SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh kak ik zie het![]()
![]()
Niet voor het eerst![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekkere tt manOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Joewel ik moest tekst weghalenquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:51 schreef Lovely het volgende:
Hoe kan je de TT verkloten als je niks aan veranderd
dat met dianaSmile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Dat is het enige wat je hebt laten staanquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Joewel ik moest tekst weghalen
dat met dianaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ohquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat met diana
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb het al geregeldOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Is goed geluktquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat met diana![]()
![]()
![]()
Bedankt voor het fixenquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat is het enige wat je hebt laten staan
Smile, it's free therapy.![]()
Nu heb ik het gedaanquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Allemaal tr op Sp3c zettenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Gelijk zoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: