SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Gifjes:![]()
Money, money, money... it's so funny...quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:47 schreef Momo het volgende:
Hoezo zijn de partijen niet op Via Play open kanaal vanavond?
quote:Plompzakker
Ze hebben een moderator die Plompzakker heet. Dit figuur is een zwaar gestoord misselijkmakend figuur die stinkt naar hondenpoep. Dit komt doordat Plompzakker zijn echte naam Wilbertus is, een 78-jarige man die niet meer zindelijk is en dagelijks verschoond wordt door zijn dochter Carlijn. Deze Plompzakker was in zijn jeugd lid van Children of God. Misselijkmakende opa dus
@:wereldgozer ookquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:48 schreef Anneloos het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 27 december 2024 20:47 schreef fetX het volgende: [..] Ik ook. Tot nu toe elke 9-darter live gemist![]()
Viaplay wil centjes verdienenquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:47 schreef Momo het volgende:
@:wereldgozer ookquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:48 schreef Anneloos het volgende:
[ afbeelding ] Op vrijdag 27 december 2024 20:47 schreef fetX het volgende: [..] Ik ook. Tot nu toe elke 9-darter live gemist![]()
Ik neem geen via plee alleen voor dartsen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Money, money, money... it's so funny...
Tot de kerst uitzenden en dan cashen...quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:47 schreef Momo het volgende:
Zijn neus heeft dezelfde kleur. Ik denk dat die 2 dingen iets met elkaar te maken hebbenquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:49 schreef yvonne het volgende:
Heeft die presentator het aan z'n hart? Moet je de kleur van z'n hand zien. Is niet goed hoor.
F1quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik neem geen via plee alleen voor dartsen.
Die steekt 3 peuken op tijdens elke sessie.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:49 schreef yvonne het volgende:
Heeft die presentator het aan z'n hart? Moet je de kleur van z'n hand zien. Is niet goed hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |