Nederlands is moeilijkquote:
Op zich zijn geijkte klassiekers vaak geijkte klassiekers met een reden.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Morgen en overmorgen zijn mooie dagen. Daarna wordt het meer geijkte klassiekers en overschatte troep uit Nederland.
Cupido vind ik wel z'n ergste ja. Of Lauraquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik ben dom, niet op me lettenquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar als jij mij light bent?
Of bedoel je dat ik prik heb?
waarom gebruik je dan ook engels....quote:
Jij bent premiumquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar als jij mij light bent?
Of bedoel je dat ik prik heb?
Ja, absoluut. Maar dit soort nummers als nu hoor je eens per jaar.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Op zich zijn geijkte klassiekers vaak geijkte klassiekers met een reden.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]Oh shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die viel niet
it was a long way thereWir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
Noem je mij nou licht?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nederlands is moeilijk
Maar nee, zwaarder dan mij zijn is best knap.
Dat ze eindeloos rondjes rennen door grotten. Daar zat ook Tubular Bells onder tochquote:
Shitquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:36 schreef Isorden het volgende:
Iedereen die op de bankzitters stemt mag meteen worden gedeporteerd.
Ik zing dit lied voor jou alleen vind ik nog ergerquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Cupido vind ik wel z'n ergste ja. Of Laura
Ja dan hebben ze nog een lange weg te gaanquote:
Ja, je straalt van binnenquote:
Ik denk dan toch aan car chases met B&A, en één politieauto en de boevenquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat ze eindeloos rondjes rennen door grotten. Daar zat ook Tubular Bells onder toch
Dat is nog “leuk” vanwege de Ome Henk-versie.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zing dit lied voor jou alleen vind ik nog erger
Awwwquote:
Mag The Scientist wel? Qua Coldplay?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:37 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik wacht op de volgende Coldplay, maar it's a long way there.
(nee grapje dit is ook een mooi nummer, lynch me niet)
Moet je nagaan dat die niet het slechtste nummer hebben gemaakt wat Cupido heet.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:36 schreef Isorden het volgende:
Iedereen die op de bankzitters stemt mag meteen worden gedeporteerd.
Dat was Jantje Smit. Groot verschil.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zing dit lied voor jou alleen vind ik nog erger
Dan denk ik ook meteen aan de Starsky & Hutch droomwereldquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:37 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik denk dan toch aan car chases met B&A, en één politieauto en de boeven
Van denkbeeldige draakjes?quote:
Moet je niet aan mij vragen, ik vind bijna al hun muziek wel mooiquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:38 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Mag The Scientist wel? Qua Coldplay?
of gewoon plutoniumquote:
Niks mag qua Coldplayquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:38 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Mag The Scientist wel? Qua Coldplay?
How long do I have to climb up on the side of this mountain of minequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |