Dat heb je al gezegd.quote:
Wat op hetzelfde neerkomtquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat dan t niveau omhoog ging
ah verkeerd begrepen dan.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat dan t niveau omhoog ging
Ik zou op je stemmen danquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn eerste actie als dictator wordt het verbieden van Coldplay en dat Chris Martin ooit nog mag zingen
Als je ook nog Bruno Sars in de oven gooit heb je mijn onvoorwaardelijke supportquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn eerste actie als dictator wordt het verbieden van Coldplay en dat Chris Martin ooit nog mag zingen
Er moet ook nog iets overblijven om mee te martelen he?quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je ook nog Bruno Sars in de oven gooit heb je mijn onvoorwaardelijke support
Toen werd er babybloed gedronken tochquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Al heel blij dat die samenwerking met Beyonce er niet instaat.
Ach kan niet veel erger dan al het geklooi wat we al jaren meemaken in de tweede kamerquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik zou op je stemmen dan
O wacht
Dictator,
Ik stem op Lijst Muisquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Soes & Freak?quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er moet ook nog iets overblijven om mee te martelen he?
wel iets gestegen, dus zou kunnen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deze ook een Tribute band bonus of. ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |