SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Eindelijk een naam voor een track die ik op ASOT in Ahoy heb gehoord
(Ben Gold - Reactiv8)Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
@Dottekequote:Op donderdag 26 december 2024 22:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Met wie ga je daten JustinK?![]()
![]()
Ze krijgt wel een baksel van mijquote:Op donderdag 26 december 2024 22:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah![]()
Zou je een van haar baksels krijgen?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wat voor baksel?quote:Op donderdag 26 december 2024 22:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ze krijgt wel een baksel van mij:')![]()
Oh, wat ga je maken?quote:Op donderdag 26 december 2024 22:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ze krijgt wel een baksel van mij
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Mug cake!quote:Op donderdag 26 december 2024 23:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Iets wat ik in 2 minuten kan bakken
Met witte frosting?quote:Op donderdag 26 december 2024 23:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Iets wat ik in 2 minuten kan bakken
♡♡♡♡![]()
Lijkt rustig hier.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Valt wel mee hoor. Niemand scoort hier punten...quote::')![]()
Het is dit jaar zelfs best rustig met illegale harde knallen vergeleken met de jaren ervoorUw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 26 december 2024 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
"witte frosting" en "slagroom"
♡♡♡♡sinterklaaskapoentje
![]()
Nou hier regelmatig harde knallen hoorquote:Op donderdag 26 december 2024 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
Het is dit jaar zelfs best rustig met illegale harde knallen vergeleken met de jaren ervoor:')![]()
Hier om de zoveel tijd wel een mega biemquote:Op donderdag 26 december 2024 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
Het is dit jaar zelfs best rustig met illegale harde knallen vergeleken met de jaren ervoor![]()
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hier is het echt een enkele keerquote:Op donderdag 26 december 2024 23:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hier om de zoveel tijd wel een mega biemUw ADH vitamine Worst
Wel beterquote:Op donderdag 26 december 2024 23:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hier is het echt een enkele keer![]()
Ik heb de hele week al geen knal gehoord.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Lekker rustigquote:Op donderdag 26 december 2024 23:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb de hele week al geen knal gehoord.![]()
![]()
Ja. Nog even van genieten, het zal komend weekend wel anders worden.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ha die Greys. Kom je even kijken of hier alles goed gaat?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ow ik dacht in DTSquote:Op donderdag 26 december 2024 23:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ook!
Maar een lawaaierige buurman is geen pretje![]()
![]()
![]()
Jepquote:Op donderdag 26 december 2024 23:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Ha die Greys. Kom je even kijken of hier alles goed gaat?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Beter goed gekopieerd dan slecht bedachtquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 26 december 2024 23:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Beter goed gekopieerd dan slecht bedacht![]()
![]()
oeh.quote:
* gebrokenglas verslikt zich in zijn sapjeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jaquote:Op donderdag 26 december 2024 23:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nog wel een beetje ok kerst gehad?
Het was gezellig
1ste samen met zwager en schoonzus er een poos over gesproken
Ze waren blij te zijn geweest en even wat andersThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh fijnquote:Op donderdag 26 december 2024 23:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Het was gezellig
1ste samen met zwager en schoonzus er een poos over gesproken
Ze waren blij te zijn geweest en even wat anders![]()
![]()
Ja hoe verdrietig het ook isquote:
Zwager is ook heel nuchter wat dat soort dingen betreftThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja maar toch... heeft behoorlijke impactquote:Op donderdag 26 december 2024 23:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja hoe verdrietig het ook is
Zwager is ook heel nuchter wat dat soort dingen betreft![]()
Kloptquote:Op donderdag 26 december 2024 23:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja maar toch... heeft behoorlijke impact
Hoe waren jouw dagen ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekker rustigquote:
Kerstavond bij vrienden en drstraks nog even langs mn ouders geweest.
Verder lekker chill![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 december 2024 23:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker rustig
Kerstavond bij vrienden en drstraks nog even langs mn ouders geweest.
Verder lekker chill
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
O maar dat is ook wel eens goed.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 26 december 2024 23:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Woeiiiiii![]()
Van de kerstman gekregen?
Ben je alleen een bofkont met een switch ?quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Uiteraard nietquote:Op donderdag 26 december 2024 23:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben je alleen een bofkont met een switch ?![]()
![]()
Heb jij het leuk gehad Amyzz?quote:Op donderdag 26 december 2024 23:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Mikey het over de buurman hadThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jawel hoor, maar was ook wel blij om weer te kunnen vertrekken.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb jij het leuk gehad Amyzz?
Een Derde Kerstdag?! Sinds wanneer is dat?
Ik ben net weer thuis van mijn schuiladres
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik denk dat jij meer op vakantie geweest bent, dus ben jij ook een bofkontquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Home sweet homequote:Op donderdag 26 december 2024 23:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar was ook wel blij om weer te kunnen vertrekken.
Ik ben sowieso een bofkont met jullie hierquote:Op donderdag 26 december 2024 23:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat jij meer op vakantie geweest bent, dus ben jij ook een bofkont![]()
![]()
En een slijmerdquote:Op donderdag 26 december 2024 23:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een bofkont met jullie hier
Misschien toch maar weer terug?quote:Op donderdag 26 december 2024 23:43 schreef Homijn het volgende:
Ik ben net weer thuis van mijn schuiladres![]()
Ik heb net alle spullen weer uitgepakt. Zelfs de combimagnetron. Die zat in een doos van verpakkingskarton.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien toch maar weer terug?MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Welkom in DTSquote:Op donderdag 26 december 2024 23:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja en pubers en bejaarden zijn vermoeiend![]()
![]()
gevaarlkijk bezig, je had zomaar gevangen kunnen wordenquote:Op donderdag 26 december 2024 23:43 schreef Homijn het volgende:
Ik ben net weer thuis van mijn schuiladresUw ADH vitamine Worst
Ahwquote:Op donderdag 26 december 2024 23:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ook, maar is ook wel echt zo
Lieve geen rare buurman nee.quote:
Tenzij hij heel lekker is, dan kan het misschien toch leuk zijn
Maar dan ben je onderdeel van de herrie waarschijnlijkquote:Op donderdag 26 december 2024 23:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lieve geen rare buurman nee.
Tenzij hij heel lekker is, dan kan het misschien toch leuk zijn![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 december 2024 23:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar dan ben je onderdeel van de herrie waarschijnlijk
Maar nee, die kans acht ik niet zo groot
Owquote:Op donderdag 26 december 2024 23:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar nee, die kans acht ik niet zo groot
Zo maar eens kijken of ik al kan slapen...![]()
![]()
Waarom zou je dat niet kunnen?quote:Op donderdag 26 december 2024 23:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow
Zo maar eens kijken of ik al kan slapen...Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Restjes dag ook wel.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:43 schreef Homijn het volgende:
Ik ben net weer thuis van mijn schuiladresThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoorde waarschijnlijk dat we thuis zijn horen nu weer zachtjes tv geluiden.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Omdat ik vanmorgen pas na 11 uur wakker werdquote:Op donderdag 26 december 2024 23:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet kunnen?![]()
![]()
Restjesdag![]()
Mijn dag!![]()
Al vind ik het nog steeds een beetje onvriendelijk dat iemand me een restje noemde
ach je hebt toch vakantiequote:Op donderdag 26 december 2024 23:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Omdat ik vanmorgen pas na 11 uur wakker werd
Uw ADH vitamine Worst
Owquote:Op donderdag 26 december 2024 23:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoorde waarschijnlijk dat we thuis zijn horen nu weer zachtjes tv geluiden.Hopelijk blijft het zachtjes
![]()
Dat is waarquote:Op donderdag 26 december 2024 23:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ach je hebt toch vakantieMaar wil niet té veel uit het ritme
![]()
Het is op fluister toon voor ons maar toen we net binnenkwamen was het nog helemaal stil.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
OwHopelijk blijft het zachtjes
R.I.P DTS.![]()
Waar je mee omgaat....quote:Op donderdag 26 december 2024 23:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wie was er ook alweer bijdehand?![]()
![]()
Morgen hopelijk wel de kookplaat werkend binnen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb jij een goed gevoel voor ritme ja?quote:Op donderdag 26 december 2024 23:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is waarMaar wil niet té veel uit het ritme
Ja morgen wordt de dag!quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Morgen hopelijk wel de kookplaat werkend binnen.![]()
![]()
Maar op fluistertoon is op zich positief, dan doet hij dus misschien wel zn best om stiller te zijnquote:Op donderdag 26 december 2024 23:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is op fluister toon voor ons maar toen we net binnenkwamen was het nog helemaal stil.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Alleen als het om slapen gaatquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb jij een goed gevoel voor ritme ja?![]()
![]()
Afgelopen twee weken nagenoeg niks gehoord.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar op fluistertoon is op zich positief, dan doet hij dus misschien wel zn best om stiller te zijn
Is weer zo een praat programma/live stream wat hij kijkt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker rustig ookquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ach, dat is toch de beste bedactiviteit![]()
![]()
Oh, dat is positief wel, hopelijk blijft het zo!quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Afgelopen twee weken nagenoeg niks gehoord.
Is weer zo een praat programma/live stream wat hij kijkt.
En dan morgen misschien eindelijk een kookplaat.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Straks is Mikey nog een bofkontquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dat is positief wel, hopelijk blijft het zo!
En dan morgen misschien eindelijk een kookplaat.![]()
![]()
Niet per definitie.quote:
Sommige mensen maken erg veel lawaai in hun slaap.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ow ja die liggen niet in mijn bedquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet per definitie.
Sommige mensen maken erg veel lawaai in hun slaap.![]()
![]()
ben deze dagen alweer flink uit het ritmequote:Op donderdag 26 december 2024 23:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is waarMaar wil niet té veel uit het ritme
Uw ADH vitamine Worst
Wel soms in mijn bedquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow ja die liggen niet in mijn bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Mwah woensdag was het nog een concert hier overdag.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel soms in mijn bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik hoop voor je dat het snel voorbij isquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah woensdag was het nog een concert hier overdag.![]()
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Denk het niet politie gebeld , die keamthad ie het net daarvoor zacht gezet. Schiet niet op dan.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het snel voorbij isThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eigenlijk niet bovengemiddeldquote:
Wel veel macaronsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Justinquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oeh, die zijn ook lekkerquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
Eigenlijk niet bovengemiddeld
Wel veel macarons
Morgen ook nog?quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
Eigenlijk niet bovengemiddeld
Wel veel macarons![]()
Overgewaardeerde te dure koekjes.quote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Nee zijn opOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wie zou je uitnodigen voor een diner met meerdere mensen bij je thuis (echt of fictief)?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
25 voor 45 euro was het meen ikquote:
Vind ik het wel waard eigenlijkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Grant Fuhr, the Rock en die tante die Peggy Bundy speeltquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Wie zou je uitnodigen voor een diner met meerdere mensen bij je thuis (echt of fictief)?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Echtquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
25 voor 45 euro was het meen ik
Vind ik het wel waard eigenlijkfucking hel
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Wat?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
Grant Fuhr, the Rock en die tante die Peggy Bundy speelt
Ik had per ongeluk een match op bumble, is dit de openingsvraag. Moeilijk moeilijk.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Voor koekjesquote:
Per ongeluk nog welquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik had per ongeluk een match op bumble, is dit de openingsvraag. Moeilijk moeilijk.![]()
![]()
Wtf is bumblequote:Op vrijdag 27 december 2024 00:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik had per ongeluk een match op bumble, is dit de openingsvraag. Moeilijk moeilijk.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Anderhalf pakje shag tegenwoordigquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oehquote:
Zet mijn antwoord!!!!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja wat een vergelijking.quote:Iedereen is een kutlultrut
Waarbij vrouwen moeten beginnen met praten.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat kunnen ze welquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarbij vrouwen moeten beginnen met praten.![]()
Niet?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ooit ook wel matches op gehad.quote:
R.I.P DTS.![]()
En wilde je aan tafel toen?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja, is datingapp.quote:
Ik overweeg het wel, of iets in die trant, kijken wat de reactie is
Gewoon complete onbekendenquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, is datingapp.
Ik overweeg het wel, of iets in die trant, kijken wat de reactie is
Razor Hardhead ofzoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ow die!!
Ja das coole gozerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Of H.P. Baxxterquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
Gewoon complete onbekenden
Razor Hardhead ofzo![]()
![]()
Beiden en Melanie Upendownquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heb ik op een sollicitatiegesprek een keer gedaan, vroegtie wie is je grote voorbeeld?
Ikzovan whut?
Hoezo?
Kijkje in je hoofd
Mijn grote voorbeeld is Karel AnkerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
K. jeweethetwel weerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dit lijken op van die namen die Bart noemt als hij Moe belt in the Simpsons
Blijft den haagOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Werd later teruggebeld dat ze toch een ander hadden gevonden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:30 schreef sp3c het volgende:
Werd later teruggebeld dat ze toch een ander hadden gevonden![]()
![]()
Zin om wat snacks in de oven te gooien ook al is het eigenlijk bedtijdUw ADH vitamine Worst
Heb je zeker nog een keer je grote voorbeeld genoemdquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:30 schreef sp3c het volgende:
Werd later teruggebeld dat ze toch een ander hadden gevondenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Gewoon doen!quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
Zin om wat snacks in de oven te gooien ook al is het eigenlijk bedtijd
Welke snacks?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
SmakelijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kroketten van die kerstspecial van AH
Hopelijk heb je een leuke datequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eentje is pittige kip andere is parmezaan truffelquote:Uw ADH vitamine Worst
Lekker pittige kipThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb geen datequote:![]()
Misschien met de match, als ik de juiste gasten weet te noemen.
Parmezaan truffel klinkt lekker.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Eentje is pittige kip andere is parmezaan truffel
Ik had truffel aardappelgratin vanavond
Als vrouw kan je het bijna niet fout doen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb geen date![]()
Misschien met de match, als ik de juiste gasten weet te noemen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Haha, en toch lukt me dat nogal eens!quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als vrouw kan je het bijna niet fout doen.
Wel knap
R.I.P DTS.![]()
En dan ga je wat eten.quote:
Sweet dreams met toetjes danquote:Iedereen is een kutlultrut
YWquote:Iedereen is een kutlultrut
Geluid nog harder gezet benedenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Slaap zequote:Iedereen is een kutlultrut
Nee iemand andersquote:![]()
nou ja stereo is beterquote:Iedereen is een kutlultrut
seraquote:Iedereen is een kutlultrut
Nee ik zat al uren giechelend in mijn broek te pissen mom het idee dat de man heftig naar Karel Anker zat te googelenquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je zeker nog een keer je grote voorbeeld genoemdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Of deden we toen Altavista ofzoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja lulquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die vent dan niet hc.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2024 01:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee ik zat al uren giechelend in mijn broek te pissen mom het idee dat de man heftig naar Karel Anker zat te googelendat snap ik wel ja
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
KupThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hij woont daar via Humanitas begeleid wonen zou wel beter voor hem zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2024 01:48 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Is het begeleid wonen met die dwaas?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat doet humanitas toch? Begeleid wonen?quote:Op vrijdag 27 december 2024 02:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij woont daar via Humanitas begeleid wonen zou wel beter voor hem zijn.![]()
Zal wel vol zitten in die opvang begeleid wonen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 02:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij woont daar via Humanitas begeleid wonen zou wel beter voor hem zijn.
Eigenlijk te ver heen om op zichzelf te wonen en heeft geen gevoel voor normen en waarde en leeft vast in zijn eigen wereld, is gewoon ziek. Zal hij vast niet door hebben. Flink blijven klagen en elke dag gemeente bellen zou ik doen. Sterkte ermee.
Ga pitten![]()
![]()
![]()
![]()
Thanks slaapzequote:Op vrijdag 27 december 2024 02:18 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Zal wel vol zitten in die opvang begeleid wonen.
Eigenlijk te ver heen om op zichzelf te wonen en heeft geen gevoel voor normen en waarde en leeft vast in zijn eigen wereld, is gewoon ziek. Zal hij vast niet door hebben. Flink blijven klagen en elke dag gemeente bellen zou ik doen. Sterkte ermee.
Ga pitten![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-12-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4228 / +89 / +2 / 15575 / 16394
2. FreshFruit / 1603 / +1 / +0 / 3656 / 4392
3. Dr.Mikey / 1158 / +23 / +14 / 1702 / 2151
4. mario390 / 816 / +0 / +0 / 658 / 981
5. KillemWieft / 610 / +56 / +0 / 490 / 772
6. hemarookworst / 551 / +37 / +3 / 1870 / 2235
7. _UserName_ / 519 / +3 / +0 / 481 / 627
8. HappyCharly / 509 / +9 / +22 / 2318 / 2592
9. gebrokenglas / 476 / +12 / +0 / 2857 / 3225
10. AardappelSchotel / 410 / +27 / +0 / 2355 / 2639
11. greysbones / 377 / +4 / +0 / 3332 / 3526
12. Lovely / 362 / +60 / +0 / 3076 / 3435
13. ToT / 360 / +35 / +0 / 3692 / 3970
14. MizzezAmy / 330 / +10 / +17 / 1654 / 1920
15. mascara-klodder / 292 / +102 / +0 / 766 / 938
16. loveyoulongtime / 267 / +0 / +0 / 1160 / 1290
17. Rob / 236 / +0 / +0 / 273 / 357
18. kree / 231 / +64 / +0 / 916 / 1053
19. Bally-b / 200 / +37 / +25 / 115 / 159
20. Pinnenmutske / 196 / +4 / +0 / 917 / 1081SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Goeie kerst gehad Rob ?quote:Op vrijdag 27 december 2024 02:40 schreef Rob het volgende:
[..]
jij moet nog puntjes uitdelen
Volgens de OP aldaar ben je vrij laat
R.I.P DTS.![]()
Dat is altijd goed
R.I.P DTS.![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hallon!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
💋 💋Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
R.I.P DTS.![]()
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
BollekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: