quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:37 schreef obligataire het volgende:
Afwikkeling CCF/HuboMeer van de leningnemer die zijn faillissement heeft aangevochten voor de rechtbank om dit te voorkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed werk weer van Team Bas
Blijft wel de vraag 30.12.24 of 2.1.25 voor box 3. Die vraag heb ik team Bas gesteld.
Neem aan 2-1 zijnde datum storting in wallet.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:52 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
Meer van de leningnemer die zijn faillissement heeft aangevochten voor de rechtbank om dit te voorkomen.
Blijft wel de vraag 30.12.24 of 2.1.25 voor box 3. Die vraag heb ik team Bas gesteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, deze heeft het tussentijds best wel lastig gehad met de nakoming.Pecunia non olet
Uhh is dat nog van belang? Je kunt nu toch werkelijk rendement opgeven. Ben ik dit jaar wel van uitgegaanquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:52 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
Meer van de leningnemer die zijn faillissement heeft aangevochten voor de rechtbank om dit te voorkomen.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:37 schreef obligataire het volgende:
Afwikkeling CCF/HuboAls de zekerheden maar goed zijn, de uitwinning kan dan best wel ff duren. Heb verder een proj of 6 in de struggle-vertragings-gedoe, maar de zekerheden zijn best wel OKE daar komt nog aardig wat van terug. FF geduld hebben. In het verleden heb ik eens circa 10 mnd moeten wachten op verkoop v e 1e hypo kantoorpand maar alles kwam uiteindelijk keurig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed werk weer van Team Bas
Heb je hierover een brief ontvangen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:02 schreef polquito1971 het volgende:
[..]
Uhh is dat nog van belang? Je kunt nu toch werkelijk rendement opgeven. Ben ik dit jaar wel van uitgegaan
Fictief zal voor sommige eenvoudiger zijn om toe te passen.quote:Belastingplichtigen die in aanmerking komen voor het doorgeven van hun werkelijk rendement ontvangen tussen half oktober en begin november 2024 een brief van de Belastingdienst.
Andersom valt er genoeg te spelen zonder dat je daar een audit overheen krijgt. Wel een beetje binnen de lijntjes kleuren maar toch.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:26 schreef KrekelJapie het volgende:
Fictief zal voor sommige eenvoudiger zijn om toe te passen.
Ik heb een brief ontvangen inderdaad. Nog wel beraden hoe of wat mbt beleggingen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:26 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Heb je hierover een brief ontvangen?
[..]
Fictief zal voor sommige eenvoudiger zijn om toe te passen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In principe is het waardestijging van je vermogen-als-geheel, dus geschoond voor stortingen en opnames, maar niet per individueel aandeel. Succes daarmee, andersom succes om dat te controleren.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:30 schreef polquito1971 het volgende:
[..]
Ik heb een brief ontvangen inderdaad. Nog wel beraden hoe of wat mbt beleggingen.
Dat begrijp ik nog niet hoe dat precies moet werken. Alleen dividend of ook waardevermeerderingen? En gaat De Giro tussentijdse aan- en verkopen benoemen. Echt geen idee nog.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:31 schreef Slingervinger het volgende:
autoleasebedrijf bij GvE 36 mnd 7%Die staat toch al wat tijd open? Rente m.i. 3%punt te laag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is allemaal leuk, maar de jaren ervoor heb ik wel een fictief rendement betaald over beleggingen die in waarde waren verminderd. En dan nu zeker weer over de waardevermeerderingen gaan dokken. Ik vertik het gewoon.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:32 schreef nostra het volgende:
[..]
In principe is het waardestijging van je vermogen-als-geheel, dus geschoond voor stortingen en opnames, maar niet per individueel aandeel. Succes daarmee, andersom succes om dat te controleren.
Vooral het feit dat je niet kan carry-backen of -forwarden is volslagen maf. En er komen sowieso jaren dat rond de 8% volslagen irreëel is. Het ligt er natuurlijk wat aan hoe liquide je beleggingen zijn in hoeverre je ermee kan spelen, beursgenoteerde aandelen wordt wat lastig - maar zelfs dan: wat is je kostprijs?quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:35 schreef polquito1971 het volgende:
[..]
Ja dat is allemaal leuk, maar de jaren ervoor heb ik wel een fictief rendement betaalt over beleggingen die in waarde waren verminderd. En dan nu zeker weer over de waardevermeerderingen gaan dokken. Ik vertik het gewoon.
niet bang voor wat risico met zo'n naamquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:24 schreef optrandje het volgende:
Met de beste wensen een nieuwe zinkhandel bij CCF. Startende BV met dekkende hypo op woonhuis. Linkje welkom.
Ja en sinds een lening aan dhr Meerzorg weet ik hoe belangrijk een naam is in CCFquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:38 schreef Slingervinger het volgende:
[..]
niet bang voor wat risico met zo'n naam
Even inloggen op GvE en daarna opnieuw de link aanklikkenquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:41 schreef polquito1971 het volgende:
[..]
Ja en sinds een lening aan dhr Meerzorg weet ik hoe belangrijk een naam is in CCF
Stomme vraag maar is zo'n innercrowd link gekoppeld aan gebruikers. Ik krijg m niet open.
Dat had ik al geprobeerd, maar:quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:44 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Even inloggen op GvE en daarna opnieuw de link aanklikken
ja dat zie ik nu ook, kennelijk op de site vandaag ineens als eerste getoond. Rente inderdaad veel te laagquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:34 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Die staat toch al wat tijd open? Rente m.i. 3%punt te laag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ziet er goed uit, wel diverse mogelijkheden voor boetevrij vervroegd aflossen. Linkje zou mooi zijnquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:53 schreef Horsemen het volgende:
Nieuwe ontwikkelproject bij Collin met een 1e hypotheek en 2x depot:
Projectontwikkeling Roo-Valkstraat 19 te Rotterdam
¤ 1.600.000 | 8,0 % rente | 12 maanden
https://www.collincrowdfu(...)aat-19-te-rotterdam/
Kijkend naar hun website weet ik het niet. Twijfel, niet erg zakelijk, eerder een beetje…. Ik weet niet goed of ik dat nu positief vind of juist negatief. Verder lees daarop niet wat ze precies doen. Mw. V. Ja**cob werkte bij een collega, hopelijk geen concurrentiebeding.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:38 schreef Slingervinger het volgende:
[..]
niet bang voor wat risico met zo'n naam
Idd, de Belastingdienst 'ziet' alleen een vordering in de aangifte staan, ze hebben daar geen flauw idee wat we doen, er is nog geen renseignering vanuit de platformen, zoals banken en effecteninstellingen wél doen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:28 schreef nostra het volgende:
[..]
Andersom valt er genoeg te spelen zonder dat je daar een audit overheen krijgt. Wel een beetje binnen de lijntjes kleuren maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |