Nee, dat gaat te ver.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:09 schreef alopio het volgende:
Van Inkel kan je inwisselen
Maar dan alleen voor Gijs
Wat doe je
Het begin van VI op 14 februari.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Rondvraag: waar hebben jullie dit jaar het hardst om gelachen?
Ik de Beavis & Butthead sketch van SNL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Niks, dat is beter dan iets doen en kleur bekennen (ook al vind ik beide zwaar kut)quote:Op donderdag 26 december 2024 23:09 schreef alopio het volgende:
Van Inkel kan je inwisselen
Maar dan alleen voor Gijs
Wat doe je
Denk één van de YeahMad afleveringenquote:Op donderdag 26 december 2024 23:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
maggie macnealquote:
Nee, magnie.quote:
Wat een banger van Heart.quote:
Misschien heeft van Inkel iets aan te kondigen?quote:Op donderdag 26 december 2024 23:10 schreef LTVDK het volgende:
Jeetje, het is wel een uurtje met begrafenisplaten he
Kijk je ook de OG crew nu?quote:Op donderdag 26 december 2024 23:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Denk één van de YeahMad afleveringen
Bij bodem denk ik. En dan specifiek de scene van een trippend hondje op het toiletquote:Op donderdag 26 december 2024 23:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat is die ene die alleen in de evergreen staat. Titel ontschiet me even. Open einde is ook wel mooiquote:
Different Abby?quote:Op donderdag 26 december 2024 23:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Denk één van de YeahMad afleveringen
Hij doet er met alle respect nog lang over ja.quote:
Open einde ook fraai ja. En Jan Klaasen de trompetter gewoon leukquote:Op donderdag 26 december 2024 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is die ene die alleen in de evergreen staat. Titel ontschiet me even. Open einde is ook wel mooi
quote:
Foto van Vroegerquote:Op donderdag 26 december 2024 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is die ene die alleen in de evergreen staat. Titel ontschiet me even. Open einde is ook wel mooi
Ik ken een meid van 21 die helemaal gek ik op Rob, en dan niet alleen zijn muziekquote:Op donderdag 26 december 2024 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
Die hele generatie van mijn moeder wordt vochtig van Rob de Nijs, geen idee.
Nee, zonder jouquote:
Foto's zijn meestal niet van de toekomst neequote:
Alles wat aanbrandt.quote:
Jaquote:Op donderdag 26 december 2024 23:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kijk je ook de OG crew nu?
Ik sta sowieso nooit op foto's. Maar ik begreep hem verkeerd dan.quote:
Ja, diequote:
Ik begin me een beetje aan Matt te ergerenquote:Op donderdag 26 december 2024 23:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja
YeahMad was een beetje bagger nadat de OG weg was gegaan, maar nu krabbelt het daar ook wel weer op. Timmy is echt hilarisch.
OG crew is ook wel leuk, maar soms heb ik het gevoel dat het ze te hard proberen. Sommige aflveringen waren heel leuk en bij andere had ik echt iets van "tsja ...".
Ah, net als die chick in Rundfunk: Duco en Roy.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik ken een meid van 21 die helemaal gek ik op Rob, en dan niet alleen zijn muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |