allebei dan maarquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
A Winter's Tale wat mij betreft.
Terwijl iedereen weet dat Innuendo de beste isquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:27 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik heb echt de indruk dat er een hele grote groep mensen is die maar blindelings op Bohemian Rhapsody stemmen en de rest dan aanvullen met overige Queen-nummers.
Die mag van mij wel blijvenquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
I want it all moet er als eerste uit.
Biertje uit de 19e eeuw?quote:
Maar dan wissel ik wel graag Bohemian Rhapsody en Innuendo.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
I want it all moet er als eerste uit.
Dan zitten we in een impassequote:
is er al bekend hoeveel stemmers er tussen #1 en #2 zaten?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl iedereen weet dat Innuendo de beste is
Maar ik vind die Bohemian Rhapsody stemmers ook niet erg, anders krijg je straks Coldplay op 1
Ja dan brabbelt ie verder in die taal, maar dan hogerquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:27 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Kan je nog een stukje doen?
Zegt mij ook niks
Pff, wat een gedoe.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Neuh, want altijd uitgeput en vermoeid
Eigenlijk als ik teveel heb gedaan/teveel prikkels/oververmoeid. Dan moet eerst alles weer ontspannen en dat kan uuuuuren duren
Dat is echt dé reden dat ik overweeg volgend jaar op Bohemian Rhapsody te stemmen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl iedereen weet dat Innuendo de beste is
Maar ik vind die Bohemian Rhapsody stemmers ook niet erg, anders krijg je straks Coldplay op 1
I'm going slightly mad moet als hoogste queen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:28 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Maar dan wissel ik wel graag Bohemian Rhapsody en Innuendo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |