SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De Kast heb ik ook een gruwelijke hekel aan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En koud?quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb nog steeds honger“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
als je veel havermout eet moet je ook veel drinken he, dan zet het uit en dan stopt je hongergevoel vanzelfquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb nog steeds honger![]()
Een zuchter.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Nee lekker warmquote:Dat ga ik maar eens proberenquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:49 schreef maily het volgende:
[..]
als je veel havermout eet moet je ook veel drinken he, dan zet het uit en dan stopt je hongergevoel vanzelf:')![]()
@JustinK duurt 2 minutenquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:50 schreef mario390 het volgende:
maar de zeggen daar alles fout
dat echoes nur 2 min duurt![]()
![]()
Ik Twarres nog meer.... Maar ik heb dat bij wel heel veel lokale in dialect bandjes zingende lui... Skik, ook zo iets. Twentse meuk! Normaal! Ja Oerend hard was leuk, maar was daarna gewoon gestopt. en zo kan ik nog wel 5 alinea's doorgaan.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:48 schreef FreshFruit het volgende:
De Kast heb ik ook een gruwelijke hekel aan.Lach met een schone bips![]()
Het is je vergeven.quote:
Bestel maar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fries is een taal.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik Twarres nog meer.... Maar ik heb dat bij wel heel veel lokale in dialect bandjes zingende lui... Skik, ook zo iets. Twentse meuk! Normaal! Ja Oerend hard was leuk, maar was daarna gewoon gestopt. en zo kan ik nog wel 5 alinea's doorgaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ook!quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb nog steeds honger
En koud♡♡♡♡![]()
Weinige goeie dialect nummers komen uit Limburg ook, al is "het is een kwestie van geduld" Wel een topnummer van een regionale bandquote:![]()
![]()
Maar ja, mijn pa was een trotse Limlander.
Lach met een schone bips![]()
Beide zijn prima.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:52 schreef Zucht. het volgende:
Wel een Limburgs biertje he, Alfa of Gulpener
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: