Ja dat sowieso, vooral die Spike met z'n nep rock & roll imagoquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind DI-RECT echt vreselijk.
Nep rock.

Is dat rock ja?quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nep rock.

Ik heb ze in 2003 gezien op Werchterquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:58 schreef Evenstar het volgende:
Metallica al veels te lang niet live gezienMoet toch echt weer een keer.
 Laaaaaang geleden.
 Laaaaaang geleden.

Ik vond vroeger Rollercoaster nog wel leuk (nee, niet de originele van Danny Vera). Verder had ik er vrij weinig meequote:Op zaterdag 28 december 2024 01:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nep rock.

Ahoy hier, iets minder lang geledenquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik heb ze in 2003 gezien op WerchterLaaaaaang geleden.

Ja echt de vingerdetails doen mensen vaak heel erg fout. Of ze strummen terwijl de gitarist aan het soleren is. Niet-muzikanten die een instrument bespelen/'playbacken' kan ik me soms wat aan ergerenquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:00 schreef Dagoduck het volgende:
Mensen denken dat als je een gitaar hebt dat je dan alles maar mee kan spelen, of in mijn geval kan playbekken (want ik wil toch wel vrienden blijven met mijn buren), maar dat is nog best lastig.

Evenstar

Evenstar

Laatste keer was 2017 in Ziggo, alweer 7 jaar geledenquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik heb ze in 2003 gezien op WerchterLaaaaaang geleden.

Oh, dat zeker wel.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
En ze hebben zichzelf m.i. toch gecementeerd als een van de grootste metal bands aller tijden.

Aldaar de limited edition CD gekocht met wat goodies (T-shirt, poster en stickers). De volgende avond het concert bijgewoond en daar een Metallica-strandbal te pakken gekregen.
  Aldaar de limited edition CD gekocht met wat goodies (T-shirt, poster en stickers). De volgende avond het concert bijgewoond en daar een Metallica-strandbal te pakken gekregen.  

Daarmee zie je inderdaad snel of iemand ooit een instrument gespeeld heeft jaquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja echt de vingerdetails doen mensen vaak heel erg fout. Of ze strummen terwijl de gitarist aan het soleren is. Niet-muzikanten die een instrument bespelen/'playbacken' kan ik me soms wat aan ergeren

Nou, ik kan een beetje gitaar spelen maar als ik een nummer niet ken dan ziet het er net zo uit als mensen die het helemaal niet kunnen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja echt de vingerdetails doen mensen vaak heel erg fout. Of ze strummen terwijl de gitarist aan het soleren is. Niet-muzikanten die een instrument bespelen/'playbacken' kan ik me soms wat aan ergeren

Ja, dan lijkt het al snel wat klungelig. Je moet het echt in het snotje hebben om het goed te laten lijkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou, ik kan een beetje gitaar spelen maar als ik een nummer niet ken dan ziet het er net zo uit als mensen die het helemaal niet kunnen.
Al probeer ik hoge en lage noten zelfs tijdens playback te scheiden op de nek

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |