Slayer snap ik al helemaal niet. Als het echt zo hard en lomp mogelijk moet, dan nog liever iets van Cradle of Filth of Dimmu Borgir ofzo.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarom stemt iedereen maar gewoon op Slayer en Metallica.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Tranen snuiven. Het is maar wat je fijn vindt
Als ze nou eens gewoon beginnen met Black Sabbath en Motörhead.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarom stemt iedereen maar gewoon op Slayer en Metallica.
Sorry, maar dit nummer werd in de jaren 90 gebruikt voor een Pioneer auto-radioreclame.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het is nu net winterpauze, herinner me even niet meer aan die club aub
Slayer is toch ook niet hard of lomp. Slayer is eerder snel en rommelig.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Slayer snap ik al helemaal niet. Als het echt zo hard en lomp mogelijk moet, dan nog liever iets van Cradle of Filth of Dimmu Borgir ofzo.
Iets met populariteit.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Slayer snap ik al helemaal niet. Als het echt zo hard en lomp mogelijk moet, dan nog liever iets van Cradle of Filth of Dimmu Borgir ofzo.
WAR PIGSquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als ze nou eens gewoon beginnen met Black Sabbath en Motörhead.
Lenny.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als ze nou eens gewoon beginnen met Black Sabbath en Motörhead.
Ja rommelig is eigenlijk accurater beschreven dan lomp.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Slayer is toch ook niet hard of lomp. Slayer is eerder snel en rommelig.
Voor mij is Slayer perfect, omdat ik niet zo van death metal, black metal en consorten ben door die schreeuwstemmen. Perfecte mix van agressie en snelheid voor mij. Dan komt er extremere metal die ik dan weer net té vindt. Plus ik hou van de onheilspellende vibe die ze in hun nummers hebben.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
quote:
Ik zie eerder Dream Theater of Tool er wel ingestemd wordenquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben vooral weg van Fairies wear boots, maar ook Falling from the Edge of the World vind ik geweldig, maar dat is natuurlijk met RJD en niet met Ozzyquote:
Dat werkt wel wat lastig denk ik zo.quote:
Die doen het wel goed in de alternatieve lijsten! Tool vooral in de Kink 1500 en Dream Theater in de V500.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie eerder Dream Theater of Tool er wel ingestemd wordenNet iets minder hard.
Nou zoveel werk heb ik toch niet uitgevoerd vandaag, dus het verschil is minimaalquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat werkt wel wat lastig denk ik zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |