Jaquote:
Ze staan ook op de site van Piņo of Wikipedia.quote:
Ja zoiets. Wel bijzonder. Uitstekende band uiteraard, maar blijkbaar duurt het even voor dat doorsijpelt.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Of mensen beseffen eindelijk dat The Cranberries meer zijn dan alleen Zombie
jawel, al jarenquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:26 schreef mario390 het volgende:
hallo dreams van cranberries is geen cover van fleetw. mac
Pino GODquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze staan ook op de site van Piņo of Wikipedia.
Niet dat Mexi niet te vertrouwen is, maar voor in het algemeen.
Hmmmquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik word al geindoctrineerd met de T2K sinds 1999.
Toen was ik net 9 geworden in december.
@:Essnhills mond houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Emmely is zelf ook fijn.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat een fijne muziek..kan die Emmely niet de hele lijst doen?
Ja, maar ik wil t graag in excel hebben.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze staan ook op de site van Piņo of Wikipedia.
Niet dat Mexi niet te vertrouwen is, maar voor in het algemeen.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Same here. Maar iets ouder -> 1985
Geen zorgen, ik ben er nogquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
HmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar vroeg ik gelukkig totaal niet om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Nee, dat is juist het leuke aan de lijst.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Worden jullie soms ook weleens moe van al die verschillende muziek?
Fokken zolang het kan.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:27 schreef Dagoduck het volgende:
Gelukkig hebben wij ons leven niet verknoeid
Huilende teelballen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:27 schreef alopio het volgende:
Matthijs van N doet nu een broekje uit
Nee wij zitten al jaren hier ons nuttig te makenquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:27 schreef Dagoduck het volgende:
Gelukkig hebben wij ons leven niet verknoeid
hij zit ergens in het westen vast en zeker... laat hem daar maar blijven met zn broek op zn knieënquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:27 schreef alopio het volgende:
Matthijs van N doet nu een broekje uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |