Ik durf te wedden dat ik meetbaar meer geïrriteerd ben als ik Bruno Mars zn stem hoorquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:54 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
We kunnen er allemaal wel eens naast zitten en in het geval van Bruno zaten jullie er allemaal naast.
nee, omdat ik even met wat anders bezig was. toen ik terug was, waren we al een paar nummers verderquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Onder het motto "Als je niks goeds te zeggen hebt, zeg dan niks"?
Zeker als je ernaast zit.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik meetbaar meer geïrriteerd ben als ik Bruno Mars zn stem hoor
Leukste Marco B. inderdaad.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:57 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik leef niet meer voor jou gaat nog wel vind ik, lekker meeblèren.
Gelukkig weet ik dat dat niet het geval isquote:
Heb je al 32168 gebeld?quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik wil zo wel douchen, maar wacht nog even op Rosie.
Neequote:Op vrijdag 27 december 2024 11:57 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Is de douche wel groot genoeg voor jullie twee?quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik wil zo wel douchen, maar wacht nog even op Rosie.
Ik vind die pizza wel leukquote:
zeker wetenquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is de douche wel groot genoeg voor jullie twee?
Er is wel een Whole Lotta Rosie uiteraard.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is de douche wel groot genoeg voor jullie twee?
Die vind ik beter met bloemkolenquote:
Of Vrij zijn, die gaat ook wel.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:57 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Of met bingo.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die vind ik beter met bloemkolen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |