Ik rij overmorgen met een Duitser mee naar Praag, hoop eerlijk gezegd niet dat we dat soort taferelen krijgenquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:49 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb een keer meegelift met een gast in Duitsland die op het gegeven moment 210 reed of zo. Op een gegeven moment merkte ik gewoon niet meer hoe snel we gingen, en dan ga je al hard
Ow nog minder zelfs. Tja…quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:49 schreef alopio het volgende:
[..]
3 dacht ik, afsluitdijk, flevoland ergens en nog een plek in het oosten bij de grens
Dat doe jij heel de dag doorquote:
Maar vast niet op de Driver's seatquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:48 schreef essnhills het volgende:
Fahren fahren fahren auf den Autobahn
Minister wilde 4 stukken maar het was maar op 3 mogelijk.quote:
Was zijn teen maar afgezaagd dan had ie langer geleefd.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:50 schreef Perrin het volgende:
Wel afgezaagd hoor al die liedjes over liefde. Zing eens over iets origineels.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Minister wilde 4 stukken maar het was maar op 3 mogelijk.
Ik vrees dat dat Bob niet meer gaat lukkenquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Minister wilde 4 stukken maar het was maar op 3 mogelijk.
Overal losse thee en heet waterquote:
Ja voel me nog meer single nuquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:50 schreef Perrin het volgende:
Wel afgezaagd hoor al die liedjes over liefde. Zing eens over iets origineels.
Ik? Neequote:Op vrijdag 27 december 2024 14:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Maar vast niet op de Driver's seat
Of nouja, eigenlijk wilde hij heeeeel het land 130. Het liefst nog inclusief bebouwde kom voor mijn gevoel. Maar goed.quote:
Losse thee is wel het lekkerst, ik heb meerdere soortenquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Overal losse thee en heet water
Sssssstquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Losse thee is wel het lekkerst, ik heb meerdere soorten
Soms het idee dat ze hier al 130 rijden in de straatquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of nouja, eigenlijk wilde hij heeeeel het land 130. Het liefst nog inclusief bebouwde kom voor mijn gevoel. Maar goed.
Het is toch bizar en hilarisch tegelijk. Helaas zijn dit de mensen die nu ons land leiden.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:52 schreef alopio het volgende:
[..]
En dan trots melden dat het op 90km snelweg kan
Hij had wel beide rijrichtingen meegenomen
Groen met gember en sinaasappelquote:
NWS / 195 km/h in de bebouwde komquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Soms het idee dat ze hier al 130 rijden in de straat
Met een koelbox vol bierquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik rij overmorgen met een Duitser mee naar Praag,
Een grote klucht ja. Ach we kunnen wel lachenquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is toch bizar en hilarisch tegelijk. Helaas zijn dit de mensen die nu ons land leiden.
Ik ga ook even wat zetten denk ikquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:52 schreef essnhills het volgende:
Ik drink nu groene thee met gember en sinaasappel
Worden die live gespeeld?quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Vind dit niks, maar er zijn ergere nummers gemaakt over 9/11. Die moet vermoedelijk ons nog overkomen
Geen koelbox, gewoon een paar bijzondere biertjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |