ja dat ene nummer dat Lennon zo leuk vond.... met die clip met die apenmaskersquote:
Dat nummer begint raar, de eerste paar noten is het net de Macarenaquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:31 schreef essnhills het volgende:
Het origineel is wel beter Bekijk deze YouTube-video
je kon het je idd goed herinnerenquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[..]
Kan niet geloven dat ik m correct gegokt had
Koop een oudejaarslotquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk heb je je er destijds zo druk om gemaakt dat het een core memory is gewordenquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[..]
Lazy song? Geen idee of ie dat nog leuk vindt.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat ene nummer dat Lennon zo leuk vond.... met die clip met die apenmaskers
Ik acht die kans zeer aannemelijk jaquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je je er destijds zo druk om gemaakt dat het een core memory is geworden
ja die!quote:
Vuile slet Sheeran?quote:
Hij wist hem gisteren wel met Hitsterquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lazy song? Geen idee of ie dat nog leuk vindt.
Humor van Giel Beelen.quote:
heel goed. altijd trouw blijven aan je jeugdliefdesquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij wist hem gisteren wel met Hitster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |