Ik vond deze versie wel iets minder spannendquote:
gaat heenquote:
Oeh goed uurtjequote:Op vrijdag 27 december 2024 18:58 schreef Isorden het volgende:
1159 Gimme All Your Lovin' ZZ Top[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
1158 Big In Japan Alphaville![]()
![]()
1157 Uninvited Alanis Morissette![]()
1156 Avalon Roxy Music![]()
1155 Dreams The Cranberries![]()
1154 Yesterday When I Was Young Charles Aznavour![]()
1153 At Last Etta James![]()
1152 Why Does My Heart Feel So... Moby![]()
1151 Hee Joh Jip Racoon![]()
![]()
![]()
1150 One Of These Days Pink Floyd![]()
![]()
![]()
![]()
1149 Way Down We Go Kaleo![]()
1148 If You Tolerate This Your... Manic Street Preachers![]()
1147 You Do Something To Me Paul Weller
quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet een leuk feitje over de drummer van het volgende nummer.
Ja, kutquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:00 schreef Isorden het volgende:
Iemand nog een leuke anekdote over de 1e artiest van komend uur?
Daar win je geen wedstrijden mee nee.quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond deze versie wel iets minder spannend
Naakt ingezongen?quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
volgens mij heeft het weinig te maken met een kut.quote:
Haar haar is erg kroezig dus het kan bij haar niet te lang nee, maar volgens mij is het gewoon echt.quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zwarte vrouwen kunnen geen lang haar groeien
Echt, een grap met een baard..quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
De enige gelijkenis is dat het gaat om een plek waar bij sommigen haar op zit en bij anderen dan weer niet.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
volgens mij heeft het weinig te maken met een kut.
Jan Pier Tjoris en Corneel?quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:00 schreef Isorden het volgende:
Iemand nog een leuke anekdote over de 1e artiest van komend uur?
De drummer mag ondanks zn achternaam niet meevaren.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jan Pier Tjoris en Corneel?
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:01 schreef Bargehassus het volgende:
Mede namens @:Paul : kunnen jullie die komende uren waardering in een spoiler zetten? Bij voorbaat dank.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:01 schreef Bargehassus het volgende:
Mede namens @:Paul : kunnen jullie die komende uren waardering in een spoiler zetten? Bij voorbaat dank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
- Maar had Lady Gaga onder haar vleesjurk nu ook een hamstring?
Neequote:Op vrijdag 27 december 2024 19:01 schreef Bargehassus het volgende:
ZZ Top?quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Echt, een grap met een baard..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |