SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De Kast heb ik ook een gruwelijke hekel aan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En koud?quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb nog steeds honger“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
als je veel havermout eet moet je ook veel drinken he, dan zet het uit en dan stopt je hongergevoel vanzelfquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb nog steeds honger![]()
Een zuchter.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Nee lekker warmquote:Dat ga ik maar eens proberenquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:49 schreef maily het volgende:
[..]
als je veel havermout eet moet je ook veel drinken he, dan zet het uit en dan stopt je hongergevoel vanzelf:')![]()
@JustinK duurt 2 minutenquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:50 schreef mario390 het volgende:
maar de zeggen daar alles fout
dat echoes nur 2 min duurt![]()
![]()
Ik Twarres nog meer.... Maar ik heb dat bij wel heel veel lokale in dialect bandjes zingende lui... Skik, ook zo iets. Twentse meuk! Normaal! Ja Oerend hard was leuk, maar was daarna gewoon gestopt. en zo kan ik nog wel 5 alinea's doorgaan.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:48 schreef FreshFruit het volgende:
De Kast heb ik ook een gruwelijke hekel aan.Lach met een schone bips![]()
Het is je vergeven.quote:
Bestel maar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fries is een taal.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik Twarres nog meer.... Maar ik heb dat bij wel heel veel lokale in dialect bandjes zingende lui... Skik, ook zo iets. Twentse meuk! Normaal! Ja Oerend hard was leuk, maar was daarna gewoon gestopt. en zo kan ik nog wel 5 alinea's doorgaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ook!quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb nog steeds honger
En koud♡♡♡♡![]()
Weinige goeie dialect nummers komen uit Limburg ook, al is "het is een kwestie van geduld" Wel een topnummer van een regionale bandquote:![]()
![]()
Maar ja, mijn pa was een trotse Limlander.
Lach met een schone bips![]()
Beide zijn prima.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:52 schreef Zucht. het volgende:
Wel een Limburgs biertje he, Alfa of Gulpener
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo zijn er nog meer ja, minder landelijk bekende nummersquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weinige goeie dialect nummers komen uit Limburg ook, al is "het is een kwestie van geduld" Wel een topnummer van een regionale band![]()
![]()
Maar ja, mijn pa was een trotse Limlander.
![]()
Ik nog veel meer.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Best wel,alleen Goldstrike drink ik nooit weer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:54 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Zo zijn er nog meer ja, minder landelijk bekende nummers“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.sinterklaaskapoentje
![]()
Waar heb je last van danquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja even wachten tot pijnstillers werken
:')![]()
Ja misschien volgens de wet wel, maar die wet zou ook verboden moeten wordenquote:![]()
Grapje, ik vind dat soort dingen wel mooi. Alleen de muziek vaak gewoon kut. Ik weet me nog te herinneren dat we ik als klein kind in Pingjum met mijn ouders op een camping stonden met caravan of vouwwagen, geen idee meer. Maar in supermarkt hoorde ik mensen raar praten als jochie van jaar of 8. Ik vroeg mijn moeder, zijn we in Duitsland?Lach met een schone bips![]()
Ik heb hier een fles Limoncello in de koelkast liggen uit het kerstpakket die me al meer dan een week aan ligt te kijken.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Best wel,alleen Goldstrike drink ik nooit weer.
Hij wordt geadverteerd als 'met de helft minder suiker' en is slechts 33% alcohol. Ik wil wel maar ik durf niet.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Pijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar heb je last van dan"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:
zat daar een lampje in?quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb hier een fles Limoncello in de koelkast liggen uit het kerstpakket die me al meer dan een week aan ligt te kijken.
Hij wordt geadverteerd als 'met de helft minder suiker' en is slechts 33% alcohol. Ik wil wel maar ik durf niet.![]()
Ja, diequote:
niet zo nieuwsgierigquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ja maar pijn waaraan?![]()
Minder kater, minder suiker is minder gisting in de maagquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb hier een fles Limoncello in de koelkast liggen uit het kerstpakket die me al meer dan een week aan ligt te kijken.
Hij wordt geadverteerd als 'met de helft minder suiker' en is slechts 33% alcohol. Ik wil wel maar ik durf niet.
Goed koud? Zou zeker een shotje nemen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moedig me nou niet aan.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goed koud? Zou zeker een shotje nemen.
Al medicijnen v dokter gelukkigquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar heb je last van dan
Maar ff paracetamol voor de pijn♡♡♡♡![]()
@Koen66quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Zeurtjes met goed geheugen, al had ik rum![]()
Eentje kan best.quote:![]()
Gewoon voor de smaak.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ken meer deze eigenlijk, lol vond dat grappig om te spelen op piano ook vroeger niet zo moeilijk ookquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Ik laat 'm braaf liggen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:59 schreef maily het volgende:
[..]
ik zou het niet doen.
gewoon laten liggen.
en zeker dat lampje niet nogeens uitproberen
Kap nou!quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eentje kan best.![]()
Gewoon voor de smaak.![]()
ff testen of het niet bedorven isquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eentje kan best.![]()
Gewoon voor de smaak.
of zuur![]()
![]()
Dat is het vaak ook, en dan smaakt ie ineens en tyhjpt iej weir nir,maalquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eentje kan best.![]()
Gewoon voor de smaak.Lach met een schone bips![]()
Ik vrees vooral dat ie ontzettend lekker is en ik hier dan om 5 uur nog zit met een halve fles limoncello in mijn mik en poepie poepie dronken
In de koelkast slimpie.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:00 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom zit er een lampje in de limoncello?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wel de suiker van de flessenmond afvegen, anders krijg je de dop er over een week niet meer afquote:![]()
![]()
doe eens gekquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vrees vooral dat ie ontzettend lekker is en ik hier dan om 5 uur nog zit met een halve fles limoncello in mijn mik en poepie poepie dronken![]()
![]()
Zodat ie de onderkant van de fles bketkerke kenne sein enne upmoakequote:Op zaterdag 28 december 2024 00:00 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom zit er een lampje in de limoncello?Lach met een schone bips![]()
Da's hip hadden ze bedacht.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:00 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom zit er een lampje in de limoncello?Nee, hij zit echt onder in de fles, met 3 standen nog wel!quote:
https://chedonaluce.nl/"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Om je te laten weten dat je geen lampje bent als het het drinkt met medicijnenquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:00 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom zit er een lampje in de limoncello?Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
En wie geeft een neuk? Alleen jij! Wij niet, wij vinden primaquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vrees vooral dat ie ontzettend lekker is en ik hier dan om 5 uur nog zit met een halve fles limoncello in mijn mik en poepie poepie dronken
Ohhh @FreshFruitquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's hip hadden ze bedacht.
[..]
Nee, hij zit echt onder in de fles, met 3 standen nog wel!
https://chedonaluce.nl/
♡♡♡♡![]()
zo'nquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Om je te laten weten dat je geen lampje bent als het het drinkt met medicijnen![]()
![]()
Vind t leukquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's hip hadden ze bedacht.
[..]
Nee, hij zit echt onder in de fles, met 3 standen nog wel!
https://chedonaluce.nl/
K willem♡♡♡♡![]()
Goffedomme. ok dan, één glaasje!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Op je gelukquote:Ik vat dan een biertje weer.... kut 4e al, maar ik leef mee
Lit it jo smeitsje.quote:
lylt ten voeten uitquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Op je gelukIk vat dan een biertje weer.... kut 4e al, maar ik leef mee
![]()
![]()
De tyfus, hij ruikt echt absurd citroenie!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nou ja, ik kreeg een mooie fles Rum met ook mixer set erin in giftbox. Ook met lichtje onder de fles. 1 glaasje geprobeerd. Ik kan er niet tegen te sterk voor mij dat spul. Wel mooie set. Baron Rum.. Iets uit NL geloof ik.quote:Lach met een schone bips![]()
Schijnt van Wesley Sneijder te zijn dat merk.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:04 schreef maily het volgende:
[..]
@:DerRabbit @:Homijn
Konijnenlikeur“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan drink voor mij, ik proef sinds mijn laatste corona half jaar geleden geen citroen en sinaasappel meerquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De tyfus, hij ruikt echt absurd citroenie!
google lens zei het ookquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schijnt van Wesley Sneijder te zijn dat merk.
ga niet kopen![]()
Wow das kutquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan drink voor mij, ik proef sinds mijn laatste corona half jaar geleden geen citroen en sinaasappel meer♡♡♡♡![]()
zeep kan ook citroenie ruiken .....quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De tyfus, hij ruikt echt absurd citroenie!
maar hoe smaakt je drankje?![]()
Probeerde vandaag voor eerst in paar maanden weer citroen ijsthee en niks. Ik proef alleen thee met bubbels en dan koud ook nog. Niet zo'n succes.quote:Lach met een schone bips![]()
Jeetje.. maar is het je smaak of je geur?geur schijn je te kummen trainenquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Probeerde vandaag voor eerst in paar maanden weer citroen ijsthee en niks. Ik proef alleen thee met bubbels en dan koud ook nog. Niet zo'n succes.♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan drink voor mij, ik proef sinds mijn laatste corona half jaar geleden geen citroen en sinaasappel meer![]()
Dat had ik met mijn eerste corona, maar dat is gelukkig voor 99% bijgetrokken.
Maar daar gaan we dan: hij ruikt echt als een hele sterke citroenlimonade. Ruikt, want zodra je een slok neemt merk je meteen dat 'de helft minder suiker' blijkbaar nog steeds een shitload aan suiker is. Het zoet overheerst, daarna komt de stevige alcoholsmaak en dan blijft nog een hintje van citroen achter.
Lekker? Ja. Verraderlijk? ONTZETTEND! Wat je verwacht als je er aan ruikt? Totaal niet."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zie boven.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:08 schreef maily het volgende:
[..]
zeep kan ook citroenie ruiken .....
maar hoe smaakt je drankje?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
min of meer wel, pakt je op zwakheden enzo.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De duivel is overal zeggen zeDo what you love, love what you do!![]()
Ja dat doe ik ook.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
eensquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Veel drank met mate is niks mis meeDo what you love, love what you do!![]()
De duivel zegt dat ik nog een refill moet doen.quote:
Engquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:12 schreef kree het volgende:
[..]
min of meer wel, pakt je op zwakheden enzo.♡♡♡♡![]()
Ow ik ruik het wel, proef het niet. Klant van me toen ik die thee aan drinken was zei "hap eens in een schijf citroen" Dat ga ik morgen eens proberen. Heb er verder geen last van maar vond ijsthee citroen altijd wel lekkerquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jeetje.. maar is het je smaak of je geur?geur schijn je te kummen trainen
Ga niet meer binnen roken alles geel etc.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nou het is zo, maargoed wil niet weer zo geloof ding vertellen, maar zo ervaar ik het.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik zeg nog 1 om zeker te zijnquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Dat had ik met mijn eerste corona, maar dat is gelukkig voor 99% bijgetrokken.
Maar daar gaan we dan: hij ruikt echt als een hele sterke citroenlimonade. Ruikt, want zodra je een slok neemt merk je meteen dat 'de helft minder suiker' blijkbaar nog steeds een shitload aan suiker is. Het zoet overheerst, daarna komt de stevige alcoholsmaak en dan blijft nog een hintje van citroen achter.
Lekker? Ja. Verraderlijk? ONTZETTEND! Wat je verwacht als je er aan ruikt? Totaal niet.
Nu ruikt alleen mijn jas er soms naar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh wat naar lijkt mequote:Op zaterdag 28 december 2024 00:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow ik ruik het wel, proef het niet. Klant van me toen ik die thee aan drinken was zei "hap eens in een schijf citroen" Dat ga ik morgen eens proberen. Heb er verder geen last van maar vond ijsthee citroen altijd wel lekker
Veel van wat je proeft komt eigenlik door je neus dus je zou verwachten dat t andersom was..
Wel fijn dat je er niet zo ee zit♡♡♡♡![]()
Slekker lapen man!quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nou goed, tijd om naar bed te gaan
Zou er graag meer over horen maar misschien beter andere keerquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:13 schreef kree het volgende:
[..]
nou het is zo, maargoed wil niet weer zo geloof ding vertellen, maar zo ervaar ik het.♡♡♡♡![]()
Way ahead of you mate.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zeg nog 1 om zeker te zijn"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nou goed, tijd om naar bed te gaan
♡♡♡♡![]()
gewoon buiten laten hangenquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu ruikt alleen mijn jas er soms naar.![]()
![]()
DM maar wil er wel over kletsen, maar dan moet je maar ff vragen. wil er best over praten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zou er graag meer over horen maar misschien beter andere keerDo what you love, love what you do!![]()
Als ik een frikandel speciaal niet meer zou proeven, dan zou ik me pas echt zorgen gaan makenquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh wat naar lijkt me
Veel van wat je proeft komt eigenlik door je neus dus je zou verwachten dat t andersom was..
Wel fijn dat je er niet zo ee zit
Ik kreeg deze. Voor dat geld koop ik liever een ekte.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:08 schreef maily het volgende:
[..]
google lens zei het ook
ga niet kopen
trustenquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nou goed, tijd om naar bed te gaan![]()
![]()
![]()
Jezus veranderde water in wijn...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oeh ja, je merkt het ook wel in je maag, dat er toch wel 'een beetje' citroen en een 'vleugje' alcohol in zit.
Dit is er echt niet eentje om als party shots te doen. Of wel, als je echt gek wil doen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Welke ingrediënten staan dan op de fles als suikers eigenlijk?quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oeh ja, je merkt het ook wel in je maag, dat er toch wel 'een beetje' citroen en een 'vleugje' alcohol in zit.
Dit is er echt niet eentje om als party shots te doen. Of wel, als je echt gek wil doen.Lach met een schone bips![]()
On the side bij een lekker biertje kan prima.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dit is er echt niet eentje om als party shots te doen. Of wel, als je echt gek wil doen.
verdunnen met ice-teaquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dit is er echt niet eentje om als party shots te doen. Of wel, als je echt gek wil doen.![]()
In de middeleeuwen zopen we mead als bier omdat het water niet te pruimen was, ze moeten niet gaan overdrijven met het laat de alcohol staanquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:16 schreef FreshFruit het volgende:
Jezus veranderde water in wijn...
Er staat geen officieel lijstje, alleen "water, alcohol, suiker, citroenen". Waarvan ik van alle 4 kan bevestigen dat ze er in zitten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Welke ingrediënten staan dan op de fles als suikers eigenlijk?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ook hier geldt:"Waaaaaay ahead of you mate!".quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
On the side bij een lekker biertje kan prima."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Door je neus?quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh wat naar lijkt me
Wel fijn dat je er niet zo ee zit
@KillemWieft.
Ok, láátste glaasje limon dan. Dan kap ik er mee, eerlijk.
Niks mis mee dusquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er staat geen officieel lijstje, alleen "water, alcohol, suiker, citroenen". Waarvan ik van alle 4 kan bevestigen dat ze er in zitten.Kunstmatige suikers zouden vermeld moeten worden. Dus je kan lekker doordrinken
Witte wa? Ik doe mee, wel met Grolsch dan.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In de middeleeuwen zopen we mead als bier omdat het water niet te pruimen was, ze moeten niet gaan overdrijven met het laat de alcohol staan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Neequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb je cake in huis?quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ok, láátste glaasje limon dan. Dan kap ik er mee, eerlijk.
Dan morgenavond een plakje cake, een beetje limoncello eroverheen druppelen, beetje ijs en slagroom erbij en jammie! een heerlijk toetje!![]()
Ja nee, ik vind het zo wel genoeg eigenlijkquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:22 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je cake in huis?
Dan morgenavond een plakje cake, een beetje limoncello eroverheen druppelen, beetje ijs en slagroom erbij en jammie! een heerlijk toetje!
volgens mij ookquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Volgens jou heb ik Korsakoff weet je nog?![]()
![]()
Nix mis mee toch?quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Volgens jou heb ik Korsakoff weet je nog?
Geen coke in huis voor plakje coke cake? Man man man.... Oh wacht.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja nee, ik vind het zo wel genoeg eigenlijkLach met een schone bips![]()
Ik ben nooit van de coke geweestquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geen coke in huis voor plakje coke cake? Man man man.... Oh wacht.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:22 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je cake in huis?
Dan morgenavond een plakje cake, een beetje limoncello eroverheen druppelen, beetje ijs en slagroom erbij en jammie! een heerlijk toetje!
Maat @maily verketterde me bijna hier omdat ik het maar Korsakoff bleef noemen vanwege hoe jij me noemde. En ik heb die eer met trots gedragenquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nix mis mee toch?
[ afbeelding ]
Dit is echt 3 minuten lang PURE, pure wijsheid van een eckte levensgenieter.quote:![]()
![]()
![]()
Zulks een held was deze man.
wees er maar trots opquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maat @:maily verketterde me bijna hier omdat ik het maar Korsakoff bleef noemen vanwege hoe jij me noemde. En ik heb die eer met trots gedragen
o wacht .....![]()
Lekker dansuh!!!quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:26 schreef maily het volgende:
[..]
wees er maar trots op
o wacht .....![]()
Ik zal dan de Korsakoff achter me latenTot het weer van pas komt
doe het zolang in een vaasquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lekker dansuh!!!![]()
Ik zal dan de Korsakoff achter me latenTot het weer van pas komt
![]()
![]()
Ok, dat waren 3 kleine neutjes limon, dat is genoeg voor vandaag. Terug naar good ol' beer.
Wel een Delfts blauwe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ok, dat waren 3 kleine neutjes limon, dat is genoeg voor vandaag. Terug naar good ol' beer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ok, dat waren 3 kleine neutjes limon, dat is genoeg voor vandaag. Terug naar good ol' beer.
Morgen om een uur of 11 hak ik er een limontje in voor jou!quote:
Moet wel pasteitjes eten bij m'n ouders dus het middagprogramma sla ik over.
Haal je in de avond dan maar in.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Morgen om een uur of 11 hak ik er een limontje in voor jou!
Moet wel pasteitjes eten bij m'n ouders dus het middagprogramma sla ik over.![]()
Leuk dat je naar je ouders gaat.![]()
Zou ik ook wel willen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
1e kerstdag genot voor mij, na moeders gevoerd te hebben in verzorgingshuis me volgestopt met pasteitjesquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Morgen om een uur of 11 hak ik er een limontje in voor jou!
Moet wel pasteitjes eten bij m'n ouders dus het middagprogramma sla ik over.Zelf geen eten meer klaar hoeven maken zo vol
Nog ff van genieten zolang het kan. Geef ze allebei nog max 5 jaar en denk eigenlijk dat moeders binnen nu en 2 jaar wel klaar is.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Haal je in de avond dan maar in.![]()
Zou ik ook wel willen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik kan me ook helemaal ongans vreten aan pasteitjesquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
1e kerstdag genot voor mij, na moeders gevoerd te hebben in verzorgingshuis me volgestopt met pasteitjesZelf geen eten meer klaar hoeven maken zo vol
Echt hoor,zoveel mogelijk genieten nu het nog kan.Bij mij waren ze binnen een jaar weg.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog ff van genieten zolang het kan. Geef ze allebei nog max 5 jaar en denk eigenlijk dat moeders binnen nu en 2 jaar wel klaar is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb ook alleen nog maar een moeder die me niet eens meer herkent, ga erheen voor haar maar vraag me af waarom vaak. Mijn pa viel in 2018 ineens dood neer. Dus waar doe ik het nog voor om naar iemand te gaan die me niet meer herkent? Lastig ja, beter om ze dan beiden niet meer te hebben in mijn situatie, maar ik heb pa beloofd bij ma te blijven, al snapt zij er niks meer van. Kut ja! Heel erg. En ik ken jouw situatie niet, maar voor mij zou het makkelijker zijn als ze er beiden niet meer waren hoe hard dat ook klinkt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Haal je in de avond dan maar in.![]()
Zou ik ook wel willen.
Het is gewoon kut, toen mijn pa stierf verloor ik mijn vader en beste vriend. Ik worstel er nog steeds mee maat.Lach met een schone bips![]()
Je houdt je altijd aan je belofte toch? Hoe moeilijk ook.Je bent er.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen nog maar een moeder die me niet eens meer herkent, ga erheen voor haar maar vraag me af waarom vaak. Mijn pa viel in 2018 ineens dood neer. Dus waar doe ik het nog voor om naar iemand te gaan die me niet meer herkent? Lastig ja, beter om ze dan beiden niet meer te hebben in mijn situatie, maar ik heb pa beloofd bij ma te blijven, al snapt zij er niks meer van. Kut ja! Heel erg. En ik ken jouw situatie niet, maar voor mij zou het makkelijker zijn als ze er beiden niet meer waren hoe hard dat ook klinkt.
Het is gewoon kut, toen mijn pa stierf verloor ik mijn vader en beste vriend. Ik worstel er nog steeds mee maat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daarom. Ze zijn ook op een leeftijd dat het heel snel kan gaan en de gezondheid begint ook echt wel te piepen en kraken. Niet dat ze iets 'groots' mankeren maar boven de 80+ gaat het lichaam er gewoon een keer mee ophouden hè.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor,zoveel mogelijk genieten nu het nog kan.Bij mij waren ze binnen een jaar weg.
Ze hebben het verder wel goed iig. Ik kom er meerdere keren per week. M'n zus elke week minstens één keer en de kleinkinderen komen ook regelmatig spontaan langs. Die appen en bellen uit zichzelf om te komen eten of om met m'n pa te gaan wandelen.
Mijn moeder 64, vader 68.Het eerste wat de uitvaartbegeleidster zei.: Nu zijn jullie wees.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daarom. Ze zijn ook op een leeftijd dat het heel snel kan gaan en de gezondheid begint ook echt wel te piepen en kraken. Niet dat ze iets 'groots' mankeren maar boven de 80+ gaat het lichaam er gewoon een keer mee ophouden hè.
Ze hebben het verder wel goed iig. Ik kom er meerdere keren per week. M'n zus elke week minstens één keer en de kleinkinderen komen ook regelmatig spontaan langs. Die appen en bellen uit zichzelf om te komen eten of om met m'n pa te gaan wandelen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je het nou alweer over die kut vazenquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je houdt je altijd aan je belofte toch? Hoe moeilijk ook.Je bent er.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Mooiquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daarom. Ze zijn ook op een leeftijd dat het heel snel kan gaan en de gezondheid begint ook echt wel te piepen en kraken. Niet dat ze iets 'groots' mankeren maar boven de 80+ gaat het lichaam er gewoon een keer mee ophouden hè.
Ze hebben het verder wel goed iig. Ik kom er meerdere keren per week. M'n zus elke week minstens één keer en de kleinkinderen komen ook regelmatig spontaan langs. Die appen en bellen uit zichzelf om te komen eten of om met m'n pa te gaan wandelen.![]()
![]()
Deze belofte ga ik ook nooit verbreken, ik blijf zo lang als het moet. Leuk is het niet, want het vreet energie. Niet alleen het zitten en helpen eten van iemand, maar ook de financiële rompslomp eromheen. De constante communicatie met de verzorgenden in verzogingshuis want die zijn doodsbang dat ze iets verkeerd doen. En ik denk dan. Laat het gewoon gaan zoals het gaat en als moeke zich prettig voelt doe dan niet moeilijk en bel me niet steeds het draait om haar. Maar snap wel dat ze bang zijn voor gezeik als er iets fout gaat. En dat maakt het echt vermoeiend als je zelf ook gewoon full time werkt. Je hebt zelde rust als iemand zo ver heen is, alles willen ze dubbel checken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je houdt je altijd aan je belofte toch? Hoe moeilijk ook.Je bent er.Lach met een schone bips![]()
Nee,over een gebroken WC pot.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je het nou alweer over die kut vazen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pfff, zou willen dat mijn zusje en haar kleinkinderen er in de afgelopen 2 jaar 2x langsgeweest waren.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze hebben het verder wel goed iig. Ik kom er meerdere keren per week. M'n zus elke week minstens één keer en de kleinkinderen komen ook regelmatig spontaan langs. Die appen en bellen uit zichzelf om te komen eten of om met m'n pa te gaan wandelen.Lach met een schone bips![]()
*ril*quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn moeder 64, vader 68.Het eerste wat de uitvaartbegeleidster zei.: Nu zijn jullie wees.
Te vroeg. Maar wat dat betreft is het altijd te vroeg. Paar jaar terug overleed een oom van me op 94(!) jarige leeftijd. En toen stond mijn nicht daar bij de uitvaart te vertellen dat wees worden zelfs op je 60e nog een pijnlijke ervaring is.
De dood hoort bij het leven en we komen allemaal aan de beurt maar afscheid nemen blijft een treurige aangelegenheid."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Klopt, het is altijd te vroeg.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*ril*
Te vroeg. Maar wat dat betreft is het altijd te vroeg. Paar jaar terug overleed een oom van me op 94(!) jarige leeftijd. En toen stond mijn nicht daar bij de uitvaart te vertellen dat wees worden zelfs op je 60e nog een pijnlijke ervaring is.
De dood hoort bij het leven en we komen allemaal aan de beurt maar afscheid nemen blijft een treurige aangelegenheid.![]()
![]()
Oh no oh no oh no no noThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sow, heftig man. Mijn pa 66 dood, en mijn moeder nu 72. Scheelt niet veel. Wel echt zo jong man. Ik vind dat ook lastig, ik wilde mijn oudjes samen in die scootmobiels zien rondcrossen zoals ze waren, ondernemend enzo. Pa is al lang een hoopje as, en moeders zit er niet heel ver meer van af. Als ik in de zomer van werk naar huis fiets en oudjes zo zie rondkarren, dan denk ik echt. Dat hadden mijn ouders nu ook moeten doen. Ja kut, niet dus.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn moeder 64, vader 68.Het eerste wat de uitvaartbegeleidster zei.: Nu zijn jullie wees.Lach met een schone bips![]()
Ben er ook blij mee. We wonen allemaal dicht bij elkaar (10 minuten fietsen) en dan is het ook wel een stuk makkelijker om echt nog deel uit te maken van elkaars leven zeg maar.quote:
Woon je ook maar één stad verderop dan gaat het al heel snel naar de paar 'verplichte' bezoekjes per jaar.
Een neefje klaagde laatst zelfs nog dat hij het jammer vond dat hij altijd van tevoren iets af moest spreken met mijn vader en moeder, anders zou hij wel vaker langs willen komen.![]()
Bij zijn andere grootouders kan hij gewoon binnen lopen, ff buurten en de hond een rondje meenemen. Maar ja, dat trekken mijn pa en ma echt niet. Dat zijn planners. Heb het van geen vreemde
quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Pfff, zou willen dat mijn zusje en haar kleinkinderen er in de afgelopen 2 jaar 2x langsgeweest waren.
Oh ja dat blijft lastig en pijnlijk mijn pa ging al met 49 die had ik graag als oudere wijze man op de stoel meegemaakt had het hem ook gegund.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dit had ik ook graag gezien.Zullen we het over iets anders hebben?quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sow, heftig man. Mijn pa 66 dood, en mijn moeder nu 72. Scheelt niet veel. Wel echt zo jong man. Ik vind dat ook lastig, ik wilde mijn oudjes samen in die scootmobiels zien rondcrossen zoals ze waren, ondernemend enzo. Pa is al lang een hoopje as, en moeders zit er niet heel ver meer van af. Als ik in de zomer van werk naar huis fiets en oudjes zo zie rondkarren, dan denk ik echt. Dat hadden mijn ouders nu ook moeten doen. Ja kut, niet dus.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je hebt het niet voor het uitkiezen helaas. Zie bij mijn vrienden ook al veel ouders omvallen die in de 70-75 range zitten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sow, heftig man. Mijn pa 66 dood, en mijn moeder nu 72. Scheelt niet veel. Wel echt zo jong man. Ik vind dat ook lastig, ik wilde mijn oudjes samen in die scootmobiels zien rondcrossen zoals ze waren, ondernemend enzo. Pa is al lang een hoopje as, en moeders zit er niet heel ver meer van af. Als ik in de zomer van werk naar huis fiets en oudjes zo zie rondkarren, dan denk ik echt. Dat hadden mijn ouders nu ook moeten doen. Ja kut, niet dus.
Eigenlijk wil je dat iedereen er dan nog minstens 10-15 jaar bij krijgt maar zo werkt het helaas niet."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
Jezus, 49, dat hoop ik in april te worden.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oh ja dat blijft lastig en pijnlijk mijn pa ging al met 49 die had ik graag als oudere wijze man op de stoel meegemaakt had het hem ook gegund.
Hoe jong was jij toen wel niet?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bolken?quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit had ik ook graag gezien.Zullen we het over iets anders hebben?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ok, nog ééntje danquote:![]()
Op de ouwe
Dat kan,heb je je gedicht al klaar?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Ik kan me dat heel goed voorstellen, en wel kut dat ie zo vroeg moest gaan maat. Dat is dus wat ik met mijn pa had, wat een strenge vader soms.. Maar ik eenmaal uit huis groeiden we meer als vrienden naar elkaar toe, ik ff bellen en zeggen, ik pak morgen vrij gaan we weer wat forellen voor de rookton vangen? Ja doen we zei ie altijdquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oh ja dat blijft lastig en pijnlijk mijn pa ging al met 49 die had ik graag als oudere wijze man op de stoel meegemaakt had het hem ook gegund.En daar zaten we dan aan het water bij de forellenvijver, wat die goeie lul dan wel altijd flikte was ff zeggen "Ik heb last van mijn heup, ga jij ff koffie en broodje kroket halen?" En dan liep ik weer
Die had heel niks aan zijn heup
Vazen zijn dat net weer niet het goede onderwerpquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit had ik ook graag gezien.Zullen we het over iets anders hebben?
Wel goed idee ja... Herinneringen komen nu ook teveel terug hierquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit had ik ook graag gezien.Zullen we het over iets anders hebben?Wel mooie, maar beter wat anders.
Iemand tieten?Lach met een schone bips![]()
nee die heb ik alquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wel goed idee ja... Herinneringen komen nu ook teveel terug hierWel mooie, maar beter wat anders.
Iemand tieten?![]()
Heel herkenbaar dit.Als ik langskwam was er ook altijd wel een klusje.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kan me dat heel goed voorstellen, en wel kut dat ie zo vroeg moest gaan maat. Dat is dus wat ik met mijn pa had, wat een strenge vader soms.. Maar ik eenmaal uit huis groeiden we meer als vrienden naar elkaar toe, ik ff bellen en zeggen, ik pak morgen vrij gaan we weer wat forellen voor de rookton vangen? Ja doen we zei ie altijdEn daar zaten we dan aan het water bij de forellenvijver, wat die goeie lul dan wel altijd flikte was ff zeggen "Ik heb last van mijn heup, ga jij ff koffie en broodje kroket halen?" En dan liep ik weer
Bwahahahah!quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kan me dat heel goed voorstellen, en wel kut dat ie zo vroeg moest gaan maat. Dat is dus wat ik met mijn pa had, wat een strenge vader soms.. Maar ik eenmaal uit huis groeiden we meer als vrienden naar elkaar toe, ik ff bellen en zeggen, ik pak morgen vrij gaan we weer wat forellen voor de rookton vangen? Ja doen we zei ie altijdEn daar zaten we dan aan het water bij de forellenvijver, wat die goeie lul dan wel altijd flikte was ff zeggen "Ik heb last van mijn heup, ga jij ff koffie en broodje kroket halen?" En dan liep ik weer
![]()
Mooie gast was die ouwe van je!
Sinds 2018 denk ik nog iedere dag aan hemquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bwahahahah!![]()
Mooie gast was die ouwe van je!
Ik zal van het weekend de Bolkes eens gaan aansporen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kan,heb je je gedicht al klaar?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
limoncellootje on the sidequote:Op zaterdag 28 december 2024 01:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zal van het weekend de Bolkes eens gaan aansporen.![]()
![]()
Er is niet tegen te spelen,hij knalt er 1000 post per dag uit.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zal van het weekend de Bolkes eens gaan aansporen.
Bolke (quote:) & Bolke (
) drinken geen alcohol. Sterker nog, meer dan één glaasje prik en heel de stal wordt onder gevlaaid en geflatst. En drie keer raden wie dat op mag ruimen dan.
Doet me denken aan Haags in zijn hoogtijdagenquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is niet tegen te spelen,hij knalt er 1000 post per dag uit.
Je zusje?quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolke () & Bolke (
) drinken geen alcohol. Sterker nog, meer dan één glaasje prik en heel de stal wordt onder gevlaaid en geflatst. En drie keer raden wie dat op mag ruimen dan.
Die zegt dan:"Ohohohoh, wat heb ik last van mijn enkel zeg! Oh jee! Ik kan nu echt geen koeienvlaai en vogelflats opruimen!".quote:
Secreet dat het is."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nog steeds last van haar blessure?quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die zegt dan:"Ohohohoh, wat heb ik last van mijn enkel zeg! Oh jee! Ik kan nu echt geen koeienvlaai en vogelflats opruimen!".
Secreet dat het is.
Ga maar even bier halen skat en trek je blouse even normaal aan.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ze wacht op mijn mattie @:FreshFruit voor wat fun
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga eens naar het strand!quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga maar even bier halen skat en trek je blouse even normaal aan.
koop een drone ofzoquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga maar even bier halen skat en trek je blouse even normaal aan.
Hoop niet dat je nieren nodig hebt, die heeft ze niet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ze wacht op mijn mattie @:FreshFruit voor wat fun
[ afbeelding ]Iedereen is een kutlultrut
Ja, dat wordt nooit meer wat het was. Ze liet het met kerst nog zien. Met haar linkerenkel kan ze gewoon helemaal hurken. Met haar rechterenkel loopt dat gewoon halverwege vast.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog steeds last van haar blessure?
Ze kan goed lopen, maar ze kan niet meer fatsoenlijk rennen, dan gaat haar rechterpoot al heel snel 'slepen'.
Ook nog even gevoeld aan de stukken titanium in haar enkel/onderbeen. Dan voel je ook echt zo'n stukje ouderwetse Meccano zitten met allemaal gaatjes erin
Hij heeft er toch 2? Sharing is caringquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoop niet dat je nieren nodig hebt, die heeft ze niet.
Oh het is een hijquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij heeft er toch 2? Sharing is caring
Ik snap je niet, ik reageer op een dame die anatomische niet kloptquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee andersommersom, hij kan de nieren splitten met die zonder.
Meccano girl klinkt best wel leuk.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dat wordt nooit meer wat het was. Ze liet het met kerst nog zien. Met haar linkerenkel kan ze gewoon helemaal hurken. Met haar rechterenkel loopt dat gewoon halverwege vast.
Ze kan goed lopen, maar ze kan niet meer fatsoenlijk rennen, dan gaat haar rechterpoot al heel snel 'slepen'.
Ook nog even gevoeld aan de stukken titanium in haar enkel/onderbeen. Dan voel je ook echt zo'n stukje ouderwetse Meccano zitten met allemaal gaatjes erin“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zei ook al dat ik best Titanium Man zou willen zijn en eigenlijk een beetje jaloers was.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meccano girl klinkt best wel leuk.
Ow dat lijkt me wel heftig, ik ken het verhaal verder niet maar is dat na een ongeluk ofzo van haar? En hou oud is ze nu dan?quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dat wordt nooit meer wat het was. Ze liet het met kerst nog zien. Met haar linkerenkel kan ze gewoon helemaal hurken. Met haar rechterenkel loopt dat gewoon halverwege vast.
Ook nog even gevoeld aan de stukken titanium in haar enkel/onderbeen. Dan voel je ook echt zo'n stukje ouderwetse Meccano zitten met allemaal gaatjes erinLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zei ook al dat ik best Titanium Man zou willen zijn en eigenlijk een beetje jaloers was.
In een....quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow dat lijkt me wel heftig, ik ken het verhaal verder niet maar is dat na een ongeluk ofzo van haar? En hou oud is ze nu dan?
Laat Grrrrrr het maar vertellen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daarmee bedoelde ik dat FF wel een niertje met haar kan delenquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap je niet, ik reageer op een dame die anatomische niet kloptEn zo'n taile zonder foto shop
En als je dat wat vaak gebeurt ook nog als schoonheidsideaal gaat zien, wat ook weer niet vreemd is. Tja.
Wees welkom Sint.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pff kan weer eens niet slapen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.sinterklaaskapoentje
![]()
Jesus wat diep gastquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daarmee bedoelde ik dat FF wel een niertje met haar kan delenEn zo'n taile zonder foto shop
En als je dat wat vaak gebeurt ook nog als schoonheidsideaal gaat zien, wat ook weer niet vreemd is. Tja.
Nee, nee nee! Ik ga je niet weer masseren en dat je je ineens omdraait en zegt... "zeg deze magische staf verdient ook wel wat aandacht" Ik doe dat niet meer, je hebt me er nu al 24x ingeluisd met een normale massage, ik doe het niet meer tenzij er nog pepernoten over zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pff kan weer eens niet slapenLach met een schone bips![]()
wtfquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, nee nee! Ik ga je niet weer masseren en dat je je ineens omdraait en zegt... "zeg deze magische staf verdient ook wel wat aandacht" Ik doe dat niet meer, je hebt me er nu al 24x ingeluisd met een normale massage, ik doe het niet meer tenzij er nog pepernoten over zijn.
Ik zie hetquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb mijn momenten. Onnavolgbaar somsAl viel dit wel mee hoor.
Je bedoelt wortellikeur?quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:04 schreef maily het volgende:
[..]
@:DerRabbit @:Homijn
KonijnenlikeurMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Kan jij zo goed masseren?quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, nee nee! Ik ga je niet weer masseren en dat je je ineens omdraait en zegt... "zeg deze magische staf verdient ook wel wat aandacht" Ik doe dat niet meer, je hebt me er nu al 24x ingeluisd met een normale massage, ik doe het niet meer tenzij er nog pepernoten over zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Korte samenvatting:quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow dat lijkt me wel heftig, ik ken het verhaal verder niet maar is dat na een ongeluk ofzo van haar? En hou oud is ze nu dan?
Zus heeft het ook van geen vreemde wat binge drinking betreft en we waren bij vrienden van hun geweest waar ook de nodige borrels op tafel kwamen.
We fietsen (ik, m'n zwager en m'n zus) in het heerlijke ochtendkrieken in de zomer naar huis (zo toeter als iets) en ik zag dat m'n zus nogal aan het zwalken was maar wel steeds ontzettend tempo aan het maken was.
Ik boos roepen dat ze uit moest kijken en niet zo debiel hard moest fietsen omdat ze 'geen 18 meer is!', zij boos omdat ik zo sloom fiets. En waar gaat het mis? Bij een stoplicht waar we moesten stoppen. Was rood dus wij stoppen, zij wil haar voet op de stoep zetten en zet hem tussen de fiets en stoep en valt met haar zatte kop om.
Ik stond er achter en stapte af om haar op te rapen en zie ineens haar voet in een nogal rare hoek liggen. "Eh, blijf maar liggen, dan gaan wij ff bellen...".
Ze begon de pijn pas te voelen toen ze in de ambulance lag![]()
Resultaat: onderbeen was 'medisch gezien verbrijzeld'. Hele ijzerwinkel erin geopereerd en een klein jaar moeten revalideren."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Heb nog Limoncello staan!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."sinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb hier nog een hele grote zak pepernoten voor jequote:Op zaterdag 28 december 2024 01:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, nee nee! Ik ga je niet weer masseren en dat je je ineens omdraait en zegt... "zeg deze magische staf verdient ook wel wat aandacht" Ik doe dat niet meer, je hebt me er nu al 24x ingeluisd met een normale massage, ik doe het niet meer tenzij er nog pepernoten over zijn.
Maar serieus wel last al dagen van een soort spierpijn in mijn heup die uitstraalt naar mn been. Heb maar een paracetamol genomen:')![]()
Sjezus... Dat is wel serieus kut voor haar. Geen idee hoe oud. Maar daar dus je hele leven mee lopen. Heftig wel. En dat niet alles werkt zoals moetquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Korte samenvatting:
Zus heeft het ook van geen vreemde wat binge drinking betreft en we waren bij vrienden van hun geweest waar ook de nodige borrels op tafel kwamen.
We fietsen (ik, m'n zwager en m'n zus) in het heerlijke ochtendkrieken in de zomer naar huis (zo toeter als iets) en ik zag dat m'n zus nogal aan het zwalken was maar wel steeds ontzettend tempo aan het maken was.
Ik boos roepen dat ze uit moest kijken en niet zo debiel hard moest fietsen omdat ze 'geen 18 meer is!', zij boos omdat ik zo sloom fiets. En waar gaat het mis? Bij een stoplicht waar we moesten stoppen. Was rood dus wij stoppen, zij wil haar voet op de stoep zetten en zet hem tussen de fiets en stoep en valt met haar zatte kop om.
Ik stond er achter en stapte af om haar op te rapen en zie ineens haar voet in een nogal rare hoek liggen. "Eh, blijf maar liggen, dan gaan wij ff bellen...".
Ze begon de pijn pas te voelen toen ze in de ambulance lag![]()
Resultaat: onderbeen was 'medisch gezien verbrijzeld'. Hele ijzerwinkel erin geopereerd en een klein jaar moeten revalideren.
Lekker,glaasje doen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
20/21 mijn broer was 9quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus, 49, dat hoop ik in april te worden.
Hoe jong was jij toen wel niet?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sintie, die zak pepernoten is voor mij. Ik regel die massage welquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een hele grote zak pepernoten voor je
Maar serieus wel last al dagen van een soort spierpijn in mijn heup die uitstraalt naar mn been. Heb maar een paracetamol genomen
Sintiequote:Op zaterdag 28 december 2024 01:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sintie, die zak pepernoten is voor mij. Ik regel die massage wel
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doensinterklaaskapoentje
![]()
Heb hier een flinke zuurstok voor jequote:Op zaterdag 28 december 2024 01:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sintie, die zak pepernoten is voor mij. Ik regel die massage wel:')![]()
En hoe ging dat verder als ik mag vragen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom ken ik dat filmpje met een zingende en dansende Greta niet
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Da's nu een kleine 5 jaar geleden denk ik, toen was ze net 50. Daarna kreeg ze binnen anderhalf jaar nog een 'vermoeden van borstkanker' en een naar wat na onderzoek bleek een goedaardige hersentumor (die wel bestraald is omdat hij drukte op het normale hersenweefsel) en voor d'r tetten moet ze elk jaar op controle komen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sjezus... Dat is wel serieus kut voor haar. Geen idee hoe oud. Maar daar dus je hele leven mee lopen. Heftig wel. En dat niet alles werkt zoals moet
Zoals ik al zei, we hebben het niet voor het uitzoeken mensen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Net 3 glaasje van geproefdquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."sinterklaaskapoentje
![]()
Wat de hel is de context lolquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:33 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom ken ik dat filmpje met een zingende en dansende Greta niet:')![]()
Serieus?quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:33 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom ken ik dat filmpje met een zingende en dansende Greta niet
Gaat dit weekend goed komen Sintie, @ToT fix jij even het mondelijk zuurstok examen. De massage, en ook het pepernootgrabbelen? Mag je de helft van de catch houdenquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb hier een flinke zuurstok voor je![]()
Je weet ik zorg voor jou maat!Lach met een schone bips![]()
Love all the electricity she’s usingquote:
Pfoh. Heftig pik.quote:![]()
![]()
Wist trouwens niet dat jij nog een kleine mikey als broertje had
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."sinterklaaskapoentje
![]()
Jij bent er morgenquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gaat dit weekend goed komen Sintie, @:ToT fix jij even het mondelijk zuurstok examen. De massage, en ook het pepernootgrabbelen? Mag je de helft van de catch houden![]()
Je weet ik zorg voor jou maat!![]()
?
:')![]()
Godver.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's nu een kleine 5 jaar geleden denk ik, toen was ze net 50. Daarna kreeg ze binnen anderhalf jaar nog een 'vermoeden van borstkanker' en een naar wat na onderzoek bleek een goedaardige hersentumor (die wel bestraald is omdat hij drukte op het normale hersenweefsel) en voor d'r tetten moet ze elk jaar op controle komen.
Zoals ik al zei, we hebben het niet voor het uitzoeken mensen.
Onze Greta.quote:
Ha inmiddels een hele vent van net 26.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pfoh. Heftig pik.![]()
![]()
Wist trouwens niet dat jij nog een kleine mikey als broertje hadThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nein, kan morgen er niet bij zijn. Andere zuurstokken te doen en noten te zoeken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij bent er morgen![]()
?
En dat is dan allemaal nog best case scenario. De tetten zijn nog goed maar is wel elk jaar spannend bij de controle, de hersentumor is goedaardig en groeit niet meer dankzij de bestraling en ze kan na haar revalidatie weer gewoon lopen.quote:
Het had ook 3 keer kut kunnen zijn. Dus vier het leven zolang het kan en relativeer als het weer eens tegen zit.![]()
Echt? Opgedrongen grietjequote:Op zaterdag 28 december 2024 01:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind haar zo schattig.Iedereen is een kutlultrut
Blijft een eigenaardig fenomeenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nu weer proberen te slapen
Maar blijft altijd je kleine broertje tochquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha inmiddels een hele vent van net 26.
Praat me er niet van, heb al die dingen te vaak van dichtbij meegemaakt. In goede en slechte vormen. Wat een gekut x5. En ja relativeer is een goeie boodschap die je geeft, ik wil er vaak nog wel eens te diep in wegduiken. Dus goeie welquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dat is dan allemaal nog best case scenario. De tetten zijn nog goed maar is wel elk jaar spannend bij de controle, de hersentumor is goedaardig en groeit niet meer dankzij de bestraling en ze kan na haar revalidatie weer gewoon lopen.
Het had ook 3 keer kut kunnen zijn. Dus vier het leven zolang het kan en relativeer als het weer eens tegen zit.![]()
Gaan we zo beginnen?
GELIJK ZO????Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Met mijn broer ? Kwam vast bij mijn moeder en haar vriend te wonen maar was rare tijd moeder had net iets te vaak die drank feestjes nieuwe vriend kon niet goed met kinderen omgaan. Geen prettige pubertijd geweest voor die jongen uiteindelijk kreeg mijn moeder een nieuwe vriend die zelf ook kinderen heeft dat ging een stuk beter en nu is het veel relaxter voor mijn broer nog wel wiet verslaafd maar werkt wel nooit ergens langer als een jaar. maar doet wel zijn best in oa ploegendiensten etc. Was jaren veel gezeik tussen mijn moeder en mijn broertje maar eenmaal weg bij die eerste vriend zijn ze wel weer naar elkaar toe gegroeid.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En hoe ging dat verder als ik mag vragen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou ja, shit is gonna happen en we krijgen allemaal ons deel. Dus tel in godsnaam je zegeningen en vier het leven groots en klein zo vaak als je kanquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Praat me er niet van, heb al die dingen te vaak van dichtbij meegemaakt. In goede en slechte vormen. Wat een gekut x5. En ja relativeer is een goeie boodschap die je geeft, ik wil er vaak nog wel eens te diep in wegduiken. Dus goeie wel
Ik kijk echt woest nu he
Zien jullie nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wat??? Ik dacht dat je fenomeen wel als compliment zou opvatten. Maar als het zo moet trek ik me wel ff af eeeehhhh mijn woorden in.quote:Lach met een schone bips![]()
Is ook, altijd positief blijvenquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, shit is gonna happen en we krijgen allemaal ons deel. Dus tel in godsnaam je zegeningen en vier het leven groots en klein zo vaak als je kan
Hihi aftrekkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat??? Ik dacht dat je fenomeen wel als compliment zou opvatten. Maar als het zo moet trek ik me wel ff af eeeehhhh mijn woorden in.
Als ik boer proef ik de limoncello weer.Kijk, dat zijn nou die kleine dingen in het leven die je moet vieren zoals ik net zei @loveyoulongtime
Nou ja, misschien dat je kijkt als een net gekaakte haring maar woest? nee.....quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:43 schreef sp3c het volgende:
Ik kijk echt woest nu he
Zien jullie nietLach met een schone bips![]()
HihiOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hoe kijkt een gemaakte haring?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat heb ik altijd na een frikandel ergens bij tankstation, uur later boertje komt het weer omhoog.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als ik boer proef ik de limoncello weer.Kijk, dat zijn nou die kleine dingen in het leven die je moet vieren zoals ik net zei @:loveyoulongtime
ja wel stevig spul he qua smaak, vandaar dat men het een glaasje drinkt na maaltijdquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als ik boer proef ik de limoncello weer.Kijk, dat zijn nou die kleine dingen in het leven die je moet vieren zoals ik net zei @:loveyoulongtime
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nou ja, blind optimisme is imo net zo debiel als oneindig pessimisme. Geniet gewoon van wat jottem is en gun jezelf dat en baal van wat kut is en neem daar ook je tijd voor.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is ook, altijd positief blijven"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Jawel is leukOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Lekker stevig idd. Duidelijk niet bedoeld voor party shots, ook zeker niet qua percentage. Ze noemen het een likeur maar het begeeft zich eigenlijk meer op het terrein van de sterke drankenquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja wel stevig spul he qua smaak, vandaar dat men het een glaasje drinkt na maaltijd
Ja nu weet ik geeneen meerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Toch jammerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waar is @kree eigenlijk? Zitten we hier weer eens allerlei zware shit te bespreken en meneer 'hebben jullie nooit problemen of zo haha?' is weer nergens te bekennen.
Wilt u een limocello?quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:43 schreef sp3c het volgende:
Ik kijk echt woest nu he
Zien jullie niet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wel juistquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]bied hem nou geen drank aan............
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Die is spelletjes doen ergensquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waar is @:kree eigenlijk? Zitten we hier weer eens allerlei zware shit te bespreken en meneer 'hebben jullie nooit problemen of zo haha?' is weer nergens te bekennen.Iedereen is een kutlultrut
@krree doet spelletjes in usa.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waar is @:kree eigenlijk? Zitten we hier weer eens allerlei zware shit te bespreken en meneer 'hebben jullie nooit problemen of zo haha?' is weer nergens te bekennen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: