
Hiervan heeft Disturbed trouwens wel een prima cover van gemaakt, vergeleken met een andere zekere cover van hun...
Disturbed en prima is een contradictio in terminisquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:11 schreef MTheBassman het volgende:
Hiervan heeft Disturbed trouwens wel een prima cover van gemaakt, vergeleken met een andere zekere cover van hun...
Haten op Down With the Sicknessquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Disturbed en prima is een contradictio in terminis
Ok.quote:
Of dat je maar een deel van een groot bestand kon downloaden en dat voor het laatste stukje niemand meer beschikbaar was.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:11 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Klopt ja10 seconden aan muziek en daarna alleen maar onzin. En daar had je dan weet ik hoe lang voor gedownload
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |