Kan de muziek prima los zien van wat de artiest mogelijk heeft misdaan...quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat mensen nog op criminelen stemmen
Ja dat ookquote:
Dit jaquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:31 schreef PippenScottie het volgende:
Mobiel fokken is kut, maar de hele dag een laptop meezeulen is nog kutter
Dit kan geen toeval meer zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:31 schreef Diaan73 het volgende:
Het café lijkt ook el een kinderspeelparadijs. Jeetje wat veel jonge kinderen.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:31 schreef datismijnmening het volgende:
Even ongepast aan vrouwen zitten. BRB
Laat hem gewoon Italiaanse klassiekers vernaggelen inderdaad.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:32 schreef alopio het volgende:
Ik heb zo’n grafhekel aan de John Ewbank liedjes
quote:
quote:
Je kind mee naar het cafe meenemenquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:31 schreef Diaan73 het volgende:
Lopen ze ook allemaal met 5 bier rond?quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:31 schreef Diaan73 het volgende:
Kitsch met een hoofdletter Kquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:32 schreef alopio het volgende:
Ik heb zo’n grafhekel aan de John Ewbank liedjes
Na dit lied welquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lopen ze ook allemaal met 5 bier rond?
quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dat ene gifje waarin hij opduikt.gif
Dan zie ik soms dat ze bij die kleine kinderen zo'n noise cancelling koptelefoon hebben. Maar ik denk dan: hebben die geen oppas ofzo?quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Je kind mee naar het cafe meenemen
Ja leuk uitje op de dag na de Tweede Kerstdagquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Je kind mee naar het cafe meenemen
Wat vervelendquote:
Gewoon in de ballenbak dumpen bij ikeaquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dan zie ik soms dat ze bij die kleine kinderen zo'n noise cancelling koptelefoon hebben. Maar ik denk dan: hebben die geen oppas ofzo?
Nee dat mag niet hè?quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lopen ze ook allemaal met 5 bier rond?
Morgenochtend pas weer je volgende kansquote:
Ja, ik meen dat hij er Alicequote:
Dat het niet mag zegt niet zoveel daar geloof ikquote:
Aangepastquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:35 schreef essnhills het volgende:
Cause I know I
Let you drown
In ohhhhhh so many ways
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |