Omwquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:14 schreef ok01 het volgende:
Mn maagdenvlies groeit spontaan weer aan als ik Suus en frek voor
there is a wrong-way driver on the A15quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:13 schreef TLC het volgende:
Wat is spookrijder eigenlijk in t Engels ? Dat heb ik nooit van Bassie en Adriaan geleerd
Silver linings inderdaad!quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:14 schreef Fred_B het volgende:
Laten we in elk geval blij zijn dat Suus en Freek niet meegaan naar het ESF.
Spookrider.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:13 schreef TLC het volgende:
Wat is spookrijder eigenlijk in t Engels ? Dat heb ik nooit van Bassie en Adriaan geleerd
Ja de muziek begint nuquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:15 schreef LTVDK het volgende:
Gaat dit nummer nog beginnen of blijft het dit deprimerende gejengel
Nou ja. Zo ontzettend veel beter zijn de liedjes van Claude ook weer niet. Daarom snap ik de jubelstemming ook niet.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:14 schreef Fred_B het volgende:
Nu komt er onweerquote:
Vag vieve vriendjes.quote:
Ik verwacht ook niets, maar goed, het had erger gekund.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. Zo ontzettend veel beter zijn de liedjes van Claude ook weer niet. Daarom snap ik de jubelstemming ook niet.
Maar wie weet gaat hij ons verrassen.
Wat niet is kan nog komenquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:14 schreef Fred_B het volgende:
Zou dat juist willen zien, als een soort reality checkquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:14 schreef Fred_B het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |