Ze hebben vandaag een nog bizarder promofilmpje verspreid:quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:49 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Was dat dat filmpje dat we hier de hamster op moesten vreten
Enige waar ik het faliekant mee oneens ben bij De Wijk.quote:
Bazenvideo inderdaad gemaakt in een bazenland.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze hebben vandaag een nog bizarder promofilmpje verspreid:
[ x ]
Rusland kennende vind ik dit wel lachen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[ x ]
Geen idee of de nabestaanden van dat door Rusland neergeschoten passagiersvliegtuig met kerstmis er net zo over kunnen lachen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:20 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Rusland kennende vind ik dit wel lachen.
Je bent voor vrede maar steunt deze doodscultus? Hypocriet figuurquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:14 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Bazenvideo inderdaad gemaakt in een bazenland.![]()
Hoog tijd dat Ded Moroz die commerciele coke Santa Claus het land uitknikkerd.
Het is niet echt he.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Je bent voor vrede maar steunt deze doodscultus? Hypocriet figuur
Haha, ze schieten de kerstman uit de lucht. Omdat hij uit het buitenland komt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:20 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Rusland kennende vind ik dit wel lachen.
Rusland hé.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Haha, ze schieten de kerstman uit de lucht. Omdat hij uit het buitenland komt.
Haha, mooie AI-animatie ook.
(not)
Eerst moest de hamster in een molentje rennen om het gezin van elektriciteit te voorzien. Daarna werd hij opgegeten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:49 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Was dat dat filmpje dat we hier de hamster op moesten vreten
quote:Hoge voedselprijzen zorgen voor dure feestdagen in Rusland
Hardnekkige inflatie in Rusland heeft de afgelopen maanden de prijzen van basisproducten zoals boter, aardappelen en kip opgedreven. Dat zorgt ervoor dat veel Russen deze feestdagen moeten bezuinigen.
nu.nl
De problemen in Rusland zijn altijd de schuld van alles en iedereen behalve Rusland. Dus dat het eten niet te betalen is zal ook wel de schuld zijn van de VS en de NAVO die Rusland willen slopen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Eerst moest de hamster in een molentje rennen om het gezin van elektriciteit te voorzien. Daarna werd hij opgegeten.
Bekijk deze YouTube-video
Echt wel een niveautje van die Russen.
Overigens mogen ze wel eens naar zichzelf kijken.
[..]
En dan heb je het niet over al die orcs die in dat "bazenland" zonder water en verwarming zitten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:30 schreef luxerobots het volgende:
Overigens mogen ze wel eens naar zichzelf kijken.
[..]
Alsnog zie je in deze reclame toch de inzet van luchtafweer tegen een fantasiefiguur?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:25 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Het is niet echt he.
Santa Claus is net als Ded Moroz en Kabouter Plop uit Vlaanderen, fantasie.
En minder Amerikaanse invloeden is voor iedereen goed, ook voor Nederland.
Dat hele schuldenverhaal en gasleveringen stopzetten is exact hoe het ook met Oekraïne begon.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:29 schreef Jojoke het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)evering-aan-moldavie
Wat zou het doel zijn? Oekraïne gaat geen gas meer doorvoeren aan Europa. Oostenrijk heeft eerder al aangekondigd dat ze zich niet laten chanteren en ze het contract opzeggen met Gazprom, omdat ze zich niet aan het contract houden. Moldavië krijgt ook niet meer geleverd, inclusief Transnistrië. Er zal wel iets te gebeuren staan.
Op zich is schieten op onschuldige vliegtuigen/ vliegende wezens niets raars voor de russische luchtafweer.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[ x ]
quote:
quote:
Gelukkig, ik begon me al zorgen te maken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:03 schreef Discombobulate het volgende:
Enige waar ik het faliekant mee oneens ben bij De Wijk.
Valt me op dat iemand Musk nog een genie noemt. Het is gewoon een totale randdebiel met een veel te ver strekkende invloed.quote:
Normaal ben ik altijd degene hé die zich vreselijk irriteert aan dat Rob de Wijk gebash.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gelukkig, ik begon me al zorgen te maken.
I know.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:58 schreef Discombobulate het volgende:
Normaal ben ik altijd degene hé die zich vreselijk irriteert aan dat Rob de Wijk gebash.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |