Heb een paar maanden terug een schaar gepakt en 10/15 cm van mijn haar afgeknipt. Was wel even nodig maar te lui om naar de kapper te gaan.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ah, ik was die bijna knipbeurt vergeten.
een e vergeten ja... ken jij die versie die ik bedoel?quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is dat een soort Netflix & chill?
Net had je freek en suzan, ilse en marcoquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet wakker genoeg, en dan was de kans geweest dat ik Bruno Sars had moeten aanhoren
ja dat zal verreweg de meest stabiele zijn en het hotel zal wel nr 2 zijn, Stairway 3, dan wellicht nog CIT, maar daarna zal SOS wel aardig in de buurt komen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:00 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ken er nog wel een die steevast in de top 2 heeft gestaan.
Die zou ik zonder grappen nog liever een uur lang aanhoren van Brunoquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Net had je freek en suzan, ilse en marco
Met Bocelli anders word ik heel boos.quote:
Dat is best een reden om een beetje op tijd op te staan morgenquote:
Als je die van 15 minuten bedoelt wel. Een van mijn momenteel favoriete bands heeft die nog gecoverd.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
een e vergeten ja... ken jij die versie die ik bedoel?
Wel een beetje evenredig verdeeld hopelijk?quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb een paar maanden terug een schaar gepakt en 10/15 cm van mijn haar afgeknipt.
Hoe laat morgen?quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat is best een reden om een beetje op tijd op te staan morgen
quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
een e vergeten ja... ken jij die versie die ik bedoel?
quote:
ik vind die versie echt geniaal.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je die van 15 minuten bedoelt wel. Een van mijn momenteel favoriete bands heeft die nog gecoverd.
Bekijk deze YouTube-video
Ja, schouderhoogte, prima.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:03 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wel een beetje evenredig verdeeld hopelijk?
Gewaagde uitspraakquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zou ik zonder grappen nog liever een uur lang aanhoren van Bruno
En al helemaal dit nummer, dit is mogelijk zelfs de allerkutste plaat ooit gemaakt
Ja maar dit meen ik welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |