Net een nieuwe bank he.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik mocht van mevrouw alopio niet met broekje uit kijken
quote:
Heus welquote:
quote:
ja maar over cranberries dat was ook en foutmeldingquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat ging over At Last.
en niet alles zo serieus nemen Mario de pizzabakker
Is dat Kermit de Flikker op jouw foto?quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:42 schreef Dagoduck het volgende:
Zag ik nou Kermit in de studio?
[ afbeelding ]
Lijflied van Jeffrey Dahmer?quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:42 schreef Isorden het volgende:
ONE OF THESE DAYS
I'M GOING TO CUT YOU INTO LITTLE PIECES
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dat klopte wel jij zat foutquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar over cranberries dat was ook en foutmelding
lekker zwaaien met die 30mquote:
The Gaping Frogquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Is dat Kermit de Flikker op jouw foto?
Kermit de GOATse.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Is dat Kermit de Flikker op jouw foto?
quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:42 schreef Dagoduck het volgende:
Zag ik nou Kermit in de studio?
[ afbeelding ]
Zelfs zover dat ik het nu voor het eerst hoorquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Racoon heeft volgens mij serieus als experiment geprobeerd hoe debiel ze hun teksten kunnen maken en dat mensen er toch naar luisteren.
Ze kunnen heel ver gaan dus.
en zo te zien aan je oorlellen heeft het gesmaakt...quote:
Ook mooi dat ie bij die opname zo tekeer gaat dat ie zn drumstok kwijt raakt, en gewoon keismooth improviseert terwijl hij een nieuwe paktquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:43 schreef Perrin het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa drumgasme.
[ afbeelding ]
wij fokkers houden toch niet van buitenlicht?quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Uiteraard, gordijnen open en alles
quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
en zo te zien aan je oorlellen heeft het gesmaakt...
Je kunt beter de tomatensaus daar even weg halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
hardstikke fout. is gewoon een coverquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee cranberries heeft geen coverversie ,hebben alles selfs geschreven
Welk licht? Was de hele dag donkerquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij fokkers houden toch niet van buitenlicht?
quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:44 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Jawel op die ene cd die hebben veel coversquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee cranberries heeft geen coverversie ,hebben alles selfs geschreven
Een ouderwetsch oorgasmequote:Op vrijdag 27 december 2024 19:44 schreef LTVDK het volgende:
Deze plaat blijft gewoon met de minuut lekkerder worden
de mist was wit...quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Welk licht? Was de hele dag donker
noorderlichtquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Welk licht? Was de hele dag donker
Die 30cm moet ook weleens licht hebben om te groeienquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij fokkers houden toch niet van buitenlicht?
Pest hem nou niet zo...quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
hardstikke fout. is gewoon een cover
Zelfde mensen die op Jip stemmen denk ikquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:45 schreef LTVDK het volgende:
Beetje jammer dat dan dit er achteraan komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |