Ik denk dat de BR105 nog wel even op zich laat wachten.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:25 schreef derLudolf het volgende:
Wat gaan de NS Vectrons doen dan tot die tijd? Of gaan die terug naar de leasemaatschappij en gaat ICE L past naar Amsterdam zodra BR105 is geleverd en goedgekeurd?
Beidequote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:31 schreef derLudolf het volgende:
Productie van de ICE L stammen of van BR105?
Die locs ergens parkeren klinkt mij als de meest waarschijnlijke optie. Als je ze terugstuurt naar de leasemaatschappij gaan ze meteen naar een volgende klant, en zie dan maar weer eens vervangende locs geregeld te krijgen wanneer de ICE L in dienst komt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:25 schreef derLudolf het volgende:
Wat gaan de NS Vectrons doen dan tot die tijd? Of gaan die terug naar de leasemaatschappij en gaat ICE L past naar Amsterdam zodra BR105 is geleverd en goedgekeurd?
Heb je een bron voor deze bewering, kan het namelijk nergens verifiëren?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:54 schreef Peterselieman het volgende:
Het lijkt erop dat de ICE 3 Neo ingezet gaat worden op de IC Berlijn tot de Talgo's in gaan stromen. Er wordt een startdatum van 1 december genoemd voor de ICE 3 Neo
Op de baan houden dus en vooral niet slopen… Ze komen meteen al van pas.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:17 schreef Peterselieman het volgende:
Probleem is dat de ICE 3M er uit gaat
Of het daar nou heel beter van wordt...quote:Op zondag 2 februari 2025 09:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Op de baan houden dus en vooral niet slopen… Ze komen meteen al van pas.
Dan had ik liever dat de ICE-TD of de MET-Treinstammen op de baan bleven. De ICE-3M is technisch gezien gewoon op.quote:Op zondag 2 februari 2025 09:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Op de baan houden dus en vooral niet slopen… Ze komen meteen al van pas.
De stoptrein Groningen - Zwolle heeft een tijd lang met DM'90 gereden.quote:
https://somda.nl/forum/26756/p814521/Ontwikkelingen-IC-Berlijn/quote:Op zondag 2 februari 2025 07:10 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Heb je een bron voor deze bewering, kan het namelijk nergens verifiëren?
Voorlopig zijn de rijtuigen nog niet toegelaten en ook van de loc heb ik nog geen berichten gehoord dat ie spoedig naar NL komt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:25 schreef derLudolf het volgende:
Daarvoor zelfs nog met Plan U. Dat schoot echt niet op.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De stoptrein Groningen - Zwolle heeft een tijd lang met DM'90 gereden.
Zelf een keer de stopperende IC Zwolle - Leeuwarden met DM'90 gehad
Ja, zo'n gast die zijn rijbewijs bij een pakje boter had gekregenquote:Op zondag 2 februari 2025 21:29 schreef derLudolf het volgende:
Voorlopig is dat nog een IC, hoewel dat in de nabije toekomst kan veranderen. We hadden het er net over.
Vanuit Rheine / Bad Bentheim met de bus naar Hengelo hebben een aantal lieden hier ook geen beste ervaring mee. @:dr_Flash @:dennistd @:Peterselieman
Heb ik gezien, maar bij de Duitsers heb ik nog geen bevestiging gezien van dit gerucht.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
https://somda.nl/forum/26756/p814521/Ontwikkelingen-IC-Berlijn/
Maar goed, eerst zien, dan geloven.
Wat een beetje technologische vooruitgang al niet kan doen. Hoeveel efficiënter zouden die motoren geworden zijn? Hoeveel stiller?quote:Op zondag 2 februari 2025 21:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Daarvoor zelfs nog met Plan U. Dat schoot echt niet op.
Wel ten koste van het bediend buffet maar daar hoor je niemand over.quote:Op zondag 2 februari 2025 23:42 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Wat een beetje technologische vooruitgang al niet kan doen. Hoeveel efficiënter zouden die motoren geworden zijn? Hoeveel stiller?
Je denkt dat NS Int zomaar op eigen houtje gaat besluiten om dat aan de medewerkers te communiceren (waardoor dit nieuws ook naar buiten kon komen)?quote:Op zondag 2 februari 2025 22:02 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Heb ik gezien, maar bij de Duitsers heb ik nog geen bevestiging gezien van dit gerucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |