Soms het idee dat ze hier al 130 rijden in de straatquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of nouja, eigenlijk wilde hij heeeeel het land 130. Het liefst nog inclusief bebouwde kom voor mijn gevoel. Maar goed.
Het is toch bizar en hilarisch tegelijk. Helaas zijn dit de mensen die nu ons land leiden.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:52 schreef alopio het volgende:
[..]
En dan trots melden dat het op 90km snelweg kan
Hij had wel beide rijrichtingen meegenomen
Groen met gember en sinaasappelquote:
NWS / 195 km/h in de bebouwde komquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Soms het idee dat ze hier al 130 rijden in de straat
Met een koelbox vol bierquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik rij overmorgen met een Duitser mee naar Praag,
Een grote klucht ja. Ach we kunnen wel lachenquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is toch bizar en hilarisch tegelijk. Helaas zijn dit de mensen die nu ons land leiden.
Ik ga ook even wat zetten denk ikquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:52 schreef essnhills het volgende:
Ik drink nu groene thee met gember en sinaasappel
Worden die live gespeeld?quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Vind dit niks, maar er zijn ergere nummers gemaakt over 9/11. Die moet vermoedelijk ons nog overkomen
Geen koelbox, gewoon een paar bijzondere biertjesquote:
Wij kijken jullie aan Live!quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Vind dit niks, maar er zijn ergere nummers gemaakt over 9/11. Die moet vermoedelijk ons nog overkomen
ik doe mee volgend jaar schatquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:48 schreef LTVDK het volgende:
Ik blijf gewoon stug elk jaar The Model stemmen tot die er een keer in staat
Autobiografisch stukjequote:Op vrijdag 27 december 2024 14:55 schreef Dagoduck het volgende:
"Some of us only care about money making"
sterquote:
Keuze is reuze bij deze statementquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:55 schreef peaceman het volgende:
Die andere van BEP vind ik maar een vervelend teringnummer.
Zoals de leden van BEP?quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:55 schreef Dagoduck het volgende:
"Some of us only care about money making"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |