SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Spekker lelletjes doen toch."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Boe.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dit keer is het erge dat ik de TT daadwerkelijk kon hebbenZo traag was deze openingsboi
Lach met een schone bips![]()
Spelletjes doen tegen usahahaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
De eigenpijper TT
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik schrok.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote::"Mooooo!"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Lolatyoulongtimequote:Op zaterdag 28 december 2024 01:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
Dit keer is het erge dat ik de TT daadwerkelijk kon hebbenZo traag was deze openingsboi
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
SLECHTSTE TT EVERquote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:![]()
:"Bwahahaha! TJILPTJILP!"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik wil Mariah CareyIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
@Sally in tha house.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is gewoon een uitstekende ttOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
I'd hit that.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik heb altijd een goeie dagquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nek gekraakt en nu dan? Wel goeie dag gehad?
Halfvol glas enzoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ben jij dat van die vazen?quote:Iedereen is een kutlultrut
I'd buy it for a dollarquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Joah, maar nie zo lang meer.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Als er een top 2000 verkiezing van slechtste TT's zou worden gehouden zou de ranglijst uit 1 item bestaan omdat iedereen max points aan deze TT zou geven en nul aan iets anders.quote:
Nee - da's Amyquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja snap het druk maken ook nooit zo. Ja om Mariah Carey en Ed Sheerhan snap ik wel. Bloed onder de nagels vandaan.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik heb altijd een goeie dag
Halfvol glas enzoLach met een schone bips![]()
Het is maar een TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan niet, er zijn meer topics met deze tt, die zouden dan ook stemmen krijgen logischerwijsquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als er een top 2000 verkiezing van slechtste TT's zou worden gehouden zou de ranglijst uit 1 item bestaan omdat iedereen max points aan deze TT zou geven en nul aan iets anders.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Shit sorryquote:
Lolquote:
Sowiesoquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja snap het druk maken ook nooit zo. Ja om Mariah Carey en Ed Sheerhan snap ik wel. Bloed onder de nagels vandaan.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nou ja zit ook een A inquote:
Jepquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:22 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je cake in huis?
Dan morgenavond een plakje cake, een beetje limoncello eroverheen druppelen, beetje ijs en slagroom erbij en jammie! een heerlijk toetje!
♡♡♡♡![]()
Dude, Mariah Carey!quote:
Het gaat ook om bragging rights hè. Moet je je voorstellen dat jij allemaal op zit te scheppen over de wieven die je gedaan hebt en je opa zegt:"ik heb Marylin Monroe geneukt, ok, na Kennedy, maar toch.". Wie is er dan stoer? Exactly.
Elvisquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dude, Mariah Carey!
Het gaat ook om bragging rights hè. Moet je je voorstellen dat jij allemaal op zit te scheppen over de wieven die je gedaan hebt en je opa zegt:"ik heb Marylin Monroe geneukt, ok, na Kennedy, maar toch.". Wie is er dan stoer? Exactly.Lach met een schone bips![]()
Christmas is sp3ctimequote:Op zaterdag 28 december 2024 01:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
All girls need for christmass is sp3ctime
Dan doen we eten en drinken en geen funky businessOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mijn opa heeft ooit Juliana gedaan.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dude, Mariah Carey!
Het gaat ook om bragging rights hè. Moet je je voorstellen dat jij allemaal op zit te scheppen over de wieven die je gedaan hebt en je opa zegt:"ik heb Marylin Monroe geneukt, ok, na Kennedy, maar toch.". Wie is er dan stoer? Exactly.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wacht maar tot ze aan apt staan...quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
Christmas is sp3ctime
Dan doen we eten en drinken en geen funky businessLach met een schone bips![]()
Ik ga weer wat doen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik heb wel wat dingen te bespreken eigenlijk, maarja.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waar is @:kree eigenlijk? Zitten we hier weer eens allerlei zware shit te bespreken en meneer 'hebben jullie nooit problemen of zo haha?' is weer nergens te bekennen.
weet niet eigenlijk of het dan meer weer jullie lastig vallen is met mijn gezeik eroverDo what you love, love what you do!![]()
Was je dat al niet?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je bent een welkome afleidingquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:02 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb wel wat dingen te bespreken eigenlijk, maarja.
weet niet eigenlijk of het dan meer weer jullie lastig vallen is met mijn gezeik eroverIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: