Retteketet Sheeran?quote:
Schuiftrompet Sheeran.quote:
Vind Vibe en Karma Climb best goed te doenquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Editors altijd goed
Nou ja, behalve het nieuwere werk, maar dat staat er gelukkig ook niet in.
Sugar was nog van ongekende kwaliteitquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Editors altijd goed
Nou ja, behalve het nieuwere werk, maar dat staat er gelukkig ook niet in.
Stond vanochtend weer bij de tramhaltequote:
Die kop van Ribery blijft goudquote:
Stond er een man met z'n handen in zn zakken.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Stond vanochtend weer bij de tramhalte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ghe ghe ghequote:
sommige mensen wassen gewoon hun beddengoed....quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Stond er een man met z'n handen in zn zakken.
Die zei:"ik voel me klote"spastische schouderlach genotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Huh? Hoe danquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
sommige mensen wassen gewoon hun beddengoed....
quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Stond er een man met z'n handen in zn zakken.
Die zei:"ik voel me klote"dag Youp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Ossegalzeep en een grote teil in de tuin en warm waterquote:
de tuin is toch buiten? dat is eng.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ossegalzeep en een grote teil in de tuin en warm water
Oh absoluut! Dat hele album was wel prima. In Dream ook nog wel maar daarna ging het wel bergafwaarts.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sugar was nog van ongekende kwaliteit
Ik wissel de laatste tijd af in welk bed ik thuis slaap. Ene avond in de ene kamer,volgende avond in de andere kamerquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
sommige mensen wassen gewoon hun beddengoed....
t mag in de achtertuin of op het balkonquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
de tuin is toch buiten? dat is eng.
Spotlightquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand nog tips voor leuke films die zich afspelen op of rondom krantenredacties?
buiten = buitenquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
t mag in de achtertuin of op het balkon
Spotlightquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand nog tips voor leuke films die zich afspelen op of rondom krantenredacties?
dan nog wordt wassen van het beddegoed aangeraden ipv 10 jaar te laten liggenquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik wissel de laatste tijd af in welk bed ik thuis slaap. Ene avond in de ene kamer,volgende avond in de andere kamer
Ik vind dat wel grappig dat mensen dat zo verschillen interpreteren. Misschien ben ik wel meer gewend qua verschillende stemmen.quote:
ach dit keer was ie best in shape.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |