De Riviertje Groepquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:31 schreef MTheBassman het volgende:
Hiervan vergeet ik ook altijd van wie dit is.
Zeg je nu dat essnhills...quote:
Heb voor Tubular bells al genoeg gifs en plaatjesquote:
Ja daarna mogen ze weer wegrennenquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:32 schreef EDMAN- het volgende:
Hoelang mogen deze mensen nu in het café blijven? Uurtje?
Je zegt dat JIJ light bentquote:
Zin. In.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb voor Tubular bells al genoeg gifs en plaatjes
Is wel ver lopen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daarna mogen ze weer wegrennen
Ja ik moet op google images klotenquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken maar..quote:
Morgen en overmorgen zijn mooie dagen. Daarna wordt het meer geijkte klassiekers en overschatte troep uit Nederland.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Elk uur heeft zijn eigen Gé, maar de gemiddelde kwaliteit gaat langzaam omhoog
Ahja begrijpelijkquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik kreeg een error, had gelijk Take the Long Way Home in mijn hoofd van Supertramp
Dat is niet de moeite toch?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
De laatste moet stofzuigenquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wanneer komt dat genot?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die komt vannacht?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb er een shitload in mn imgurquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja ik moet op google images klotenIk ben hier niet heel goed in.
Cupido - anti-genotquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen Stilte in de Storm en Als de morgen is gekomen vind ik minder vervelend dan Als je lacht, qua Top 2000-noteringen.
Ja maar als jij mij light bent?quote:
Bassie en Adriaan?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |