The Greatest Show On Earth staat wel op eenzame hoogte. Al komt Arriving Somewhere wel steeds dichterbij.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar de beste lange nummers zijn natuurlijk The End, Child in Time, Arriving Somewhere But Not Here en Shine On You Crazy Diamond.
Nee.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Dit is wel gewoon pingelen om het pingelen
Normaliter smoke ik 2x per week, maar deze maand was wel veel omdat de feestdagen me best onrustig kunnen maken. Bij de top 2000 doe ik het gewoon elke dag want fuck it, maar in januari wil ik weer goed minderen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Lekker, geniet ervan!
Heb zelf nu sinds eind oktober niks meer gerookt na vrijwel dagelijkse 's avonds een paar vape pufjes.
Wilde eens kijken of er nou zo veel verschil zat lichamelijk/mentaal gezien, en valt wel mee.
Merk wel dat ik minder geduldig ben en sneller vloek op mensen die dom deelnemen aan het verkeer
ik heb geen LSD of Wiet ofzo maar rum gaat hier ook lekker opquote:
Tiki takaquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Dit is wel gewoon pingelen om het pingelen
Ja, maar ik vind Tubular Bells ook te zelfverheerlijkend overkomen als ik eerlijk ben.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:31 schreef PzKpfw het volgende:
Dit is toch een lichtelijk betere versie van Tubular Bells.
Tevens terecht.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:31 schreef alopio het volgende:
Kijk die mensen in het cafe haten dat ze hiervoor een kaart hebben gekocht
Greatest Show on Earth voor mij ook ver ver bovenaan ja. Zonde dat die niet in de Top 2000 staat.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
The Greatest Show On Earth staat wel op eenzame hoogte. Al komt Arriving Somewhere wel steeds dichterbij.
Als het nummers moeten zijn die in de Top 2000 staan staat die op eenzame hoogte.
In mijn top 10 is Popplagid verreweg het langste nummer.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
The Greatest Show On Earth staat wel op eenzame hoogte. Al komt Arriving Somewhere wel steeds dichterbij.
Als het nummers moeten zijn die in de Top 2000 staan staat die op eenzame hoogte.
Dat is twee keer dezelfde kaart.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:31 schreef Hamlapjes het volgende:
WIJ LOOOVEN U KOOHOOONING EN HEER
KONING EN HEER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |