Ik ookquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:55 schreef TLC het volgende:
Ik ben zowel weleens in Duitsland en in de US of A geweest, het komt wel dichtbij zo
quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:54 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ben niet zo van Rammstein maar deze kan ik wel waarderen
Ik ben een keer van de VS naar Duitsland gevlogenquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:55 schreef TLC het volgende:
Ik ben zowel weleens in Duitsland en in de US of A geweest, het komt wel dichtbij zo
I just cant get you outta my headquote:
(deze post ga ik subtiel negerenquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:57 schreef alopio het volgende:
Weer een kutuur
Ik ga een uur wat anders doen
Mooi uurtje om ff de Snob te luisteren me dunktquote:
Nee, we moeten nog eens een ESF-barbecue in een achtertuin regelen. Bij @Cyan9 bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
(deze post ga ik subtiel negeren)
Er is nog nooit bewust een FOK!ker bij me thuis geweest. @:cyan9 kwam nog het dichtste bij, toen hij me thuis afzette.
Ik van Toronto naar Frankfurt, maar aangezien Trump Canada wil hebben telt dat ook meequote:Op vrijdag 27 december 2024 15:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben een keer van de VS naar Duitsland gevlogen![]()
A380 van LA naar Frankfurt
Ow, dat vind ik wel een goede! Hij heeft daar vast genoeg ruimte voorquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, we moeten nog eens een ESF-barbecue in een achtertuin regelen. Bij @:cyan9 bijvoorbeeld.
Nuttig maken? Jij?quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:58 schreef LTVDK het volgende:
Bijzonder weinig boeiends komend uur, alleen Sky And Sand is nog wel leuk. Goed moment om eindelijk mezelf eens nuttig te maken
Ik van Salt Lake City naar Düsseldorfquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben een keer van de VS naar Duitsland gevlogen![]()
A380 van LA naar Frankfurt
Ja dat kan ik ook wel eens hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |