Wel als het om de alcoholwet gaat, denk ik.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat het niet mag zegt niet zoveel daar geloof ik
Dit is een ballad, Poison toch niet?quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:35 schreef -XOR- het volgende:
Ook niet de beste van uit het oeuvre Alice Cooper, wel dezelfde bombastiek als het eveneens overgewaardeerde poison.
Niet bijzonder wel prima voor erbij in de lijstquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:36 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind deze overigens ook niet super bijzonder nee
Ja ik ben dat Poison stemgeluid gewend, dan matcht dit nietquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is een ballad, Poison toch niet?
Slang? SLANG? SLAAAAAAAANGquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Slang? SLANG? SLAAAAAAAANGWel massief dat ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
En zijn andere broer Tommy is ook al even dood.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, zijn broer Dion kon weer niet.
Klopt maar beide nummers worden op een manier gebracht alsof we het idee moeten krijgen naar een muzikaal epos te luisteren.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is een ballad, Poison toch niet?
Al besprokenquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Slang? SLANG? SLAAAAAAAANGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Dat heeft ie dan bij dat nummer van net wel slecht gedaan.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt maar beide nummers worden op een manier gebracht alsof we het idee moeten krijgen naar een muzikaal epos te luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |