Net een nieuwe bank he.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik mocht van mevrouw alopio niet met broekje uit kijken
quote:
Heus welquote:
quote:
ja maar over cranberries dat was ook en foutmeldingquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat ging over At Last.
en niet alles zo serieus nemen Mario de pizzabakker
Is dat Kermit de Flikker op jouw foto?quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:42 schreef Dagoduck het volgende:
Zag ik nou Kermit in de studio?
[ afbeelding ]
Lijflied van Jeffrey Dahmer?quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:42 schreef Isorden het volgende:
ONE OF THESE DAYS
I'M GOING TO CUT YOU INTO LITTLE PIECES
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dat klopte wel jij zat foutquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar over cranberries dat was ook en foutmelding
lekker zwaaien met die 30mquote:
The Gaping Frogquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Is dat Kermit de Flikker op jouw foto?
Kermit de GOATse.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Is dat Kermit de Flikker op jouw foto?
quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:42 schreef Dagoduck het volgende:
Zag ik nou Kermit in de studio?
[ afbeelding ]
Zelfs zover dat ik het nu voor het eerst hoorquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Racoon heeft volgens mij serieus als experiment geprobeerd hoe debiel ze hun teksten kunnen maken en dat mensen er toch naar luisteren.
Ze kunnen heel ver gaan dus.
en zo te zien aan je oorlellen heeft het gesmaakt...quote:
Ook mooi dat ie bij die opname zo tekeer gaat dat ie zn drumstok kwijt raakt, en gewoon keismooth improviseert terwijl hij een nieuwe paktquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:43 schreef Perrin het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa drumgasme.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |