Aww shit...here we go againquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:52 schreef laxus13 het volgende:
90's RH is sws eenwaard daarna wordt het rap minder
Ow maar dat mag hoor. Ik snap best er mensen zijn die er geen reet aanvinden. Helemaal prima.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik vind het vooral gezapig geforceerd 'intelligent'
quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:52 schreef laxus13 het volgende:
90's RH is sws eenwaard daarna wordt het rap minder
Dat kan, maar dat zie je niet aan het woord. Al die tuinen liggen vol met "kunstgras" tegenwoordig, niet met kunstmatig nepgras.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar staat de kunst in dit geval niet voor kunstmatig?
Ligt eraan hoe warm het is.quote:
Het helpt wel om ze live te zien ja. Vroeger vond ik ze ook weinig aan, ze zijn wel op me gegroeid.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik snap dat best. Het heeft mij ook even geduurd voordat ik het kon waarderen. Maar dat komt vooral omdat ik ze live heel erg goed vind.
Je kunt het ook kutgras noemen, nog een korter woord en dekt de lading ook primaquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat zie je niet aan het woord. Al die tuinen liggen vol met "kunstgras" tegenwoordig, niet met kunstmatig nepgras.
Geen idee, is een van de staten waar ik nog nooit ben geweestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2020quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:54 schreef 4-elements het volgende:
Oeh, dit ken ik niet. Recent nummer zeker?
Kunstgras in je tuin is wel droevig ja. In huis vind ik wel wat anders dan in je tuin.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat zie je niet aan het woord. Al die tuinen liggen vol met "kunstgras" tegenwoordig, niet met kunstmatig nepgras.
Maar het ruikt heel anders.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt het ook kutgras noemen, nog een korter woord en dekt de lading ook prima
2020quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:54 schreef 4-elements het volgende:
Oeh, dit ken ik niet. Recent nummer zeker?
kunstgras in je huis?quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kunstgras in je tuin is wel droevig ja. In huis vind ik wel wat anders dan in je tuin.
Ik wel. Flink verbrand aan de golf van Mexico, nabij San Antonio.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, is een van de staten waar ik nog nooit ben geweest
Ik geef de voorkeur aan '39 van Queenquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
The Eagles hebben dit nummer al 39x uitgebracht.
Vind ik recent. Wel aardig, maar hier had ook een klassieker kunnen staan.quote:
Beperkt is nog zacht uitgedrukt, je staat echt volledig buiten de maatschappij.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:50 schreef LTVDK het volgende:
Ik kan echt niks met RadioheadMaar dan schijn je een het niet te begrijpen ofzo en muzikaal beperkt zijn
quote:968 Times Are Changing DI-RECT
967 All I Ask Adele
966 Bloemkôle Oôs Joôs
965 Birds Anouk
964 Zitti E Buoni Måneskin
963 Karma Taylor Swift
962 Hou Vol Hou Vast BLØF
961 Alles Is Liefde BLØF
960 Disarm Smashing Pumpkins
959 Praying For Time George Michael
958 Unintended Muse
957 Een Teken Froukje
956 Clint Eastwood Gorillaz
Wel DISARM genotquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:56 schreef Kopiko het volgende:
Is Liefde BLØF
960 Disarm Smashing Pumpkins
Ik ben volgens mij alleen maar een keer verbrand op de hoogvlaktes van South-Dakotaquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wel. Flink verbrand aan de golf van Mexico, nabij San Antonio.
Wij ook net.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:56 schreef Dagoduck het volgende:
Ik luisterde al naar Khruangbin voordat het hip was
Dat is nog 1 van de betere.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:57 schreef Zorro het volgende:
Het is niet veel, zo DI-RECT na het nieuws
Daar is alles dan ook wel mee gezegd ja.quote:
Tussen de golf van Mexico en San Antonio is het ruim 200 kilometer…quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wel. Flink verbrand aan de golf van Mexico, nabij San Antonio.
Snob.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:56 schreef Dagoduck het volgende:
Ik luisterde al naar Khruangbin voordat het hip was
Ik was 14. Wist ik veel dat ik me in moest smeren...quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij alleen maar een keer verbrand op de hoogvlaktes van South-Dakota
De tandjesquote:
In Texas is dat nabijquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tussen de golf van Mexico en San Antonio is het ruim 200 kilometer…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |