wrong-way driverquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:13 schreef TLC het volgende:
Wat is spookrijder eigenlijk in t Engels ? Dat heb ik nooit van Bassie en Adriaan geleerd
En dat ze dan winnenquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zou dat juist willen zien, als een soort reality check
Ghostrider, heeft Nicolas Cage nog wel eens een film over gemaaktquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:13 schreef TLC het volgende:
Wat is spookrijder eigenlijk in t Engels ? Dat heb ik nooit van Bassie en Adriaan geleerd
Dan ligt het aan het smakeloze publiek?quote:
Ze hadden ook Dries Roelvink kunnen sturen ja.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niets, maar goed, het had erger gekund.
En als ie dan ook een boek schrijft voor iemand anders is het een GhostWriterRiderquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ghostrider, heeft Nicolas Cage nog wel eens een film over gemaakt
Ja je weet niet wat de rest stuurt hequote:Op vrijdag 27 december 2024 16:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan ligt het aan het smakeloze publiek?
Twee zelfsquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ghostrider, heeft Nicolas Cage nog wel eens een film over gemaakt
Dan moet de andere landen wel heel hard falen zegquote:
Nee, die is van Doe Maar.quote:
fixedquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:20 schreef Fred_B het volgende:
Doe maar geen ingestudeerde grapjes Ruud.
ow die heb ik gemistquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Vanaf hier geteld wel. We hebben er al 2 gehad.
Deze is wel lekker hoorquote:
Drinken?quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat kan Ruud precies? Behalve zich verspreken?
Ademen?quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Drinkenquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik bestel meestal toch de McKroketquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Das geen huis, da's een McMansion
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |