Pak een pc/laptop.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zat nog op de oude layout, bij de nieuwe heb ik 'm
Maar vind het nu lastig om quotes op m'n eigen posts te vinden
Fok mobiel is kut.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Bedankt voor uw stem op Coldplay.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:26 schreef TLC het volgende:
De vrouw van Pieter Omtzigt heeft hierop gestemd
mobiel fokken is en blijft kut.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
OK Dannyquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Fok mobiel is kut.
En ja spreek uit ervaring
Blijven doneren
Danny is even druk met zijn nieuwe hobby.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Fok mobiel is kut.
Blijven doneren
quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik zit al jaren mobiel te FOK!kenquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Fok mobiel is kut.
Blijven doneren
Tja als ik semi gezellig aan het doen ben is het handig om mobiel te kunnen baggererenquote:
Robert Plant > Robert Cray > Robert Long > Roberto Jackettiquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:28 schreef Isorden het volgende:
[..]
Robert Plant > Robert Cray > Robert Long
Ik ook dus ben eraan gewentquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zit al jaren mobiel te FOK!ken
Ja maar jij bent onrealistisch bekwaam daarmeequote:Op vrijdag 27 december 2024 15:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zit al jaren mobiel te FOK!ken
Vooral heel snel er voorbij rijdenquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:29 schreef Isorden het volgende:
De reis is belangrijker dan het volgende nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |