SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Spekker lelletjes doen toch."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Boe.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dit keer is het erge dat ik de TT daadwerkelijk kon hebbenZo traag was deze openingsboi
Lach met een schone bips![]()
Spelletjes doen tegen usahahaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
De eigenpijper TT
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik schrok.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote::"Mooooo!"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Lolatyoulongtimequote:Op zaterdag 28 december 2024 01:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
Dit keer is het erge dat ik de TT daadwerkelijk kon hebbenZo traag was deze openingsboi
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
SLECHTSTE TT EVERquote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:![]()
:"Bwahahaha! TJILPTJILP!"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik wil Mariah CareyIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
@Sally in tha house.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is gewoon een uitstekende ttOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
I'd hit that.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik heb altijd een goeie dagquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nek gekraakt en nu dan? Wel goeie dag gehad?
Halfvol glas enzoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ben jij dat van die vazen?quote:Iedereen is een kutlultrut
I'd buy it for a dollarquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Joah, maar nie zo lang meer.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Als er een top 2000 verkiezing van slechtste TT's zou worden gehouden zou de ranglijst uit 1 item bestaan omdat iedereen max points aan deze TT zou geven en nul aan iets anders.quote:
Nee - da's Amyquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja snap het druk maken ook nooit zo. Ja om Mariah Carey en Ed Sheerhan snap ik wel. Bloed onder de nagels vandaan.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik heb altijd een goeie dag
Halfvol glas enzoLach met een schone bips![]()
Het is maar een TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan niet, er zijn meer topics met deze tt, die zouden dan ook stemmen krijgen logischerwijsquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als er een top 2000 verkiezing van slechtste TT's zou worden gehouden zou de ranglijst uit 1 item bestaan omdat iedereen max points aan deze TT zou geven en nul aan iets anders.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Shit sorryquote:
Lolquote:
Sowiesoquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja snap het druk maken ook nooit zo. Ja om Mariah Carey en Ed Sheerhan snap ik wel. Bloed onder de nagels vandaan.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nou ja zit ook een A inquote:
Jepquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:22 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je cake in huis?
Dan morgenavond een plakje cake, een beetje limoncello eroverheen druppelen, beetje ijs en slagroom erbij en jammie! een heerlijk toetje!
♡♡♡♡![]()
Dude, Mariah Carey!quote:
Het gaat ook om bragging rights hè. Moet je je voorstellen dat jij allemaal op zit te scheppen over de wieven die je gedaan hebt en je opa zegt:"ik heb Marylin Monroe geneukt, ok, na Kennedy, maar toch.". Wie is er dan stoer? Exactly.
Elvisquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dude, Mariah Carey!
Het gaat ook om bragging rights hè. Moet je je voorstellen dat jij allemaal op zit te scheppen over de wieven die je gedaan hebt en je opa zegt:"ik heb Marylin Monroe geneukt, ok, na Kennedy, maar toch.". Wie is er dan stoer? Exactly.Lach met een schone bips![]()
Christmas is sp3ctimequote:Op zaterdag 28 december 2024 01:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
All girls need for christmass is sp3ctime
Dan doen we eten en drinken en geen funky businessOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mijn opa heeft ooit Juliana gedaan.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dude, Mariah Carey!
Het gaat ook om bragging rights hè. Moet je je voorstellen dat jij allemaal op zit te scheppen over de wieven die je gedaan hebt en je opa zegt:"ik heb Marylin Monroe geneukt, ok, na Kennedy, maar toch.". Wie is er dan stoer? Exactly.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wacht maar tot ze aan apt staan...quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
Christmas is sp3ctime
Dan doen we eten en drinken en geen funky businessLach met een schone bips![]()
Ik ga weer wat doen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik heb wel wat dingen te bespreken eigenlijk, maarja.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waar is @:kree eigenlijk? Zitten we hier weer eens allerlei zware shit te bespreken en meneer 'hebben jullie nooit problemen of zo haha?' is weer nergens te bekennen.
weet niet eigenlijk of het dan meer weer jullie lastig vallen is met mijn gezeik eroverDo what you love, love what you do!![]()
Was je dat al niet?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je bent een welkome afleidingquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:02 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb wel wat dingen te bespreken eigenlijk, maarja.
weet niet eigenlijk of het dan meer weer jullie lastig vallen is met mijn gezeik eroverIedereen is een kutlultrut
The man,the myth,the legend.quote:![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kijk, dan ben je de manquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn opa heeft ooit Juliana gedaan.
Klaar nu!quote:
ja maar weet al val in herhaling enzo, maargoed weer nieuwe ontwikkelingen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik zit er aan te denken om een vazen topic te openen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Das @:sp3c sp3cmazing giftsIedereen is een kutlultrut
Ok, nu worret ingewikkeld.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn opa deed zijn opa....
Mag.....en als ze niet snel is gaan ze inderdaad een puzzel ruimte inquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om een vazen topic te openen.
Je vraagt er zelf om.En ik maak nooit grappen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De grap die je wist dat zou komen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Let it be, let it be.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je vraagt er zelf om.En ik maak nooit grappen.Lach met een schone bips![]()
En toch las ik net een grapquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je vraagt er zelf om.En ik maak nooit grappen.
Tjonge♡♡♡♡![]()
praat me er niet over, hoe moeilijk is Wordfeud bv, uur aan de telefoon om uit te leggen en nog volgens mij snapt ze t niet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mag.....en als ze niet snel is gaan ze inderdaad een puzzel ruimte inDo what you love, love what you do!![]()
Ik word beetje gek van de pijnquote:
Als iemand behoefte voelt daar grappig over te doen hou ik diegene niet tegen
♡♡♡♡![]()
Nieuwe ontwikkelingen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:04 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar weet al val in herhaling enzo, maargoed weer nieuwe ontwikkelingen.♡♡♡♡![]()
Geloof wel dat ik al 140 grappen over me heen heb laten komen vanavond. Ben de rotzooi van die vuilpeuken nog aan afspoelen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De grap die je wist dat zou komen
Allemaal
Ik heb wel wat voor je tegen de pijn.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik word beetje gek van de pijn
Als iemand behoefte voelt daar grappig over te doen hou ik diegene niet tegenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
pijn?quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik word beetje gek van de pijn
Als iemand behoefte voelt daar grappig over te doen hou ik diegene niet tegenDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geloof wel dat ik al 140 grappen over me heen heb laten komen vanavond. Ben de rotzooi van die vuilpeuken nog aan afspoelen.
Allemaal
♡♡♡♡![]()
ach herkenbaar. "de clown" LOLquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geloof wel dat ik al 140 grappen over me heen heb laten komen vanavond. Ben de rotzooi van die vuilpeuken nog aan afspoelen.
AllemaalDo what you love, love what you do!![]()
en dan vind je mijn grap over de cum tributes van mario viesquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
hmmms dat ik uren aan het bellen ben (NO SHIT) en beetje gevoelens krijg zelf voor iemand die ik natuurlijk eerder 25 jaar terug afwees.quote:
maar ze heeft heel herkenbaar verhaal ook met ellende en niet op de zelfde manier als ik, maar herken het wel.
daarom kunnen we goed praten.Do what you love, love what you do!![]()
quote:"Da's een schattige Bolke hoor! TJILP!"
Das nietnieuw tochquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:11 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms dat ik uren aan het bellen ben (NO SHIT) en beetje gevoelens krijg zelf voor iemand die ik natuurlijk eerder 25 jaar terug afwees.
maar ze heeft heel herkenbaar verhaal ook met ellende en niet op de zelfde manier als ik, maar herken het wel.
daarom kunnen we goed praten.♡♡♡♡![]()
en Bolkequote:Op zaterdag 28 december 2024 02:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]"Da's een schattige Bolke hoor! TJILP!"
mwoaaahhh.....
![]()
Beste kleine vogel toch.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat is dat voor kleine vogel?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote::"Die's leuk! Moooooooooooooooh!"
Bril nodig?quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat is dat voor kleine vogel?![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat is dat voor kleine vogel?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie zegt dat ‘ie boos is?quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waarom is die clown boos op grote billen?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Heb ik al tegenwoordig, maar niet nuttig buiten met al die mist. Zie helemaal geen kut meer.quote:
Geen kut meer zien incomming......Lach met een schone bips![]()
het nieuwe is is dat we wel meer bellen en praten.quote:
Nog steeds zit dat irritante vriendje van dr erin. anders was ik mss verder gegaan.
mooie is zij wilnhem kwijt min of meer. maar durft niet. totale looser hij, maar hoor alleen haar verhaal.
Soms snap ik meiden dan niet, want voor mij was het allang al duidelijk van dumpen zsm.Do what you love, love what you do!![]()
Ahjaquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:15 schreef kree het volgende:
[..]
het nieuwe is is dat we wel meer bellen en praten.
Nog steeds zit dat irritante vriendje van dr erin. anders was ik mss verder gegaan.
mooie is zij wilnhem kwijt min of meer. maar durft niet. totale looser hij, maar hoor alleen haar verhaal.
Soms snap ik meiden dan niet, want voor mij was het allang al duidelijk van dumpen zsm.
Klinkt niet nieuw
Maar ik laat dit ff gaan
♡♡♡♡![]()
Krengen beslaan ook nog eens in de mistquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb ik al tegenwoordig, maar niet nuttig buiten met al die mist. Zie helemaal geen kut meer.
Geen kut meer zien incomming......![]()
Manmanman. Vroeger! Toen ik nog de ogen van een straaljagerpiloot had! En toen dat nog uitmaakte als straaljagerpiloot
Ik doe aan fusion koken.Paella met sambal.![]()
Mangaire.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nou het is niet raar en soort van denk ik dat jij dit mss begrijpt. maar ok, ik vind het lastig hoor want wil er niet tussen zitten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ahja
Klinkt niet nieuw
Maar ik laat dit ff gaan
terwijl ik wel alle drama moet aanhoren, en beetje over moet relativeren. maar de hele keuze heiring is n duet bij mij denk. dus hou me er buiten van. en mss praten als goede vriend, daar waren we het over eens.Do what you love, love what you do!![]()
Heb je gedaan man?quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:18 schreef hemarookworst het volgende:
m'n huis ruikt nog steeds naar oven
Ach zo zijn er ook gasten die een relatie beginnen met vrouw waarvan je meteen doorhebt dat het een kut wijf is.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:15 schreef kree het volgende:
[..]
het nieuwe is is dat we wel meer bellen en praten.
Soms snap ik meiden dan niet, want voor mij was het allang al duidelijk van dumpen zsm.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dutch oven zeker.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:18 schreef hemarookworst het volgende:
m'n huis ruikt nog steeds naar oven
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
het snel doorhebben...... dat is de key/.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ach zo zijn er ook gasten die een relatie beginnen met vrouw waarvan je meteen doorhebt dat het een kut wijf is.
hier wss niet dus.Do what you love, love what you do!![]()
Doet dat kreng van mij ookquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Doe ik alleen als ik geil ben.
Dat is gewoon een pan.quote:
deze in elkaar geflanst twee uur geleden, was wel veel snijden, maar best wel lekkerquote:
https://www.jumbo.com/pro(...)-4-personen-639001DSUw ADH vitamine Worst
Die vantevoren nog van alle kanten gewaarschuwd worden dat het een kutwijf is zelfs, dan toch doorzetten, erachter komen dat het idd een kutwijf is en dan denken:"weet je, ze is wel een kutwijf en zo maar ik denk dat ik er toch maar eens mee ga trouwen en kinderen krijgen en er dus hoe dan ook mijn hele leven aan vast ga zitten! Hahaatjes!".quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ach zo zijn er ook gasten die een relatie beginnen met vrouw waarvan je meteen doorhebt dat het een kut wijf is.
Ik ken er wel een paar
Lezen is de key.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:20 schreef kree het volgende:
[..]
het snel doorhebben...... dat is de key/.
hier wss niet dus.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik kan woensdag wel even langsrijden.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, ze mag wel eens wat moeite gaan doenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Herdersschotel, zou grompfen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
deze in elkaar geflanst twee uur geleden, was wel veel snijden, maar best wel lekker
https://www.jumbo.com/pro(...)-4-personen-639001DS"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Serieus? Een paar nog wel.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die vantevoren nog van alle kanten gewaarschuwd worden dat het een kutwijf is zelfs, dan toch doorzetten, erachter komen dat het idd een kutwijf is en dan denken:"weet je, ze is wel een kutwijf en zo maar ik denk dat ik er toch maar eens mee ga trouwen en kinderen krijgen en er dus hoe dan ook mijn hele leven aan vast ga zitten! Hahaatjes!".
Ik ken er wel een paar![]()
![]()
Die krengen zijn idd prijzig.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gietijzer voor veel meer geld verkochtTop marketing wel.
doe ik wel. en hoewel ik echt wel echt het hele verhaal verteld heb. wat voor mij eigenlijk het drama was.quote:
dit speelde er onderhand. of meer ervoor en nu erna. dus dat is mss nieuw.Do what you love, love what you do!![]()
Top! Dan staan ze ook bij de buren want ikkequote:Op zaterdag 28 december 2024 02:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kan woensdag wel even langsrijden.![]()
![]()
is wel een variant met meer groenten en wat minder vlees, maar toch best primaquote:Uw ADH vitamine Worst
Nog wel op één hand te tellen hoor, gelukkig.quote:
Waarvan ik het er bij eentje ook niet echt aan zag komen, ik dacht dat iedereen overdreef en ik kon persoonlijk goed met haar opschieten. En dat bleek één van de ergste te zijn.![]()
![]()
![]()
Beetje trauma van, dat het mij ook zou kunnen overkomen.![]()
Zit ook 14,2 g vezels in per portie![]()
wortel, pastinaak, knolselderij zijn ook wel vezelbommenUw ADH vitamine Worst
De hele avond?quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Top! Dan staan ze ook bij de buren want ikke![]()
![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
![]()
Is wel bizar, heb voor de bbq gewoon normale gietijzeren dingen en ook ja ook daarop kun je hete kolen leggen. Maar dat Dutch oven is wel serieus een geniaal marketing ding geweest.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die krengen zijn idd prijzig.Lach met een schone bips![]()
Meer groenten is soberso beter voor de 3d-pot-printer toch.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is wel een variant met meer groenten en wat minder vlees, maar toch best prima"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hout ook.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:25 schreef hemarookworst het volgende:
wortel, pastinaak, knolselderij zijn ook wel vezelbommenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Da bedoel ik.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:25 schreef hemarookworst het volgende:
wortel, pastinaak, knolselderij zijn ook wel vezelbommen"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ik snap je mijn bestequote:Op zaterdag 28 december 2024 02:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog wel op één hand te tellen hoor, gelukkig.
Waarvan ik het er bij eentje ook niet echt aan zag komen, ik dacht dat iedereen overdreef en ik kon persoonlijk goed met haar opschieten. En dat bleek één van de ergste te zijn.![]()
![]()
![]()
Beetje trauma van, dat het mij ook zou kunnen overkomen.
Do what you love, love what you do!![]()
Ow ik ga meestal rond 4 a 5 uur slapen, maar ben dan s avonds wel weer in staat tot auto rijdenquote:
moet wel beetje kauwbaar en verteerbaar zijn hequote:
Uw ADH vitamine Worst
Ik kan me daar echt niets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog wel op één hand te tellen hoor, gelukkig.
![]()
![]()
Beetje trauma van, dat het mij ook zou kunnen overkomen.![]()
![]()
![]()
En dan is deze nog relatief goedkoopquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja? idee hiermee of was het maar willekeurig? wat wil je ermee zeggen?quote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-12-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4339 / +113 / +0 / 15828 / 16682
2. FreshFruit / 1615 / +7 / +5 / 3765 / 4520
3. Dr.Mikey / 1188 / +42 / +2 / 1734 / 2195
4. mario390 / 819 / +3 / +0 / 669 / 1000
5. KillemWieft / 671 / +61 / +0 / 504 / 793
6. _UserName_ / 563 / +44 / +0 / 571 / 740
7. hemarookworst / 559 / +10 / +1 / 1922 / 2293
8. gebrokenglas / 521 / +45 / +0 / 2900 / 3283
9. HappyCharly / 518 / +31 / +0 / 2400 / 2679
10. AardappelSchotel / 443 / +33 / +0 / 2409 / 2709
11. Lovely / 387 / +25 / +0 / 3147 / 3527
12. greysbones / 386 / +9 / +0 / 3420 / 3618
13. ToT / 377 / +17 / +0 / 3795 / 4084
14. MizzezAmy / 335 / +22 / +0 / 1690 / 1969
15. Rob / 314 / +78 / +0 / 281 / 379
16. mascara-klodder / 292 / +0 / +0 / 766 / 938
17. loveyoulongtime / 276 / +2 / +7 / 1275 / 1412
18. kree / 232 / +1 / +0 / 966 / 1103
19. Bally-b / 208 / +33 / +0 / 115 / 159
20. Pinnenmutske / 206 / +10 / +0 / 928 / 1101SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Wiilekeur.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:29 schreef kree het volgende:
[..]
ja? idee hiermee of was het maar willekeurig? wat wil je ermee zeggen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ONZ / Vazenquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
AllemaalIedereen is een kutlultrut
ik vind dat leuk trouwens?quote:
gun ik ieder zijn andere mening, maar snap ik nog niet waarom je dat poste?Do what you love, love what you do!![]()
Geen bijbedoeling of iets.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:31 schreef kree het volgende:
[..]
ik vind dat leuk trouwens?
gun ik ieder zijn andere mening, maar snap ik nog niet waarom je dat poste?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar ik heb gewoon een autoquote:
Alleen geen adres
Delfts blauw
dat hoop ik maar, maar is ook stemmingmakerij waar ik niet zo van hou,quote:
Bedoel tis nou niet niet echt dat ik on open ben over alles wat ik denk enzo...
Of dat ok is is vraag twee. maar daarom is het handig dat we allemaal gewoon kunnen zeggen wat we denken hier toch?Do what you love, love what you do!![]()
Jij bent hetquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ik heb gewoon een auto
Alleen geen adres
Delfts blauw
FF is een valse nichtje somsquote:
Geen adres?quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ik heb gewoon een auto
Alleen geen adres
Delfts blauw
Uw ADH vitamine Worst
Nooit geen bedoelingenquote:Iedereen is een kutlultrut
Als ik na lang doorhalen eenmaal in bed lig, dan kom ik er ook niet uit. Maar dat is puur een ding wat ik hier in Nederland heb, kijk naar buiten en grijs. In Thailand ga ik om 5u naar bed en om 11u zit ik in de zon op balkon en prima.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow ik ga meestal rond 4 a 5 uur slapen, maar ben dan s avonds wel weer in staat tot auto rijden
Misschien klinkt dit heel raar voor velen, maar mijn beste vrienden wonen al in Thailand en daar bel en video bel ik veel mee. Dat zijn ook Nederlanders maar die konden net even wat eerder gaan dan ik. En hier heb ik gewoon het gevoel, ja prima allemaal. Ook echt top buren en enzo. Zo lief, nodigen me vaak uit maar ik heb er vaak gewoon geen zin in. Dat is gewoon een andere mindset, zij denken heel anders over hoe je een leven moet leiden dan ikDaarom heb ik er soms gewoon geen zin in. Laat mij maar lekker, ik meldt me wel als er wat is
Samequote:Op zaterdag 28 december 2024 02:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik kan me daar echt niets bij voorstellen.♡♡♡♡![]()
klinkt helemaal niet raar, ik ben dan ook voor een winterslaap?quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als ik na lang doorhalen eenmaal in bed lig, dan kom ik er ook niet uit. Maar dat is puur een ding wat ik hier in Nederland heb, kijk naar buiten en grijs. In Thailand ga ik om 5u naar bed en om 11u zit ik in de zon op balkon en prima.
Misschien klinkt dit heel raar voor velen, maar mijn beste vrienden wonen al in Thailand en daar bel en video bel ik veel mee. Dat zijn ook Nederlanders maar die konden net even wat eerder gaan dan ik. En hier heb ik gewoon het gevoel, ja prima allemaal. Ook echt top buren en enzo. Zo lief, nodigen me vaak uit maar ik heb er vaak gewoon geen zin in. Dat is gewoon een andere mindset, zij denken heel anders over hoe je een leven moet leiden dan ikDaarom heb ik er soms gewoon geen zin in. Laat mij maar lekker, ik meldt me wel als er wat is
ik leef ook pas weer op in voorjaar.Do what you love, love what you do!![]()
die kinderliedjes vrolijken me beetje op moet ik zeggen trouwens. hahaha hoewel ze er niet zo voor bedoeld waren wss.
Het was echt het prototype degelijk braaf meisje. Ze leerden elkaar kennen bij basketball, zij studeerde netjes, speelde piano, zong bij het kerkkoor(!), dronk geen alcohol, nooit een wilde periode gehad en zo dorps als het maar zijn kon.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik kan me daar echt niets bij voorstellen.
Tegen mij was ze ook altijd heel vriendelijk en ik kon goed met haar buurten altijd. Maar van zijn broer en zus hoorde ik nogal eens dat ze ook echt vals en passief-agressief was bij familie-bijeenkomsten. Ik negeerde dat altijd een beetje maar merkte op een gegeven moment ook wel dat ze bijvoorbeeld wat gefrustreerd was dat haar vriendje 'maar' een hovenier was. Terwijl zij toch wel een hele HBO had afgerond (), en dat ze daar geen baan mee kon vinden weet ik toen aan 'omstandigheden'.
3 hele korten banen verder van haar begon ik daar ook wat aan te twijfelen. En ondertussen leefde zij op de zak van haar 'maar hovenier'-vriend. Sterker nog, ze kochten een huis en gingen trouwen. En nog geen half jaar later betrapte hij haar met een vent van het kerkkoor. Die 25 jaar ouder was, al 20 jaar geen baan meer had gehad en in het dorp vooral bekend stond omdat hij zijn ex mishandeld had.
En daar ging zij er dus mee vandoor. En ondanks dat zij de 'brekende' partij was heeft ze de scheiding ook nog eens een jaar of 2 liggen rekken en echt aan elke cent lopen trekken![]()
En ik kon dus goed met haar opschieten voordat dat allemaal gebeurde terwijl vrijwel iedereen al door had dat het gewoon een kut was.
Doodeng vind ik dat Shii, DOODENG!
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nou het ding is dat ze vragen of ik eenzaam ben alleen in dit grote huis na ik mijn broer eruit getrapt heb. NEEEEEEEEEEEEE Ik ben juist blij met die rust. En dat snappen velen niet hier om me heen. Terwijl iedereen nog steeds inloopt als ik de poort van de oprit open heb. En maar vragen vragen vragen, laat me gewoon met rust. En dus doe ik de poort steeds vaker op slot.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:38 schreef kree het volgende:
[..]
klinkt helemaal niet raar, ik ben dan ook voor een winterslaap?
ik leef ook pas weer op in voorjaar.Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou het ding is dat ze vragen of ik eenzaam ben alleen in dit grote huis na ik mijn broer eruit getrapt heb. NEEEEEEEEEEEEE Ik ben juist blij met die rust. En dat snappen velen niet hier om me heen. Terwijl iedereen nog steeds inloopt als ik de poort van de oprit open heb. En maar vragen vragen vragen, laat me gewoon met rust. En dus doe ik de poort steeds vaker op slot.
♡♡♡♡![]()
Nee rum wel de laatste van vandaag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
whowh. ja dat is wel heftig.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was echt het prototype degelijk braaf meisje. Ze leerden elkaar kennen bij basketball, zij studeerde netjes, speelde piano, zong bij het kerkkoor(!), dronk geen alcohol, nooit een wilde periode gehad en zo dorps als het maar zijn kon.
Tegen mij was ze ook altijd heel vriendelijk en ik kon goed met haar buurten altijd. Maar van zijn broer en zus hoorde ik nogal eens dat ze ook echt vals en passief-agressief was bij familie-bijeenkomsten. Ik negeerde dat altijd een beetje maar merkte op een gegeven moment ook wel dat ze bijvoorbeeld wat gefrustreerd was dat haar vriendje 'maar' een hovenier was. Terwijl zij toch wel een hele HBO had afgerond (), en dat ze daar geen baan mee kon vinden weet ik toen aan 'omstandigheden'.
3 hele korten banen verder van haar begon ik daar ook wat aan te twijfelen. En ondertussen leefde zij op de zak van haar 'maar hovenier'-vriend. Sterker nog, ze kochten een huis en gingen trouwen. En nog geen half jaar later betrapte hij haar met een vent van het kerkkoor. Die 25 jaar ouder was, al 20 jaar geen baan meer had gehad en in het dorp vooral bekend stond omdat hij zijn ex mishandeld had.
En daar ging zij er dus mee vandoor. En ondanks dat zij de 'brekende' partij was heeft ze de scheiding ook nog eens een jaar of 2 liggen rekken en echt aan elke cent lopen trekken![]()
En ik kon dus goed met haar opschieten voordat dat allemaal gebeurde terwijl vrijwel iedereen al door had dat het gewoon een kut was.
Doodeng vind ik dat Shii, DOODENG!Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:40 schreef kree het volgende:
die kinderliedjes vrolijken me beetje op moet ik zeggen trouwens. hahaha hoewel ze er niet zo voor bedoeld waren wss.
ik snap dit wel dus, want heerlijk vond ik het. maar op een gegeven moment, tja dan is het alleen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou het ding is dat ze vragen of ik eenzaam ben alleen in dit grote huis na ik mijn broer eruit getrapt heb. NEEEEEEEEEEEEE Ik ben juist blij met die rust. En dat snappen velen niet hier om me heen. Terwijl iedereen nog steeds inloopt als ik de poort van de oprit open heb. En maar vragen vragen vragen, laat me gewoon met rust. En dus doe ik de poort steeds vaker op slot.
nog best hier trouwens. maaaaaaar ik snap zorgen van de rest voor je, alleen te snel.Do what you love, love what you do!![]()
Ik vond een k3 liedje héél leuk, collega zei "Dat is kleuter pop" Ik word nog steeds vrolijk van dat liedjequote:Op zaterdag 28 december 2024 02:40 schreef kree het volgende:
Jij snapt het ook wel, dat weet ik. Maar het gewoon op mezelf zijn vind ik gewoon echt fijn. En erger me er serieus aan dat de buren denken dat ik wel gezelschap nodig heb. Nee dat heb ik ik niet hoe lief ze ook zijn. Maar dan toch ga je even met ze zittenquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij snapt het ook wel, dat weet ik. Maar het gewoon op mezelf zijn vind ik gewoon echt fijn. En erger me er serieus aan dat de buren denken dat ik wel gezelschap nodig heb. Nee dat heb ik ik niet hoe lief ze ook zijn. Maar dan toch ga je even met ze zitten
♡♡♡♡![]()
Ja? ....quote:
noem ff wat op want kan ik zeggen hoe ik er dan over denk?Do what you love, love what you do!![]()
Ja snap dat je het eng vindt. Je moet toch ergens op afgaan en je intuïtie vertrouwen en als die inschatting dan niet klopt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was echt het prototype degelijk braaf meisje. Ze leerden elkaar kennen bij basketball, zij studeerde netjes, speelde piano, zong bij het kerkkoor(!), dronk geen alcohol, nooit een wilde periode gehad en zo dorps als het maar zijn kon.
Doodeng vind ik dat Shii, DOODENG!![]()
![]()
Neen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:49 schreef kree het volgende:
[..]
Ja? ....
noem ff wat op want kan ik zeggen hoe ik er dan over denk?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ok dan niet zeuren ook.quote:. Ik ga hier graag over in discussie he.
maargoed denk jullie weten wel dat ik geen extreme christen ben of wat dan ook. Hoop wel dat beetje kerk helpt enzo aan samenleving.Do what you love, love what you do!![]()
Beetje flauw idd. Conclusies trekken zonder na te denken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:51 schreef kree het volgende:
[..]
ok dan niet zeuren ook.. Ik ga hier graag over in discussie he.
maargoed denk jullie weten wel dat ik geen extreme christen ben of wat dan ook. Hoop wel dat beetje kerk helpt enzo aan samenleving.Iedereen is een kutlultrut
Collega's en vrienden snappen het wel, en ik ga ook naar feesten en verjaardagen. Maar ja woon groot en en alleen hier en buren denken dan weer hij is eenzaam..... NEEEEE, rot op ik vraag toch nergens om?quote:Soms is dat juist het frustrerende
Ik ben niet eenzaam
![]()
Ach ik trek ook wel een zonder te weten waar de weg heen gaat...quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje flauw idd. Conclusies trekken zonder na te denken.
gewoon feestje houden in je huis danquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Collega's en vrienden snappen het wel, en ik ga ook naar feesten en verjaardagen. Maar ja woon groot en en alleen hier en buren denken dan weer hij is eenzaam..... NEEEEE, rot op ik vraag toch nergens om?Soms is dat juist het frustrerende
Ik ben niet eenzaam
Uw ADH vitamine Worst
Ik snap je broeder.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou het ding is dat ze vragen of ik eenzaam ben alleen in dit grote huis na ik mijn broer eruit getrapt heb. NEEEEEEEEEEEEE Ik ben juist blij met die rust. En dat snappen velen niet hier om me heen. Terwijl iedereen nog steeds inloopt als ik de poort van de oprit open heb. En maar vragen vragen vragen, laat me gewoon met rust. En dus doe ik de poort steeds vaker op slot.Hearlik! gewoon. Dat je zelf kan doen en laten, vooral ook LATEN, waar je zin in hebt. Maar dat gaat er bij veel mensen niet in. Die verwachten/vinden/willen dat je constant door alle sociale hoepeltjes heen springt en je gedraagt als een heel sociale buur etc. En doe je daar 1 keer niet aan mee, dan ben je apart, doe je er 2 keer niet aan mee dan ben je onbeschoft en doe je er 3 keer niet aan mee dan ben je al bijna rijp voor de GGZ.
Terwijl alles wat je wil gewoon een beetje de regie over je eigen tijdsindeling is.
Ik zeur wanneer ik wil, doe jij ook.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:51 schreef kree het volgende:
[..]
ok dan niet zeuren ook.. Ik ga hier graag over in discussie he.
maargoed denk jullie weten wel dat ik geen extreme christen ben of wat dan ook. Hoop wel dat beetje kerk helpt enzo aan samenleving.
Niks aan toe te voegen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik snap je broeder.Hearlik! gewoon. Dat je zelf kan doen en laten, vooral ook LATEN, waar je zin in hebt. Maar dat gaat er bij veel mensen niet in. Die verwachten/vinden/willen dat je constant door alle sociale hoepeltjes heen springt en je gedraagt als een heel sociale buur etc. En doe je daar 1 keer niet aan mee, dan ben je apart, doe je er 2 keer niet aan mee dan ben je onbeschoft en doe je er 3 keer niet aan mee dan ben je al bijna rijp voor de GGZ.
Terwijl alles wat je wil gewoon een beetje de regie over je eigen tijdsindeling is.
Is allemaal al wel lang geleden ondertussen en mijn 'kutwijfdetector' is door de jaren heen alleen maar beter gekalibreerd maar toch, iedereen kan er in stinkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja snap dat je het eng vindt. Je moet toch ergens op afgaan en je intuïtie vertrouwen en als die inschatting dan niet klopt.
das waar en mag ook, ben niet boos ofzo. maar ben beetje tegen snelle conclusies trekken over mensen. niet allen mij maar ook veel anderen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zeur wanneer ik wil, doe jij ook.Do what you love, love what you do!![]()
Diddy party bij LYLT.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon feestje houden in je huis dan
Ik snap dat buren gedoe helemaal niet. Ik groet ze en voor de rest niks, niemand neemt me wat kwalijk (denk ik)quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik snap je broeder.Hearlik! gewoon. Dat je zelf kan doen en laten, vooral ook LATEN, waar je zin in hebt. Maar dat gaat er bij veel mensen niet in. Die verwachten/vinden/willen dat je constant door alle sociale hoepeltjes heen springt en je gedraagt als een heel sociale buur etc. En doe je daar 1 keer niet aan mee, dan ben je apart, doe je er 2 keer niet aan mee dan ben je onbeschoft en doe je er 3 keer niet aan mee dan ben je al bijna rijp voor de GGZ.
Terwijl alles wat je wil gewoon een beetje de regie over je eigen tijdsindeling is.Iedereen is een kutlultrut
Jezus,ik post een YT met kinderliedjes en iemand gaat stoken en kree trapt er in.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zeur wanneer ik wil, doe jij ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja wel een beetje dit, en ik denk alleen maar... Laat me lekker met rust, zeker in de winter! Ik wil niet buiten komen. En in de zomer zitten ze wel allemaal hier in de tuin biertje te drinken. Ik snap de drukte niet zo, het weer is kut en dan blijf ik binnen zo veel mogelijk. Lekker warm en laat me met rustquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ervaringquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jezus,ik post een YT met kinderliedjes en iemand gaat stoken en kree trapt er in.
Die paddenstoel zeker? Apart figuur.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jezus,ik post een YT met kinderliedjes en iemand gaat stoken en kree trapt er in.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Neem ik de babyolie mee.quote:
ik snap je meer als dat je wss van mij denkt, Ik had er ook helemaal geen zin in, en het liefste in ,mijn eerlijke gedachten, laat die hele december enzo voorbij zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja wel een beetje dit, en ik denk alleen maar... Laat me lekker met rust, zeker in de winter! Ik wil niet buiten komen. En in de zomer zitten ze wel allemaal hier in de tuin biertje te drinken. Ik snap de drukte niet zo, het weer is kut en dan blijf ik binnen zo veel mogelijk. Lekker warm en laat me met rustDo what you love, love what you do!![]()
Iemand jaquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jezus,ik post een YT met kinderliedjes en iemand gaat stoken en kree trapt er in.Tering gast je had even (lang geleden) het voordeel van de twijfel, maar jou geprik zie ik echt wel
Jij loopt nu al weken te stoken gast.quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Iemand jaTering gast je had even (lang geleden) het voordeel van de twijfel, maar jou geprik zie ik echt wel
Nee niet Shiiquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die paddenstoel zeker? Apart figuur.Iedereen is een kutlultrut
Het gaat ook niet alleen over buren. Ook familie en vrienden kunnen nogal eens dwingend zijn. Dat is ook niet alleen maar 'slecht'. Een beetje overhalen en pushen kan ontzettend mooie dingen opleveren maar zodra het verplichtingen worden gaan bij mij de haren overeind staanquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap dat buren gedoe helemaal niet. Ik groet ze en voor de rest niks, niemand neemt me wat kwalijk (denk ik)
niks mis met die liedjes, blij dat je ze post eigenlijkquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jezus,ik post een YT met kinderliedjes en iemand gaat stoken en kree trapt er in.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
of bunga bunga feestje a la BerlusconiBuurmeisjes zijn nu al 18+
Ook dat, tis goffedomme het donkere seizoen. Als dat voorbij is komen we wel weer naar buiten. Laat ons ff die 'winterslaap' doen man.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja wel een beetje dit, en ik denk alleen maar... Laat me lekker met rust, zeker in de winter! Ik wil niet buiten komen. En in de zomer zitten ze wel allemaal hier in de tuin biertje te drinken. Ik snap de drukte niet zo, het weer is kut en dan blijf ik binnen zo veel mogelijk. Lekker warm en laat me met rust
Dat is wel altijd mooi ja. Als de kleding weer luchtig wordt.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Skeet ik had vlak na je ban een gesprek met je, niks aan de hand. Paar dagen later zie ik je sneren. Je gaf aan dat je je liet meeslepen door anderen vandaar die ban's elke keer. Geloof je het zelf nog? Ik nietquote:Op zaterdag 28 december 2024 03:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij loopt nu al weken te stoken gast.Iedereen is een kutlultrut
quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Staat je echt niet maat.
Een maat van me had het vroegah altijd over 'knoppendag'.
"Knoppendag?"
-"Ja, dat je de eerste keer in het openbaar weer de tepels van vrouwen door de kleding heen ziet steken...."
stuur maar hierheenquote:Op zaterdag 28 december 2024 03:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]Buurmeisjes zijn nu al 18+
Uw ADH vitamine Worst
Heb je er ook van 40+? Da's meer mijn categoriequote:Op zaterdag 28 december 2024 03:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]Buurmeisjes zijn nu al 18+
is wel iets van recente jaren, zag het voorheen zo goed als bijna nooitquote:Op zaterdag 28 december 2024 03:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
"Knoppendag?"
-"Ja, dat je de eerste keer in het openbaar weer de tepels van vrouwen door de kleding heen ziet steken...."
Uw ADH vitamine Worst
Haha is ook geen winterdepressie hoor, ik wil gewoon met dit kut koude weer e.d. zoveel mogelijk met rust gelaten worden. Laat mij dan lekker op mijn computer kamer fokken, of film kijken of wat dan ook ipv dat de buren steeds binnen lopen en me roepen voor gereedschapquote:Op zaterdag 28 december 2024 03:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook dat, tis goffedomme het donkere seizoen. Als dat voorbij is komen we wel weer naar buiten. Laat ons ff die 'winterslaap' doen man.In de zomer prima, dan zit ik vaak toch in de tuin met een buurman van verschillende huizen naast me. Prima, maar nu ,meh. Poort op slot, huize lylt gesloten. Heerlijk!
Ik zie dat zelden eigenlijk. Nou let ik er ook niet op.quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
"Knoppendag?"
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is wel iets van recente jaren, zag het voorheen zo goed als bijna nooit
Ik ben er pas op gaan letten toen hij het zei. Maar ik snap wat hij bedoelt. Het is de tijd waarin de jassen voor het eerst weer uit gaan en de truien vervangen worden door blousjes en topjes.quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie dat zelden eigenlijk. Nou let ik er ook niet op.
herkenbaar. hoewel ik weet niet altijd handige.quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Haha is ook geen winterdepressie hoor, ik wil gewoon met dit kut koude weer e.d. zoveel mogelijk met rust gelaten worden. Laat mij dan lekker op mijn computer kamer fokken, of film kijken of wat dan ook ipv dat de buren steeds binnen lopen en me roepen voor gereedschapIn de zomer prima, dan zit ik vaak toch in de tuin met een buurman van verschillende huizen naast me. Prima, maar nu ,meh. Poort op slot, huize lylt gesloten. Heerlijk!
Denk 20 en 22 nu kunnen zelfs jaar of 2 ouder zijn, maar ik stond te koken hun camper op mijn oprit omdat die schoongemaakt moest worden jaar of wat terug. Stonden ze daar in ultra korte spijkerbroekjes en bikini topje aan dat ding te wassen. Ik ben weggelopen want voelde zo fout. Gasfornuis maar even uit gezetquote:Op zaterdag 28 december 2024 03:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb je er ook van 40+? Da's meer mijn categorie
Serieus ik dacht dat juist alles verborgen moest worden anno nuquote:Op zaterdag 28 december 2024 03:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is wel iets van recente jaren, zag het voorheen zo goed als bijna nooitIedereen is een kutlultrut
quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben er pas op gaan letten toen hij het zei. Maar ik snap wat hij bedoelt. Het is de tijd waarin de jassen voor het eerst weer uit gaan en de truien vervangen worden door blousjes en topjes.
Dit moet een FOKker zijn.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe zie jij dat?quote:
Hoeveel ervaring heb je wel niet man?quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:18 schreef kree het volgende:
[..]
lul is niet in formaat enzo logischLach met een schone bips![]()
Je hebt trouwens wel gelijk, ik streek er bij mij over en begon een kopje in mijn sok te kloppen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:18 schreef kree het volgende:
[..]
lul is niet in formaat enzo logischLach met een schone bips![]()
nou alles wat ik zie erin is nep.quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoeveel ervaring heb je wel niet man?
maargoed size does not matte?
geen idee mss vinden vrouwen dit wel geweldig. ?Do what you love, love what you do!![]()
Nou als het uit een dij komt klopt het niet, misschien even checken bij jezelfquote:Op zaterdag 28 december 2024 03:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hij heeft er veel van dichtbij gezien.
daarom krijg dat ook niet voor elkaar niet op die manier. dus is nep.quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je hebt trouwens wel gelijk, ik streek er bij mij over en begon een kopje in mijn sok te kloppen.Do what you love, love what you do!![]()
checkquote:Op zaterdag 28 december 2024 03:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als het uit een dij komt klopt het niet, misschien even checken bij jezelf
Beetje klein voor een fokker dunkt me.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Tuurlijk size not matter, is ook allemaal geouwehoer hier maat. Die van mij is ook gewoon tinie tegenover het gemiddelde hier. Heb ik nooit een geheim van gemaakt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:20 schreef kree het volgende:
[..]
nou alles wat ik zie erin is nep.
geen idee mss vinden vrouwen dit wel geweldig. ?Lach met een schone bips![]()
En je kan ook zo zien dat die gast geen minstens 4 keer modaal binnen tikt. En dat is de ondergrens voor fokkers. Dat weet iedereen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:20 schreef kree het volgende:
[..]
nou alles wat ik zie erin is nep.
geen idee mss vinden vrouwen dit wel geweldig. ?En ik heb net droog brood gegeten met mijn 8cm, allemaal leugens dus.quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En je kan ook zo zien dat die gast geen minstens 4 keer modaal binnen tikt. En dat is de ondergrens voor fokkers. Dat weet iedereen.Lach met een schone bips![]()
35 op fok is minimum.quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:24 schreef kree het volgende:
nouja minimum. moet wel cm of 17 zijn denk?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nee joh mafkees! Maak je niet zo druk om hoe of wat. Meer om de lol die je met een vrouw hebt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:24 schreef kree het volgende:
nouja minimum. moet wel cm of 17 zijn denk?Lach met een schone bips![]()
owh daar kom ik niet aan, eerlijk gezegd. LOL hoewel altijd zo. nooit opgemeten.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb slechte ogen. Kom jij ff checken?quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als het uit een dij komt klopt het niet, misschien even checken bij jezelfProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Maat, vriend, buddy. Focus je gewoon eens op het gezellig samen zijn en niet op de seks die je eventueel kan hebben. Als de seks wel komt go with the flow en als je niet veel ervaring hebt helpt ze je wel. Wellicht heeft zij niet eens zoveel ervaring en prutsen jullie samen... Maar focus niet op je lulhannes maat. Niet aan denken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:26 schreef kree het volgende:
[..]
owh daar kom ik niet aan, eerlijk gezegd. LOL hoewel altijd zo. napit opgemeten.Lach met een schone bips![]()
Leuk maar topless mag dan weer niet ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
doe ik toch beste?quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maat, vriend, buddy. Focus je gewoon eens op het gezellig samen zijn en niet op de seks die je eventueel kan hebben. Als de seks wel komt go with the flow en als je niet veel ervaring hebt helpt ze je wel. Wellicht heeft zij niet eens zoveel ervaring en prutsen jullie samen... Maar focus niet op je lulhannes maat. Niet aan denken.
ik heb er helemaal geen haast mee, en zeker niet met seks enzo. wil lief iemand, ok ik vertel hier beetje maar zie mijn doel.Do what you love, love what you do!![]()
Daar ben ik ook nog steeds voorzichtig mee.. Al denk ik dat het volgens de regels wel kan. Maar moet ik echt nakijken nog.quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Leuk maar topless mag dan weer niet ?Lach met een schone bips![]()
Als ze je echt leuk vind dan is die 12cm meer dan zat voor haarquote:Op zaterdag 28 december 2024 03:30 schreef kree het volgende:
[..]
doe ik toch beste?
ik heb er helemaal geen haast mee, en zeker niet met seks enzo. wil lief iemand, ok ik vertel hier beetje maar zie mijn doel.Het gaat om het gevoel samen man.
Ik moet dat toch eens testenquote:Op zaterdag 28 december 2024 03:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Leuk maar topless mag dan weer niet ?
?quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog steeds voorzichtig mee.. Al denk ik dat het volgens de regels wel kan. Maar moet ik echt nakijken nog.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
12 cm vbij elkaar echt leuk vinden dus?quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als ze je echt leuk vind dan is die 12cm meer dan zat voor haarHet gaat om het gevoel samen man.
als je wat meer doel moet bereiken hoeveel cm dan?Do what you love, love what you do!![]()
Hangt er vanaf in welk gat je hem wilt douwen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:34 schreef kree het volgende:
[..]
12 cm vbij elkaar echt leuk vinden dus?
als je wat meer doel moet bereiken hoeveel cm dan?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Benen omhoog vouwen, dan speel je al snel baarmoedertje-tik met je 12 cm.quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:34 schreef kree het volgende:
[..]
12 cm vbij elkaar echt leuk vinden dus?
als je wat meer doel moet bereiken hoeveel cm dan?
En dan is het ook weer niet goed natuurlijk.Wijven......
TR gemacht!quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
All I want for Christmas issssss
[ afbeelding ]
hahaha love the tips, nu ben ik wss iets groter. maar daar ging me het hellemaal niet om hahahahahaquote:Op zaterdag 28 december 2024 03:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Benen omhoog vouwen, dan speel je al snel baarmoedertje-tik met je 12 cm.
En dan is het ook weer niet goed natuurlijk.Wijven......
kweet niet is dit ding dan voor vrouwen?Do what you love, love what you do!![]()
Zoals elke pener is ook elke vagijn weer anders. Komt er toch altijd op neer dat je ff met z'n 2-en uitvogelt hoe en wat het beste werkt hè.quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:39 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha love the tips, nu ben ik wss iets groter. maar daar ging me het hellemaal niet om hahahahaha
kweet niet is dit ding dan voor vrouwen?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
En dat vraag je ons?quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:39 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha love the tips, nu ben ik wss iets groter. maar daar ging me het hellemaal niet om hahahahaha
kweet niet is dit ding dan voor vrouwen?Lach met een schone bips![]()
Ja sorry beste kree, maar de meeste vrouwen hebben dit ding weer niet. Dat is een mannendingetjequote:Op zaterdag 28 december 2024 03:39 schreef kree het volgende:
kweet niet is dit ding dan voor vrouwen?Lach met een schone bips![]()
nou strookt niet met wat ik nu hoor van vrouw dus. maargoed mss is dat een ander verhaal.quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja sorry beste kree, maar de meeste vrouwen hebben dit ding weer niet. Dat is een mannendingetjeDo what you love, love what you do!![]()
Vanmiddag op m'n werk kwam de koffie ook wel bijna naar buiten.
Kleega tegen een andere mannelijke kleega op de meest droge toon totaal uit het niets:"Op wat voor mannen val jij eigenlijk?".
![]()
Zij klaagt tegenover jou dat hij een te kleine pener heeft?quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:45 schreef kree het volgende:
[..]
nou strookt niet met wat ik nu hoor van vrouw dus. maargoed mss is dat een ander verhaal."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Het gekke is, ik vind juist al dat soort humor moet kunnenquote:Op zaterdag 28 december 2024 03:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vanmiddag op m'n werk kwam de koffie ook wel bijna naar buiten.
Kleega tegen een andere mannelijke kleega op de meest droge toon totaal uit het niets:"Op wat voor mannen val jij eigenlijk?".
![]()
kan je alleen maar uit danny's fapmap delen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
Om antwoord op je vraag te geven, vraag haar:
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Tieten mag gewoon geslachtsdelen niet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als blote Arie borst mag, dan dit ook>
[ afbeelding ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
neeeeeheee is heel ander verhaal waarom. ik heb nooit klachten gehad over mijn pener btw.quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zij klaagt tegenover jou dat hij een te kleine pener heeft?Do what you love, love what you do!![]()
Ja is nogal makkelijk en snelquote:Op zaterdag 28 december 2024 03:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan je alleen maar uit danny's fapmap delen?
Owwww....quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tieten mag gewoon geslachtsdelen niet.
Ja geen stressThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel fijn dat jij ze allemaal ook herinnert.. Voelt dan toch meer als familiequote:Op zaterdag 28 december 2024 03:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan je alleen maar uit danny's fapmap delen?
Moet ook kunnen, maar het moet geen uitzeiken worden. Was het ook niet in dit geval. Was gewoon echt het droogste van het droogste compleet uit het niets. Echt briljant geplaatst ook.quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het gekke is, ik vind juist al dat soort humor moet kunnen
Vroeger had je een minderjarig naakt in films topic in kpd maar die is verdwenen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
er staat letterlijk de link bij het plaatje hoorquote:Op zaterdag 28 december 2024 03:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wel fijn dat jij ze allemaal ook herinnert.. Voelt dan toch meer als familie
Uw ADH vitamine Worst
Snap ik, dat is juridisch gezien tegenwoordig namelijk gewoon kinderpornoquote:Op zaterdag 28 december 2024 03:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger had je een minderjarig naakt in films topic in kpd maar die is verdwenen.
Brooke shields oa en schatjes kwam daarin voorbij.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nou niet eens daar alleen, maar bedenk waren pubertjes die alles niet zo in kwaad gezin haddenquote:Op zaterdag 28 december 2024 03:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger had je een minderjarig naakt in films topic in kpd maar die is verdwenen.
Het was wmb onschuldig. voor het idee, maar aan andere kant is het goed dat dat weg is.Do what you love, love what you do!![]()
Allemaal films uit de jaren 70 die vroeger gewoon op tv werden herhaald enzo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Andere tijden... Maar kan echt niet meer. En in mijn ogen ook gewoon fout.quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Allemaal films uit de jaren 70 die vroeger gewoon op tv werden herhaald enzo.Lach met een schone bips![]()
ja krijg er toch geen harde van?quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
Hoorde net dat geslachtsdelen niet mogen, dus bij deze. Hier wil ik graag bij melden dat het gelsachtsdeel door een dokter gemaakt is en dus per referentie geen exacte verwoording van geslachtsdeel is.
[ afbeelding ]Do what you love, love what you do!![]()
Weet je nog dat geniale topic dat iemand een hele uitgebreide uitleg had gegeven vol tips hoe je een BreEzEr sletje naakt voor de cam moest krijgenquote:Op zaterdag 28 december 2024 03:52 schreef kree het volgende:
[..]
nou niet eens daar alleen, maar bedenk waren pubertjes die alles niet zo in kwaad gezin hadden
Het was wmb onschuldig. voor het idee, maar aan andere kant is het goed dat dat weg is.daar heeft Fok! Toen die tijd al gedonder mee gehad.
R.I.P DTS.![]()
Douche scène in Schatjes!quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Allemaal films uit de jaren 70 die vroeger gewoon op tv werden herhaald enzo.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
yupquote:Op zaterdag 28 december 2024 03:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet je nog dat geniale topic dat iemand een hele uitgebreide uitleg had gegeven vol tips hoe je een BreEzEr sletje naakt voor de cam moest krijgendaar heeft Fok! Toen die tijd al gedonder mee gehad.
mooie tijden wel toen. hahaha. maar zat niet zoveel achter natuurlijk met bedoeling.
Ik denk kan nu niet meer.Do what you love, love what you do!![]()
Was ook satirisch bedoeld toen maar oa geenstijl en het landelijke nieuws pakte dat toen op.quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:56 schreef kree het volgende:
[..]
yup
mooie tijden wel toen. hahaha. maar zat niet zoveel achter natuurlijk met bedoeling.
Ik denk kan nu niet meer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kon toen al niet!quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:56 schreef kree het volgende:
[..]
yup
Ik denk kan nu niet meer.Lach met een schone bips![]()
FTFYquote:Op zaterdag 28 december 2024 03:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast?? Ik heb ben een kutje, waar praat je over?Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: