abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Miss 200.000.000! zaterdag 28 december 2024 @ 07:34:38 #1
367000 roos94
pi_216041601
Vorige week had ik een artikel besteld. Deze zou dinsdag bezorgd worden.

Toevallig op het moment supreme dat het DHL busje aankwam keek ik boven uit het raam, tot mijn verbazing reed hij door de straat heen direct weer weg.

Tot mijn nog grotere verbazing kreeg ik 5 minuten later een melding dat mijn pakket bezorgd was. Ja, niet dus. Buren hebben ook niks.

Dus ik contact opnemen, ik probeerde dhl te bellen maar die heeft geen telefonische klantenservice meer (?). Via bol.com gevraagd hoe en wat, was een externe verkoper via bol. Hen gemaild.

Nu kreeg ik dus een mail dat zij bij dhl een onderzoek is gestart duurt 10 werkdagen (?) Wat dit inhoudt geen idee. Het pakket staat op bezorgd op mijn adres volgens de track en trace.

Iemand ervaring hiermee? Wat zijn mijn kansen? :P
pi_216042536
Ik denk dat je in WGR betere reacties kunt krijgen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 28 december 2024 @ 09:41:36 #3
338319 ZarB
Piña colada
pi_216042630
Ik heb bij geen enkele bezorgdienst ooit nog wat gehoord nadat ze een onderzoek zijn gestart. Ik vraag me af of ze dat uberhaupt doen of dat het iets is wat ze zeggen om de consument af te schepen.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  zaterdag 28 december 2024 @ 09:59:04 #4
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216042905
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 09:41 schreef ZarB het volgende:
Ik heb bij geen enkele bezorgdienst ooit nog wat gehoord nadat ze een onderzoek zijn gestart. Ik vraag me af of ze dat uberhaupt doen of dat het iets is wat ze zeggen om de consument af te schepen.
Ik ook niet, 2x gehad en uiteindelijk ook 2x aangifte gedaan van diefstal.
pi_216042953
quote:
3s.gif Op zaterdag 28 december 2024 07:34 schreef roos94 het volgende:
Vorige week had ik een artikel besteld. Deze zou dinsdag bezorgd worden.

Toevallig op het moment supreme dat het DHL busje aankwam keek ik boven uit het raam, tot mijn verbazing reed hij door de straat heen direct weer weg.

Tot mijn nog grotere verbazing kreeg ik 5 minuten later een melding dat mijn pakket bezorgd was. Ja, niet dus. Buren hebben ook niks.

Dus ik contact opnemen, ik probeerde dhl te bellen maar die heeft geen telefonische klantenservice meer (?). Via bol.com gevraagd hoe en wat, was een externe verkoper via bol. Hen gemaild.

Nu kreeg ik dus een mail dat zij bij dhl een onderzoek is gestart duurt 10 werkdagen (?) Wat dit inhoudt geen idee. Het pakket staat op bezorgd op mijn adres volgens de track en trace.

Iemand ervaring hiermee? Wat zijn mijn kansen? :P
Kans dat het weer boven water komt acht ik groot. Ik als verzender heb ook wel dat het niet bij de koper aankwam. Omdat ik me verantwoordelijk voelde voor mijn producten, ging ik er dagelijks achteraan via de DHL-chat met dreigementen. Uiteindelijk kwam het uit een aparte stroom weer naar boven. Soms iets met een barcode die niet te scannen was. Dan gaat het pakketje retour en komt is in een aparte bak terecht waar eens in de zoveel tijd een graai in wordt gedaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door blomke op 28-12-2024 10:09:55 ]
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_216042978
Spreek de afzender aan. Die heeft een overeenkomst met de bezorgdienst en moet het met DHL oplossen. Jij als ontvanger hebt geen overeenkomst met de vervoerder/bezorgdienst, alleen met de afzender.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_216043022
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2024 10:05 schreef recursief het volgende:
Spreek de afzender aan. Die heeft een overeenkomst met de bezorgdienst en moet het met DHL oplossen. Jij als ontvanger hebt geen overeenkomst met de vervoerder/bezorgdienst, alleen met de afzender.
Punt is, dat je de verzender niets kunt maken indien ie kan aantonen dat het bij DHL is afgegeven. Vanaf dat moment is het onder verantwoordelijkheid van DHL. Laat onverlet dat de verzender wel kan pushen bij DHL, maar geld terug bijv., kan niet (meer).
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  Miss 200.000.000! zaterdag 28 december 2024 @ 10:14:40 #8
367000 roos94
pi_216043133
quote:
Ik geloof er ook weinig van.

Het gaat om een artikel van 13 euro dus ze kunnen me ook gewoon een nieuwe opsturen ipv eerst mij laten wachten op een "onderzoek" maar soit
  Miss 200.000.000! zaterdag 28 december 2024 @ 10:15:05 #9
367000 roos94
pi_216043142
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 10:09 schreef blomke het volgende:

[..]
Punt is, dat je de verzender niets kunt maken indien ie kan aantonen dat het bij DHL is afgegeven. Vanaf dat moment is het onder verantwoordelijkheid van DHL. Laat onverlet dat de verzender wel kan pushen bij DHL, maar geld terug bijv., kan niet (meer).
DHL beweerd dat het bezorgd is.
pi_216043185
quote:

[..]
Niet het probleem van de consument.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216043196
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 10:15 schreef roos94 het volgende:

[..]
DHL beweerd dat het bezorgd is.
Dat zegt hun systeem, maar dat deugt niet. Soms ontvang ik wel eens pakketjes (niet dus), en staat het als "u was niet thuis" (gewoon terwijl we allebei thuis waren). Kon ik het een dag later bij het afhaalpunt ophalen.

Gewoon positief blijven.
  Miss 200.000.000! zaterdag 28 december 2024 @ 10:18:53 #12
367000 roos94
pi_216043260
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 10:16 schreef blomke het volgende:

[..]
Dat zegt hun systeem, maar dat deugt niet. Soms ontvang ik wel eens pakketjes (niet dus), en staat het als "u was niet thuis" (gewoon terwijl we allebei thuis waren). Kon ik het een dag later bij het afhaalpunt ophalen.

Gewoon positief blijven.
Was dinsdag al he? :P
  zaterdag 28 december 2024 @ 10:26:24 #13
338319 ZarB
Piña colada
pi_216043443
Dhl flikkert het gewoon in de tuin. Heb je al rond gevraagd bij anderen verderop in je straat? Hier komt, zeker bij dhl, regelmatig een berichtje in de buurtapp met daarin de vraag of iemand een pakketje heeft ontvangen. Soms ligt het 4 huizen verderop?
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_216043452
quote:

[..]
Nee hoor, je blijft als afzender verantwoordelijk tot het moment dat de ontvanger het pakket daadwerkelijk in handen heeft. In praktijk word je vaak van het kastje naar de muur gestuurd, dat is waar. Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat een rechtsbijstandsverzekeraar dan heel erg kan helpen.

Als je als afzender je risico wil verminderen dan kun je een pakket bijvoorbeeld aangetekend verzenden. Doe je dat niet, dan moet je aanvaarden dat je soms iets moet vergoeden dat de ontvanger nooit bereikt heeft. In alle gevallen moet de afzender het probleem mer de bezorger oplossen en moet je als ontvanger met je klacht bij de afzender zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door recursief op 28-12-2024 10:54:51 ]
pi_216046343
Ze waren de mijne kwijt :') heb het kunnen claimen via Klarna a¤100.

Ik doe niets meer zonder Klarna.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_216047215
onderzoek afwachten, de verzender heeft daarna de optie het geld terug te geven of product opnieuw te sturen
en aangezien het via bol gaat, gewoon even rustig wachten, desnoods kan bol nog ingrijpen als de externe partij niet zn werk doet..

maar geduld is een schone zaak :)
  zaterdag 28 december 2024 @ 13:45:26 #17
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_216047262
Daarom betaal ik altijd met creditcard.
Je bent een waardeloze agent.
pi_216047293
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 13:45 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Daarom betaal ik altijd met creditcard.
gaat je niet helpen met je product krijgen hoor :D
pi_216047296
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 10:26 schreef ZarB het volgende:
Dhl flikkert het gewoon in de tuin. Heb je al rond gevraagd bij anderen verderop in je straat? Hier komt, zeker bij dhl, regelmatig een berichtje in de buurtapp met daarin de vraag of iemand een pakketje heeft ontvangen. Soms ligt het 4 huizen verderop?
Juist ideaal, zo hebben ze bij mij ooit een iPhone voor de deur gelegd

Toen had ik er twee enkele dagen later
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 28 december 2024 @ 13:48:40 #20
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_216047320
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 13:47 schreef mschol het volgende:

[..]
gaat je niet helpen met je product krijgen hoor :D
Altijd verzekerd en dus je geld terug.
Je bent een waardeloze agent.
pi_216048343
Ik moet voor mijn werk regelmatig een postonderzoek aanvragen. Dit is inderdaad de taak van de verkoper want dat is de opdrachtgever van deze zending.
Normaal wordt de bezorger gevraagd of hij nog weet waar hij het pakket heeft bezorgd, er wordt naar de navigatie gekeken of er op het juiste adres gestopt werd enz.
Als er geen nieuwe informatie gevonden wordt, en je nogmaals aangeeft niets ontvangen te hebben, wordt de bestelling terug betaald.
pi_216048367
Jij hebt ook altijd wat he
  Miss 200.000.000! zaterdag 28 december 2024 @ 14:59:18 #23
367000 roos94
pi_216048734
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 14:40 schreef Evangelion het volgende:
Jij hebt ook altijd wat he
Nee ik verzin alles
  zaterdag 28 december 2024 @ 15:00:41 #24
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_216048765
Daarom bestel ik nooit iets online. Ik hoor dit soort verhalen zo vaak.

Pakketjes verdwijnen voortdurend. Het lijkt wel alsof eenmaal besteld bij bol of weet ik welke maffe webshop ook, de pakketjes vervolgens verdwijnen in een parallel universum.

Gewoon op de fiets of met de trein naar de grote stad en daar in de winkel iets kopen. Contant betalen en alles gaat uitstekend.
Kost je hooguit een treinkaartje extra - maar is niets in vergelijking met huidige frankeringstarieven - en je kunt het artikel ook zelf in de winkel bekijken, passen, uitproberen en het verdwijnt niet naar een parallel universum, hetgeen in de regel wel geschied met DHL en in minder mate PostNL.
  Miss 200.000.000! zaterdag 28 december 2024 @ 15:18:53 #25
367000 roos94
pi_216049060
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 december 2024 15:00 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Daarom bestel ik nooit iets online. Ik hoor dit soort verhalen zo vaak.

Pakketjes verdwijnen voortdurend. Het lijkt wel alsof eenmaal besteld bij bol of weet ik welke maffe webshop ook, de pakketjes vervolgens verdwijnen in een parallel universum.

Gewoon op de fiets of met de trein naar de grote stad en daar in de winkel iets kopen. Contant betalen en alles gaat uitstekend.
Kost je hooguit een treinkaartje extra - maar is niets in vergelijking met huidige frankeringstarieven - en je kunt het artikel ook zelf in de winkel bekijken, passen, uitproberen en het verdwijnt niet naar een parallel universum, hetgeen in de regel wel geschied met DHL en in minder mate PostNL.
Ik heb altijd pech dus ik probeer zoveel mogelijk online kopen te vermijden of het te laten bezorgen bij een pakketpunt, maar dat kon in dit geval niet.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 december 2024 @ 15:21:21 #26
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_216049108
quote:

[..]
maar nadeel is wel dat DHL (of PostNL) altijd doodleuk zegt dat ze met de ontvanger niks te maken hebben, en dat de verzender maar een claim moet indienen.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zaterdag 28 december 2024 @ 15:23:29 #27
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_216049140
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 15:18 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ik heb altijd pech dus ik probeer zoveel mogelijk online kopen te vermijden of het te laten bezorgen bij een pakketpunt, maar dat kon in dit geval niet.
Ow, dat is wel balen dan.

Ken je niet iemand in je omgeving waar de post wel fatsoenlijk aankomt, dat je het volgende keer daar laat bezorgen?

Bij ons komt de post ook bijzonder slecht aan. Postbode is steevast dronken geloof ik. Met dat kleine salaris van een postbode snap ik ook wel dat je dan maar naar de fles grijpt, maar postbezorging wordt er niet beter van. :'(
pi_216049320
quote:
hier idd al 2 keer een zending van DHL de mist in,je moet wel steeds zelf overal achteraan,urgentie heeft het niet echt(eigen bevinding)het is ook nooit meer boven water gekomen(beide zendingen ,op verschillende momenten in het jaar,van verschillende leveranciers)
pi_216054374
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 15:21 schreef Tokus het volgende:

[..]
maar nadeel is wel dat DHL (of PostNL) altijd doodleuk zegt dat ze met de ontvanger niks te maken hebben, en dat de verzender maar een claim moet indienen.
Juridisch klopt dat ook helemaal.
pi_216059237
Kijk eens in je container? Hebben ze hier van dhl al 2x pakketje ingegooid.
Bastognekoeken koekoek jonguh!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 december 2024 @ 23:14:23 #31
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216059916
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 22:49 schreef StevenHyde het volgende:
Hier hebben ze wel eens een pakket over de schutting gegooid. Was gelukkig niet kapot. Melding van gemaakt ook al haalt het niks uit.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Miss 200.000.000! zondag 29 december 2024 @ 04:59:17 #32
367000 roos94
pi_216063286
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 22:49 schreef StevenHyde het volgende:
Mag ik hopen van niet want die staat in mijn achtertuin en daar zit een groot hek met slot omheen dus dan kan die een aangifte krijgen
pi_216063440
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 13:48 schreef uitkeringsgenieter het volgende:

[..]
Altijd verzekerd en dus je geld terug.
en met beetje pech op de zwarte lijst bij die zaak
pi_216066003
Het klinkt vreemd maar de verkopende partij moet dit regelen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_216066144
quote:

[..]
waarom post jij altijd zo stellig dingen die feitelijk onwaar zijn?
de verzenden moet aantonen dat het pakket veilig bij jou is bezorgd.
zie ook
https://www.arag.nl/consu(...)iet-bezorgd-wat-nu-/

"Pakket ‘bezorgd’, maar niets ontvangen?
Is uw pakket volgens track & trace bezorgd, maar heeft u niets ontvangen? De kans bestaat dat uw pakket bij de buren ligt. Post- en koeriersbedrijven doen dit vaak als u niet thuis bent. Ook uw huisgenoot of partner kan het pakket in ontvangt hebben genomen.

Is dit niet het geval en weet u niet waar uw pakket bezorgd is? Neem dan contact op met de verkoper. Ook in dit geval geldt dat de verkoper verantwoordelijk is."

o.a. via Arag. toch niet de minste juridische partij.
als verkoper moet jij aantonen dat de ontvanger je pakket heeft. heeft de ontvanger niets getekend en claimt de ontvanger dat er niets is ontvangen? dan blijft de verkoper verantwoordelijk.

absolute onzin die je post. gewoon bij verkoper claimen dat er niets is ontvangen want.. er is niets ontvangen. verkoper moet geld terug storten of opnieuw versturen klip en klaar. en verkoper kan zelf gaan claimen met DHL daar heb jij niets mee te schaften. @roos94
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
  Miss 200.000.000! zondag 29 december 2024 @ 12:02:06 #36
367000 roos94
pi_216067162
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 11:20 schreef freak1 het volgende:

[..]
waarom post jij altijd zo stellig dingen die feitelijk onwaar zijn?
de verzenden moet aantonen dat het pakket veilig bij jou is bezorgd.
zie ook
https://www.arag.nl/consu(...)iet-bezorgd-wat-nu-/

"Pakket ‘bezorgd’, maar niets ontvangen?
Is uw pakket volgens track & trace bezorgd, maar heeft u niets ontvangen? De kans bestaat dat uw pakket bij de buren ligt. Post- en koeriersbedrijven doen dit vaak als u niet thuis bent. Ook uw huisgenoot of partner kan het pakket in ontvangt hebben genomen.

Is dit niet het geval en weet u niet waar uw pakket bezorgd is? Neem dan contact op met de verkoper. Ook in dit geval geldt dat de verkoper verantwoordelijk is."

o.a. via Arag. toch niet de minste juridische partij.
als verkoper moet jij aantonen dat de ontvanger je pakket heeft. heeft de ontvanger niets getekend en claimt de ontvanger dat er niets is ontvangen? dan blijft de verkoper verantwoordelijk.

absolute onzin die je post. gewoon bij verkoper claimen dat er niets is ontvangen want.. er is niets ontvangen. verkoper moet geld terug storten of opnieuw versturen klip en klaar. en verkoper kan zelf gaan claimen met DHL daar heb jij niets mee te schaften. @:roos94
Ik heb het bij bol besteld maar de verkoper was hunkemoller. Dus hunkemoller is aansprakelijk.

Overigens kan de bezorger niet lullen dat ik niet thuis was want ik keek uit het raam en hij reed mijn straat dus gewoon door zonder te stoppen. En het is een brievenbuspakje dus al was ik niet thuis zou het niet moeten uitmaken. De buren zeggen dat ze niks hebben.
pi_216068364
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 12:02 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ik heb het bij bol besteld maar de verkoper was hunkemoller. Dus hunkemoller is aansprakelijk.

Overigens kan de bezorger niet lullen dat ik niet thuis was want ik keek uit het raam en hij reed mijn straat dus gewoon door zonder te stoppen. En het is een brievenbuspakje dus al was ik niet thuis zou het niet moeten uitmaken. De buren zeggen dat ze niks hebben.
heel verhaal maar de kern is;
je hebt het ergens gekocht (verkoper via bol.com) en je hebt niks gehad.
aangeven dat je niks hebt gehad. zij gaan iets doen. blijkbaar onderzoek
over een weekje nog een keer berichten dat je tochg raag je product hebt of je geld terug.
dan krijg je of je product of je geld terug.

klip en klaar.
en dank u meneer Dood,
  Miss 200.000.000! maandag 30 december 2024 @ 08:17:31 #38
367000 roos94
pi_216088029
Vanochtend deze mail gehad.

Niks ontvangen uiteraard. Ik ben benieuwd waarom een bezorger zich zo een ellende op de hals haalt. Simpelweg het pakketje door de brievenbus schuiven scheelt toch een hoop gezeik aan je kop. Of denkt hij dat ik denk oh jammer nou laat maar zitten?
pi_216088120
Grote kans dat het in de verkeerde brievenbus is gestopt en die mensen het (nog) niet bij jou in de brievenbus hebben gestopt (of wellicht retour teruggestuurd of een buurman draagt nu een nieuwe onderbroek 😉).
Well done is better than well said. - Benjamin Franklin
  Miss 200.000.000! maandag 30 december 2024 @ 08:39:31 #40
367000 roos94
pi_216088224
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 08:26 schreef Zedi het volgende:
Grote kans dat het in de verkeerde brievenbus is gestopt en die mensen het (nog) niet bij jou in de brievenbus hebben gestopt (of wellicht retour teruggestuurd of een buurman draagt nu een nieuwe onderbroek 😉).
Hij is mijn straat niet ingeweest dus dan heeft hij wel een heel interessant huisnummer uitgekozen voor zijn grapje.
pi_216088227
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 08:17 schreef roos94 het volgende:
Vanochtend deze mail gehad.

[ afbeelding ]

Niks ontvangen uiteraard. Ik ben benieuwd waarom een bezorger zich zo een ellende op de hals haalt. Simpelweg het pakketje door de brievenbus schuiven scheelt toch een hoop gezeik aan je kop. Of denkt hij dat ik denk oh jammer nou laat maar zitten?
Onderbetaalde baan, geen tijd en geld voor een kerstcadeau voor de vriendin

Nu maar hopen dat je een beetje dezelfde cupmaat hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216088312
DHL is wel echt pet. Je kan beter altijd bij je lokale pakketpunt laten bezorgen, de albert heijn ofzo. Ik laat zelden nog dingen thuis bezorgen, alleen Zalando. Rest bij de supermarkt hier vlakbij.

DHL flikkert de pakketjes over mijn hek, aan een kant van de tuin die ik vanuit huis amper kan zien. Dan ga ik mijn kippen voeren en ligt er een pakketje in de regen op de grond te verpieteren. Bedankt DHL
-nee-
pi_216088406
1 keer meegemaakt (nota bene met een schommelstoel), stoel is nooit gevonden maar ik heb wel gewoon mijn geld teruggehad. Zolang je bij een site als bol.com bestelt komt het altijd goed, is mijn ervaring.

Bij mij was het trouwens PostNL, PostNL bezorgt brievenbuspakketjes hier ook standaard 3/4 dagen later en dan staat hij al op bezorgd. DHL nog nooit een probleem mee gehad.

[ Bericht 16% gewijzigd door Hanca op 30-12-2024 09:10:10 ]
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_216088407
PostNL is hier echt een vrolijke bezorger. DHL verschrikkelijk ja. Denk dat die echt te weinig betaald krijgen.
Bastognekoeken koekoek jonguh!
pi_216088472
Ik snap nooit zo goed dat men dit goed probeerd te praten met het argument dat ze slecht betaald krijgen of een hoge werkdruk hebben. Als dat ervoor zorgt dat je spullen gaat jatten of op de meest gekke plekken deponeerd dan moet je gewoon een andere baan zoeken die je wel kan hebben.
pi_216088488
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2024 08:39 schreef roos94 het volgende:

[..]
Hij is mijn straat niet ingeweest dus dan heeft hij wel een heel interessant huisnummer uitgekozen voor zijn grapje.
leef je wel een beetje in in die bezorger.. niet voor niets rijden daar vrijwel nooit autochtonen in die busjes en zijn het vrijwel altijd compleet afgetrapte busjes en scheuren ze met een rotvaart..

het zijn vaak onderaannemer constructies waarbij ze via via betaald krijgen per pakket... en dan is het gewoon een race om zo snel mogelijk zo veel mogelijk pakketten te bezorgen. ben je het enige pakket in de straat? grote kans dat hij uitgescant wordt in een hoek geflikkerd zodat er maar zsm pakketten bezorgd kunnen worden op andere straten waar meer adressen zijn en dus meer geld. dat gedrag moedigen we aan door altijd maar de goedkoopste bezorg strategieen te kiezen...

naja, punt blijft
zolang jij niets hebt is het het probleem van de verkoper.
mijn vermoeden is wel dat er een dezer dagen het pakketje zomaar verschijnt.. maargoed, lekker probleem bij de verkoper laten
en dank u meneer Dood,
pi_216088729
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 09:12 schreef GerryDV het volgende:
Ik snap nooit zo goed dat men dit goed probeerd te praten met het argument dat ze slecht betaald krijgen of een hoge werkdruk hebben. Als dat ervoor zorgt dat je spullen gaat jatten of op de meest gekke plekken deponeerd dan moet je gewoon een andere baan zoeken die je wel kan hebben.
ho ho niemand heeft gezegd dat t gejat is. zou ook bijzonder dom zijn want dit wordt gewoon getracked. het is simpelweg slordigheid of idd te hoge werkdruk. komt morgen wel als t t enige pakketje in de straat is.
niet goed te praten, maar zolang wij als consumenten maar blijven pushen dat die bezorgdiensten goedkoper moeten en we voor 3,63 euro een pakketje bezorgd willen hebben, krijg je dat mensen die eigenlijk nergens aners aan het werk komen omdat ze een slechte werkinstelling hebben, geen NL kunnen, of wat dan ook voor dat hongerloontje gaan werken.
en dank u meneer Dood,
pi_216096374
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 12:02 schreef roos94 het volgende:

[..]

Oei dat zal ze leren!

Verwacht je een onderonsje tussen DHL, de bezorger en jezelf ofzo waar jij de bezorger op z'n nummer gaat zetten door te zeggen dat je erop zat te kijken?

Je bent gewoon onderdeel van een transactie en de uitkomst is: Niet ontvangen.

En niet: Niet ontvangen maar de ontvanger stond er wel op te kijken hoe de bezorger haar huisje voorbij reed.

Hoor je wel vaak trouwens dat ze de bezorger hebben zien rijden. Net of het niet ontvangen van een pakketje toch net even iets dramatischer gemaakt moet worden.
pi_216098411
Zeg, ga je lekker?

quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 16:23 schreef R_Nest het volgende:

[..]
Oei dat zal ze leren!

Verwacht je een onderonsje tussen DHL, de bezorger en jezelf ofzo waar jij de bezorger op z'n nummer gaat zetten door te zeggen dat je erop zat te kijken?
Ze verwacht dat het wordt opgelost, die bezorger zal haar verder jeuken.
quote:
Je bent gewoon onderdeel van een transactie en de uitkomst is: Niet ontvangen.

En niet: Niet ontvangen maar de ontvanger stond er wel op te kijken hoe de bezorger haar huisje voorbij reed.

Hoor je wel vaak trouwens dat ze de bezorger hebben zien rijden. Net of het niet ontvangen van een pakketje toch net even iets dramatischer gemaakt moet worden.
In 9 van de 10 keer is er dan een "Helaas, wij zijn bij u aan de deur geweest maar u was er niet" bericht aan voorafgegaan. Heeft helemaal niks met dramatiek te maken, des te meer met tegenspraak.
pi_216100480
Onlangs met een aangetekende brief. Gewoon in de brievenbus. En er stond “ vertrouwelijk “ op. Toen de post.nl-app bekeken. Er was voor getekend. In ieder geval niet door mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')