Opzoeken en stemrecht ontnemenquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:20 schreef Fred_B het volgende:
“Ik heb alleen maar op ABBA gestemd”
Daarvoor is dus een regel van een maximum aan het aantal keer dezelfde artiesten nodig.
Nee theezakje was net alquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Hoef geen bejaarden te teabaggen hoor
Het busjequote:Op vrijdag 27 december 2024 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een Turk, een Marokkaan en een Antilliaan zaten in een busje. Wie reed?
De politiequote:Op vrijdag 27 december 2024 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die ligt eruit zeker?quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:21 schreef peaceman het volgende:
hier had Intro/Sweet Jane kunnen staan
Je kan instellen dat ie eronder ze laat zienquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Is er trouwens een manier op de mobiele site om makkelijker emotes in te voeren? Tis dat ik er een aantal uit m'n hoofd ken, maar blijft toch echt aids om ze te typen
Sweet Janequote:Op vrijdag 27 december 2024 15:21 schreef peaceman het volgende:
hier had Intro/Sweet Jane kunnen staan
Gewoon alleenquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Is er trouwens een manier op de mobiele site om makkelijker emotes in te voeren? Tis dat ik er een aantal uit m'n hoofd ken, maar blijft toch echt aids om ze te typen
De agent?quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
ja. smakeloos landquote:
Moet je ook wel je kop bij houdenquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:21 schreef Dagoduck het volgende:
"But she never lost her head
Even when she was giving head"
Jeetje.
Als je onderaan op het.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Razend, ziedend, pislink.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:21 schreef LTVDK het volgende:
Lekker wokken on the wild side
[ afbeelding ]
Nee, Lou Reedquote:
Die zie ik nietquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als je onderaan op het.-teken klikt,klappen alle emoties open.
Nee, even flink zijnquote:
quote:
quote:
Davina?quote:
Zat nog op de oude layout, bij de nieuwe heb ik 'mquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Naast preview en invoeren staat een smiley.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |