Je snapt het pas als je zelf dit een keer ervaren hebt. Dit is muzikaal een kunstwerk maken met zn allen, puur uit lekker jammen met elkaar. Helemaal locked in. En dan krijg je soms dit soort resultaten. Ik vind het zelf prachtig.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Dit is wel gewoon pingelen om het pingelen
Rare manier om Dopesmoker te spellen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:33 schreef Hamlapjes het volgende:
De beste veel te lange plaat staat nog altijd niet in de Top 2000: Supper's Ready
+7 minuten.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:33 schreef noodgang het volgende:
Hoe lang moet een plaat zijn om een lange plaat te zijn?
15+ ofzo?quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:33 schreef noodgang het volgende:
Die hoorde ik langs komen met de V500. Vond Sigur Ros vroeger niet veel aan maar ik begon toen toch wel te snappen wat de appeal is.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In mijn top 10 is Popplagid verreweg het langste nummer.
Op de radio is 4+ al lang. Persoonlijk toch wel 8+.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:33 schreef noodgang het volgende:
Mjaquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:32 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Greatest Show on Earth voor mij ook ver ver bovenaan ja. Zonde dat die niet in de Top 2000 staat.
We zijn ongeveer halverwege.quote:
Niet vanzelfquote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Dit is wel gewoon pingelen om het pingelen
En knetterhigh ook nog eens!quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:34 schreef Evenstar het volgende:
In één take gewoon he ..... één take
Dit mag van mij wel doorgaan tot de jaarwisseling.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:34 schreef Evenstar het volgende:
In één take gewoon he ..... één take
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |