Je hebt wel grappen gemist, of ze slecht zijn oordeel ik niet over.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:39 schreef peaceman het volgende:
heb ik nog wat slechte grappen gemist?
Wij hebben niet teleurgesteld.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:39 schreef peaceman het volgende:
Is te veel moeite, en weet niet of ik dan terug kan naar deze UI, volgens mij moest ik destijds heel veel moeite doen om 'm binnen de limiet te krijgen van een hogere tier aboquote:Op donderdag 26 december 2024 23:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Over 22 minuten is kerst voorbij, dan mag het weer
dan ben ik trots op julliequote:Op donderdag 26 december 2024 23:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wij hebben niet teleurgesteld.
Je mag er 10 geüpload hebben dus die oude blijft gewoon staan.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Is te veel moeite, en weet niet of ik dan terug kan naar deze UI, volgens mij moest ik destijds heel veel moeite doen om 'm binnen de limiet te krijgen van een hogere tier abo
Je hebt Inkels Wals gemistquote:Op donderdag 26 december 2024 23:39 schreef peaceman het volgende:
da;s wel kut ja...quote:
Ja dat is waar, dat zijn geen grappenquote:
Is nog steeds te lastig, zit een paar dagen bij mijn ouders op een pc waar vrijwel niks op staat om een UI te makenquote:Op donderdag 26 december 2024 23:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je mag er 10 geüpload hebben dus die oude blijft gewoon staan.
Dat duurt dan nog maar 20 minutenquote:Op donderdag 26 december 2024 23:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
da;s wel kut ja...
gaan we nog van inkelen?
daar begin ik op 2 januari meequote:Op donderdag 26 december 2024 23:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wel eerst even teruglezen voor je weer aansluit hč
Net wel een paar slokken wijn gedronken bij het potten en pannen momentquote:Op donderdag 26 december 2024 23:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
da;s wel kut ja...
gaan we nog van inkelen?
De beste man is een grote uit de hand gelopen grapquote:
Dat is een mooi goed voornemen.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
daar begin ik op 2 januari mee
Extra doneren.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Is te veel moeite, en weet niet of ik dan terug kan naar deze UI, volgens mij moest ik destijds heel veel moeite doen om 'm binnen de limiet te krijgen van een hogere tier abo
luisteren ho maar.... maatregelen nemen!quote:Op donderdag 26 december 2024 23:41 schreef Evenstar het volgende:
Ik ga maar een drankje halen, @:Viv zit niet op te letten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |