precies. zou er nooit op stemmen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar bij dat grotere publiek zit het misschien weer niet in hun top 35.
Ik denk juist wel eigenlijk. Maar als het niet de op de stemlijst staat stemmen mensen op iets anders.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar bij dat grotere publiek zit het misschien weer niet in hun top 35.
Was ook de drijvende kracht achter Countdown Café (de betere versie van Countdown) én de koning van KinkFM.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Alfred Lagarde-God.![]()
![]()
Ik mis 'm.
Maar wel de op de solo pop nummers van Floor?quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
precies. zou er nooit op stemmen.
Het is nu net winterpauze, herinner me even niet meer aan die club aubquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet nu hier aan denken. Vooral aan de shirtsponsor dan he![]()
[ afbeelding ]
Dat was op vrijdagavond na Curry en Van Inkel.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Was ook de drijvende kracht achter Countdown Café (de betere versie van Countdown) én de koning van KinkFM.
Echte metal fans kunnen het niet eens eens worden over de bands waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:53 schreef Dagoduck het volgende:
En dan heb je nog het spreidingsprobleem. Echte fans kennen teveel nummers en stemmen allemaal wat anders.
nee. Ik vind Floor overrated. Maar Nightwish wel aardig.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar wel de op de solo pop nummers van Floor?
Daarom stemt iedereen maar gewoon op Slayer en Metallica.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Echte metal fans kunnen het niet eens eens worden over de bands waarschijnlijk.
Al hutspot geprobeerd?quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil gewoon iets warms hebben om te knuffelen.
Nou was er maar wat meer Slayer in de lijstquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarom stemt iedereen maar gewoon op Slayer en Metallica.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |