Beetje zoals William Goldsmith bij de Foo Fighters...quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Terry Williams heeft alleen de intro van Money for Nothing ingespeeld. Voor de rest werd hij te matig bevonden. Wel triest eigenlijk.
Ik zie dat Bruno zo buitengesloten wordt. Ben je net op tijd fit.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dubbele espresso nodig bij dit nummer
Eerste staat nog net in het rechter rijtje, rest allemaal linker rijtjequote:Op vrijdag 27 december 2024 10:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nog helemaal geen Neil Young gehoord trouwens, wanneer komt die eens.
Zo laag, lol.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:56 schreef Kopiko het volgende:
1250 Voodoo Child (Slight Return) Jimi Hendrix
Ah ja, hij heeft in 2001 op 10 gestaanquote:
Er is hoop voor Nederland dusquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
zeker. Opmerkelijk populair bij stemmers van 16-35 jaar. Geen idee waarom, maar wel tof.
Tegen drie uur CSNYquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
Eerste staat nog net in het rechter rijtje, rest allemaal linker rijtje
Is dat een soort Netflix & chill?quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:58 schreef peaceman het volgende:
(ondanks dat de albumversie vele malen beter is en daar Voodoo chil heet)
yup. weinig platen die zo stabiel zijn. wel leuk.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah ja, hij heeft in 2001 op 10 gestaan
Dit uur is wel beter dan de vorige, had je beter toen kunnen lopenquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:59 schreef LTVDK het volgende:
Ik zie Bruno Sars, mooi moment om zo aan de wandel te gaan
Ken er nog wel een die steevast in de top 2 heeft gestaan.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
yup. weinig platen die zo stabiel zijn. wel leuk.
Na Jimi even douchen enzoquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:59 schreef LTVDK het volgende:
Ik zie Bruno Sars, mooi moment om zo aan de wandel te gaan
ja, maar zolang die meuk er ook ingestemd wordt door de jeugd, is het de vraag of we de hoop snel gaan verliezen.quote:
Toen was ik nog niet wakker genoeg, en dan was de kans geweest dat ik Bruno Sars had moeten aanhorenquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:00 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit uur is wel beter dan de vorige, had je beter toen kunnen lopen
Dit is een 8 tegenover een 3. Serieus verschilletjequote:Op vrijdag 27 december 2024 11:00 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit uur is wel beter dan de vorige, had je beter toen kunnen lopen
Dat moet in je aard liggen, werken.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:57 schreef MTheBassman het volgende:
Bijna op de helft van mijn werkdag vandaag
Ach dat neem ik maar voor lief. Vaak toch inwisselbaar wat er snel weer uitvaltquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, maar zolang die meuk er ook ingestemd wordt door de jeugd, is het de vraag of we de hoop snel gaan verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |