Lijkt me dan zo kut als aan het eind je er achter komt dat ze vergeten zijn het record knopje in te drukken.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:34 schreef Evenstar het volgende:
In één take gewoon he ..... één take
hahaha inderdaadquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Inkel kon z'n wals nu niet doen he?
Doe mij nog maar zo'n Iron Butterfly.
Ik welquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Niemand zit te wachten op de schijtwals, Inkel
quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Veel mooier dan die versie van Nina
Ninaquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Veel mooier dan die versie van Nina
Ik vind het ook wel grappig eigenlijk. toch een soort gimmickquote:
Is dat trouwens Bart Arens in je UI?quote:
NINAquote:
Erg opmerkzaamquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:38 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Is dat trouwens Bart Arens in je UI?
Eerste keer dat ik met lange nummers in aanraking kwam was Godspeed You! Black Emperor op Pukkelpop 2013, voor mijn gevoel 4 nummers in 2 uurquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Bull of Heaven denk, die hebben 'nummers' die tot ver na het einde van het universum doorgaan
Het was in dit geval gewoon meer toeval, want ze waren niet echt bezig met opnemen, maar gewoon even kjken hoe het zou gaanquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Lijkt me dan zo kut als aan het eind je er achter komt dat ze vergeten zijn het record knopje in te drukken.
Deze staan sowieso al in mijn top 10 ongeacht de lengte. Fool's Overture misschien zelfs wel op 1quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:37 schreef DecoAoreste het volgende:
8. Thinking of a Place
9. Fool's Overture
Lekkah.quote:
Ze noemen me niet voor niks de havik.quote:
Bowie klinkt altijd goedquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:38 schreef ShinyStar het volgende:
Wat klinkt Bowie opeens goed na dat vorige nummer
Bij mij staat een jazznummer op 1, track D van het album Black Saint and the sinner Lady.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:37 schreef DecoAoreste het volgende:
Als ik trouwens mijn top 1000 sorteer op lengte van de platen zijn dit de 10 langste:
1. Greatest Show on Earth
2. Count of Tuscany
3. Anesthetize
4. The Poet and The Pendulum
5. Arriving Somewhere
6. I'd Do Anything For Love (albumversie)
7. Avantasia - The Scarecrow
8. Thinking of a Place
9. Fool's Overture
10. Child in Time
Tering wat gaat de tijd toch snel..quote:
In het cafe he, die gasten hebben net een kwartier moeten luisteren naar wat progrock en moeten et over 10 minuten uit, onder begeleiding van een semi-depri nummer van bowie.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Niemand zit te wachten op de schijtwals, Inkel
1. Atom Heart Motherquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:37 schreef DecoAoreste het volgende:
Als ik trouwens mijn top 1000 sorteer op lengte van de platen zijn dit de 10 langste:
2. Count of Tuscany
3. Anesthetize
5. Arriving Somewhere
8. Thinking of a Place
9. Fool's Overture
10. Child in Time
44. The War on Drugs – Thinking Of a Place (41)quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze staan sowieso al in mijn top 10 ongeacht de lengte. Fool's Overture misschien zelfs wel op 1
Ja, ook het eerste trouwens.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vinden jullie een nummer dat een hele plaatkant inneemt nog een laatste nummer op een album?
1,4,5,6,7,10quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:37 schreef DecoAoreste het volgende:
2. Count of Tuscany
3. Anesthetize
5. Arriving Somewhere
8. Thinking of a Place
9. Fool's Overture
10. Child in Time
Jij luistert wel wat meer écht lange platen ja, dat viel me een aantal jaar geleden al opquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1. Atom Heart Mother
2. Static
3. Storm
4. Get Ready
5. Diamond Sea
6. Song for the marching children
7. Just abandoned myself
8. Anesthetized
9. Cop shoot cop
10. Mogwai Fear Satan
Op nummer 1 na allemaal bij de bovenste helft ook. Telegraph Road op 11, die staat ook bij de bovenste helft.
Purple Rain staat op 100 qua lengte in de Mex2000
Nummer 7, wat een goddelijke keuzequote:Op vrijdag 27 december 2024 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1. Atom Heart Mother
2. Static
3. Storm
4. Get Ready
5. Diamond Sea
6. Song for the marching children
7. Just abandoned myself
8. Anesthetized
9. Cop shoot cop
10. Mogwai Fear Satan
Op nummer 1 na allemaal bij de bovenste helft ook. Telegraph Road op 11, die staat ook bij de bovenste helft.
Purple Rain staat op 100 qua lengte in de Mex2000
Ja, als het tenminste de laatste is natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vinden jullie een nummer dat een hele plaatkant inneemt nog een laatste nummer op een album?
Ohja, als je het zo bekijkt, iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |